Celkem v bazaru 95240 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2828 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 3593 inzerátů Cena

Všeobecný administrativní pracovník Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

Láká vás práce pro silnou energetickou společnost? Pro našeho významného klienta, mezinárodní energetickou společnost, hledáme schopné kandidáty na práci v administrativě. Popis pracovní činnosti: - práce s databází klientů v systému SAP - oblast Validace dat - kontrolní činnost v systému Požadujeme: - vzdělání SŠ, SOU všeobecného směru s maturitou - uživatelská znalost práce s PC - znalost MS Excel podmínkou - znalost programu SAP výhodou - komunikativnost - příjemné vystupování Nabízíme: - zaměstnání u stabilní společnosti…

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 12.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Vrchní referent v oddělení veřejných zakázek Přidat mezi oblíbené

17.360 – 26.110 Kč

Místo výkonu práce: Slezská 100/7, Praha 2 Prvotní kontakt: m.kolarikova@svscr.cz "příprava a zpracovávání podkladů pro veřejné zakázky dodávek, služeb a státních organizací na úseku správy majetku státu, "zajišťování průzkumů trhu a podkladů k veřejným zakázkám malého rozsahu za ekonomický odbor Ústřední veterinární správy Státní veterinární správy (ÚVS SVS) "komunikace s ekonomickými odděleními vnitřních organizačních jednotek, "zajišťování sumarizace dat hmotného nemovitého majetku uvedeného v katastru nemovitostí za celou Státní…

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 12.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Vážná/-ý Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

- pracoviště Vršce. V případě zájmu zašlete životopis na e-mail: wegarecycling@wegarecycling.cz, bližší informace na tel.: 608 958 315 pí Lustigová. Požadujeme SŠ s maturitou, ŘP skup. B, dobrou znalost práce na PC, ochotu učit se novým věcem, spolehlivost, časovou flexibilitu, znalost odpadové problematiky výhodou. Pracovní náplň - práce nejen v kanceláři, ale i v areálu sběrného dvora. Výkup a prodej druhotných surovin + veškerá administrativa.

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Vršce   Bude aktivní do 12.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník/-ice příjmu zakázek Přidat mezi oblíbené

25.000 – 35.000 Kč

- PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: příjem zakázek, komunikace se zákazníkem, objednávka náhradních dílů, řešení pojistných událostí - Požadujeme: zájem o automobily a řidičský průkaz sk. B - Pozice je vhodná pro absolventy/-ky. - Nabízíme: stravenky - V případě zájmu nás kontaktujte na e-mail: kleiner@korecar.cz, nebo volejte na tel.: 731 118 838, kontaktní osoba: Kleiner Michal

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Hradec Králové   Bude aktivní do 23.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka ředitele Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

Hledáme novou pracovní posilu na pozici Asistent /ka ředitele. Pracovní náplň: práce v informačním systému KTKw, fakturace, administrativní úkony, komunikace se zákazníky. Nutná znalost práce na počítači. Požadujeme : znalost NJ nebo AJ, schopnost týmové práce, pečlivost.

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Smržovka   Bude aktivní do 12.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce všeobecný/á Přidat mezi oblíbené

16.000 – 20.000 Kč

Místo výkonu práce: Pardubická 276, Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: Práce s PC, tvorba DL, objednávání materiálu, komunikace s dodavateli, odběrateli, s obchodním zástupcem, skladníky, pokladna, příprava podkladů k dopravě. ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Podnikové stravování. První kontakt učiňte prosím na výše e-mailové adrese.

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Chrudim   Bude aktivní do 12.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

30.000 Kč

Pracoviště: tř. Kosmonautů č.p. 1288/1, Olomouc. Do nově vybudované firmy přijmeme uchazeče na pozici administrativa. Co budeš dělat? - Práce s novými i stávajícími klienty (máme své call centrum, hypoportál) - Sledovat a analyzovat finanční situaci klientů - Účastnit se odborných školení vedených nejlepšími makléři společnosti - Příprava smluv - Organizace firemních akcí Na oplátku se postaráme o to, abys u nás byl/a spokojený/á: - Budeš se vzdělávat přirozenou cestou a s tím budeš postupovat na vyšší kariérní příčky. - Budeš se…

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 23.07.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

16.000 Kč

POUZE PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM !!! Místo výkonu práce: Křižovnická 99, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned. Pracovní úvazek plný nebo zkrácený (20 hod/týdně). Náplň práce: obsluha kancelářských strojů, práce na PC. Kontakt pro zájemce: telefonicky (Po-Pá 14:00-18:00 h) anebo e-mailem anebo osobně na adrese pracoviště (Čt 8:00-12:00 h - zvonit na zvonek s označením "ICM Cheb").

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Cheb   Bude aktivní do 12.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník Přidat mezi oblíbené

11.175 Kč

Vhodné pro OZP Pracovní poměr je na dobu určitou, prodlužuje se po roce. Požadujeme znalost práce na PC. Životopisy prosím zasílat na info@rcmodels.cz, hlásit se lze i telefonicky Po - Pá v době 9.00-17.00 hod.

