Celkem v bazaru 81026 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2796 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 2534 inzerátů Cena

Zákaznický servis Přidat mezi oblíbené

25.000 Kč

Náplň práce: - Příjem požadavků zákazníka, objednávek, změnových stavů - E-mailová, telefonická komunikace jako styčná osoba za TGCZ směrem k zákazníkovi - Interní komunikace a předávání informací ostatním oddělením - Správa objednávek a jejich změnových stavů

Nabídka z 29.03. 17:09   Bude aktivní do 30.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Holešovice, 170 00, Dukelských hrdinů č.p. 691/33 Kontakt: Lindová Olga Bc., tel.: 251512233, e-mail: atingo@atingo.cz, tel.kontakt Po - Pá 8:00 - 19:00 hod. náplň práce: zpracování došlé e-mailové pošty a její rozdělení pro další zpracování, příjem telefonických hovorů, kompletace odchozí pošty, formální kontrola úplnosti zpracovávaných dokumentů a elementární grafická úprava (převážně ve Wordu), příležitostné obchůzky (pošta, notář, návštěvy soudních překladatelů, roznos zakázek…

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 16.08.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Správce dokumentace Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

- základní znalost anglického jazyka výhodou, praxe v administrativě výhodou, přesnost, pečlivost, komunikativnost, flexibilita, týmové jednání - vytváření a správa dokumentace, interní auditor, vedení archivu dokumentů, zajištění chodu kanceláře, vydávání pracovních pomůcek, zadávání výrobních výsledků do PC systému, vedení systému ISO (životní prostředí, kvalita, bezpečnost), ostatní agenda v rámci oddělení, školení nových zaměstnanců - prac. doba: 6:30 - 15:00, 8:30 - 17:00 hodin Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Havlíčkův Brod   Bude aktivní do 16.08.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Justiční pracovník/justiční pracovnice Přidat mezi oblíbené

13.400 – 20.150 Kč

Místo výkonu práce: Krajské státní zastupitelství v Praze, Husova č.p. 243/11, Staré Město. Kontaktní osoba: paní Hevelová Eva, tel.: 222 111 747, e-mail: personal@ksz.pha.justice.cz. Výpis z RT, psaní na klávesnici všemi deseti, výborná znalost českého jazyka, praxe v justici výhodou. Na dobu určitou s možností prodloužení.

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 15.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/-ka v prodeji nábytku Přidat mezi oblíbené

14.000 Kč

- pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz, nástup možný ihned - Požadujeme: min. SŠ vzdělání s maturitou, praxe v oboru, znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, E-mail - MS Outlook, Facebook), přehled v účetnictví (program Pohoda výhodou), praxe v administrativě, ŘP sk. B, příjemné vystupování, ochota a vstřícnost, zájem o vykonanou práci a odpovědnost za ni, komunikativnost, loajálnost k firmě, samostatnost, pečlivost, - V případě zájmu nejdříve zašlete životopis na e-mail: obchod@tap-nabytek.cz, případně volejte…

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Hradec Králové   Bude aktivní do 28.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka realizátor/ka úklidu (OZZ/OZP) Přidat mezi oblíbené

13.400 Kč

Pracoviště: Gen. Hrušky 1233/26, Ostrava - Mariánské Hory V případě zájmu zašlete životopis na e-mail: kratka@con-spiro.cz Náplň práce: Pracovník/ce bude pracovat v kanceláři a zajišťovat její plynulý chod. Tisknout materiály na školení a vázat je. Starat se o fcb stránky společnosti a vyřizovat běžnou administrativu a telefonáty. Dále by měl/a na starost úklid prostorů kanceláře a přilehlých vnitřních a venkovních prostor. Pokud na nějaké zakázce vypadne pracovník/ce úklidu bude jej zastupovat. Měl/a by mít v přehledu i zakázky a…

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 16.08.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistentka Přidat mezi oblíbené

11.900 Kč

První kontakt e-mailem. Běžná administrativa Nabízíme: notebook, telefon

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 27.05.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

15.000 – 20.000 Kč

Náplň práce: - telefonicky ověřuje a zapisuje zjištěné informace do systému Požadujeme: - dobré komunikační dovednosti - počítačová gramotnost - spolehlivost Nabízíme: - zaškolení zdarma - práce v centru města - 5 dní dovolené navíc Hlásit se e-mailem nebo telefonicky.

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Liberec   Bude aktivní do 28.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

15.000 – 23.000 Kč

První kontakt osobně nebo telefonicky Místo výkonu práce: Brno, Šelepova 1, Běhounská 2, Zelný trh 14

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 27.05.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník - kooperant Přidat mezi oblíbené

20.000 – 24.000 Kč

Zajišťování strojírenských kooperací pro výrobu firmy. Objednávání dílců, odepisování položek v PC systému. Objedávání a zajišťování dopravy.

Nabídka z 29.03. 17:09   Bude aktivní do 16.08.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník/skladnice, administrativní pracovník/pracovnice Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

První kontakt e-mailem. Požadujeme: - Práce s lidmi,vedení kolektivu - Schopnost samostatného rozhodování - Administrace webových stránek a eshopu - Příprava materiálu k balení - Balení a posílání balíků - Administrativní práce - Základní znalost práce na PC - Manuální zručnost - Komunikační schopnosti - Ochota vzdělávat se - Loajalita - Etický přístup k životu a práci - Znalost anglického jazyka - není podmínkou - Samostatné rozhodování

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 27.05.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník/ce Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Požadavky: vzdělání vyučení, spolehlivost, praxe v technickém oboru vítána, znalost práce s PC, časová flexibilita Popis práce: pracovní poměr na dobu neurčitou, skladník/ce náhradních dílů v autoservisu, objednávky, obsluha pokladny, práce na recepci Zaměstnavatel nabízí: příspěvky na obědy, příjemné pracovní prostředí a kolektiv Kontakt: Bronislav Slezák, tel: 602 558 711, 8-15 hod, e-mail: bronislav.slezak@magnumcar.cz, v případě zájmu zašlete životopis na uvedený e-mail, s vybranými uchazeči bude sjednán termín schůzky

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Vyškov   Bude aktivní do 16.08.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Operátor/-ka skladů Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

Místo výkonu práce: Libřice č.p. 1, 503 44 Libřice OPERÁTOR/-KA SKLADŮ V případě zájmu kontaktujte: Antalová Veronika, tel.: 778 477 089, e-mail: jobs@svmetal.cz

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Libřice   Bude aktivní do 16.08.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Expedient/ka Přidat mezi oblíbené

16.000 – 18.000 Kč

První kontakt e-mailem zasílat životopisy a motivační dopisy! Požadujeme: - samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, pracovitost - příjemné vystupování - chuť a zájem pracovat s orientálním a kuřáckým sortimentem - manipulaci s balíky do 40kg - reference z předchozích zaměstnání Nabízíme: - stabilní zaměstnání v dobrém kolektivu - stálou mzdu - rozmanitou práci v netradičním oboru Náplň práce: - uspokojování objednávek od zákazníků - vychystávání zboží, kontrolování zboží, balení zboží (balíky do 40kg) a veškerá…

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 20.05.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Expedice Přidat mezi oblíbené

17.000 Kč

První kontakt: osobně: Brankovická č.p. 113, Kolín, Po-Pá 8:00-12:00 telefonicky: Kerecman Martin, tel.: 321 728 771 e-mailem: kolinska-pekarna@centrum.cz Přijmeme expedienta/ku na provoz pekárny v nočních hodinách. Náplní práce expedice je příprava pekařských výrobků dle podkladů a výpomoc při přípravě a nakládce zboží. Nabízíme i možnost zaučení. Pracovní doba: noční provoz

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Kolín   Bude aktivní do 28.05.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Rozpočtář Přidat mezi oblíbené

19.000 – 25.000 Kč

místo výkonu práce Petra Jilemnického č.p. 2097 347 01 Tachov Práce na PC, spolehlivost, flexibilita, praxe nutná ve stavebnictví stravenky

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Tachov   Bude aktivní do 16.08.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Finanční referent Přidat mezi oblíbené

30.000 Kč

Vedení účetnictví a finančního hospodaření organizace

Nabídka z 29.03. 17:09   Bude aktivní do 15.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/ka Přidat mezi oblíbené

68 Kč

Nástup ihned. Osobní kontakt po tel. domluvě paní Gregovská tel.: 582 301 664. Zástup za nemoc. Práce na dohodu o provedení práce přibližně na 2 týdny. PD: Po-Pá 6:00-14:30 hod. Úklid kacelářských a výrobních prostor. Zkušenost s úklidem výhodou. Pracoviště: Kojetínská 5, Prostějov

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Prostějov   Bude aktivní do 16.08.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech Přidat mezi oblíbené

2.000 – 2.400 Kč

Místo výkonu práce: Chemoprojekt a. s., Třebohostická 3069/14, 10000 Praha 10. Kontaktní osoba:Tomšů (777 911 909), Němcová (778 477 333), e-mail: info@arotein.cz. Úklid kanceláří, pracovní doba: 3 hod. /večer/, úterý, pátek. Práce je určena pro OZP.

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 16.08.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Účetní všeobecní Přidat mezi oblíbené

10.000 – 20.000 Kč

Faktury vydané, přijaté, pokladna, banka, personalistika, mzdy. Vzdělání ekonom. směru, praxe v oboru, znalost mzdové a daňové problematiky. Práce vhodná také pro ženy na MD nebo ZTP.

Nabídka z 29.03. 17:09   Lokalita: Uherský Brod   Bude aktivní do 16.08.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 127