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Teplice   Bude aktivní do 24.07.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník Přidat mezi oblíbené

15.700 Kč

Láká vás práce pro silnou energetickou společnost? Pro našeho významného klienta, mezinárodní energetickou společnost, hledáme schopné kandidáty na práci v administrativě. Náplň práce: - práce s databází klientů v systému SAP - oddělení Fakturace/ Pohledávky / Saldokonto - kontrola smluv, přiřazování plateb Požadujeme: - vzdělání SŠ, SOU všeobecného směru s maturitou - uživatelská znalost práce s PC - znalost MS Excel podmínkou - znalost programu SAP výhodou nikoli podmínkou - komunikativnost, příjemné vystupování Nabízíme: -…

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 12.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka obchodního oddělení Přidat mezi oblíbené

18.000 – 25.000 Kč

Místo výkonu práce: Ostrava Radvanice Kontakt: emailem kormanik@rsbp.cz (do kolonky "Předmět" napište Asistent servisu a realizace) Požadujeme: - SŠ/VŠ vzdělání - schopnost řešit zadané úkoly samostatně - znalost anglického jazyka (slovem i písmem) - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) - znalost práce na PC (MS Office) - znalost obchodní korespondence - dobré komunikativní a organizační schopnosti, spolehlivost, samostatnost, flexibilitu Náplň práce: - organizační a administrativní podpora obchodně-technického týmu - evidence a…

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 12.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrátor/ka Přidat mezi oblíbené

19.300 Kč

- místo výkonu: Beroun. Znalost češtiny, angličtiny, němčiny a ruštiny. Kontakt: e-mailem.

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Beroun   Bude aktivní do 12.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovnice/pracovník Přidat mezi oblíbené

100 – 130 Kč

Pracovní doba: 1 směna dohodou - plný úvazek Požadujeme: znalost podvojného účetnictví (příprava podkladů pro podvojné účetnictví) - výhodou znalost psaní všemi deseti Nabízíme: mzdu 100 - 130 Kč/hod., stravenky Kontakt: životopis zaslat na e-mail: info@ok-hracky.cz; informace na tel. 777 664 802

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Písek   Bude aktivní do 12.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní podpora kanceláře Přidat mezi oblíbené

20.000 – 26.000 Kč

Kontaktní osoba: životopisy zasílejte prosím na e-mail: michaela.matejickova@vysspa.cz Vaše náplň práce: -evidence pošty (archivace do interního systému, poslání do odsouhlasovacího procesu a s tím spojené úkony) -administrativa spojená s evidováním obchodních případů od nabídek, až po objednávky zboží v zahraničí a vystavování faktur, dohled nad realizací zakázek a plnění termínů dodávek -administrativní podpora spojená s fungováním společnosti Požadujeme: -min. středoškolské vzdělání -pokročilá znalost MO (Excel, Word, aj.) …

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Plzeň   Bude aktivní do 12.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník/řidič Přidat mezi oblíbené

19.000 Kč

Požadavek: ŘP skupina "B". Výše mzdy bude stanovena dle praxe a odborných znalostí. Skladovaný sortiment - topenářské, vodoinstalatérské a sanitární zboží. Občasná ruční manipulace s těžkými břemeny, používání motorových manipulačních vozíků. Kontakt: osobně na adrese provozovny - Pobočka Richter+Frenzel, Varnsdorf od 7:30 do 15:30 hod, telefonicky Pondělí až pátek od 7:30 do 15:30 hod., popř. e-mailem

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Varnsdorf   Bude aktivní do 05.07.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Referent skladu Přidat mezi oblíbené

17.000 Kč

Společnost : MBG, spol. s r. o., vypisuje výběrové řízení na místo: REFERENT SKLADU Požadujeme: • Vzdělání: vyučen nebo SŠ • Orientace ve skladovém hospodářství • Manuální zručnost • Znalost práce na PC • Nástup: Ihned • Mzda: Dohodou Nabízíme: • Zajímavou a tvůrčí práci pro naše zákazníky i v zahraničí • Zázemí stabilní společnosti • Příspěvek na podnikové stravování • Příspěvek na penzijní připojištění • Výkonnostní prémie • 25 dní dovolené Nabídky předložte spolu se stručným životopisem osobně, nebo na adresu: MBG, spol. s r…

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Zábřeh   Bude aktivní do 12.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Dělnice do skladu a balírny Přidat mezi oblíbené

17.500 Kč

Pracovní doba od 6:00 - 14:30 hod. Žádáme o osobní kontakt na adrese firmy: Boleslavská 1692/79, Nymburk od 7:00 - 14:00 hod., životopis s sebou.

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Nymburk   Bude aktivní do 04.07.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

odborný referent/vrchní referent v Oddělení vyměřovacím IV. Přidat mezi oblíbené

17.360 – 26.110 Kč

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Ústí nad Labem   Bude aktivní do 08.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Referent odboru výstavby a životního prostředí Přidat mezi oblíbené

18.810 Kč

místo výkonu práce : Městský úřad Vrbno pod Pradědem Druh práce: referent odboru výstavby a životního prostředí Platová třída: 10. řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, a s nařízením vlády č. 469/2002 Sb., kterým se stanoví katalog prací a kvalifikační předpoklady v návaznosti na pracovní zařazení Požadavky: splnění povinnosti dle § 7 odst. 5 a předpokladů daných v § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných…

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Vrbno pod Pradědem   Bude aktivní do 29.05.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/ka Přidat mezi oblíbené

75 Kč

Pracovní místo je vhodné pouze pro OZP. Úklid kanceláří, šaten, toalet. Požadujeme spolehlivost, pečlivost, samostatnost. Pracovní pomůcky, možnost prodloužení smlouvy, odměny, příspěvek na dopravu, náborový příspěvek 3tis. Kč. Kontakt: telefonicky Po-Pá od 8-15:00 hod.

Nabídka z 25.05. 17:10   Lokalita: Loštice   Bude aktivní do 12.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 180