Celkem v bazaru 98402 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2825 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 3606 inzerátů Cena

RECEPČNÍ - FAKTURANTKA TOP do 03.08. Přidat mezi oblíbené

neuvedeno

Hledáme RECEPČNÍ - FAKTURANTKU na zkrácený úvazek. Pozice je pro osoby se zdravotním postižením. Volat pouze od 8.00 do 15.00 h.

Nabídka z 16.07. 11:20   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 03.12.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

17.500 Kč

místo výkonu práce: Lublanská 5/57, 120 00 Praha 2 kontakt: alina@pragaseminar.ru,tel.: 608828604 Požadujeme: slušné vystupování, spolehlivost, loajálnost, vstřícné chování vůči zákazníkům, znalost práce na PC MS Word, Excel, Outlook, Internet Potřebujeme pracovníka se znalostí ruštiny aktivní,

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 06.12.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

12.200 Kč

Požadavky: znalost ruštiny a ukrajinštiny Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 06.12.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Ozp Přidat mezi oblíbené

15.000 – 18.000 Kč

kontakt telefonicky, emailem po-pá 8-17 hod znalost PC, schopnost komunikace po telefonu

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 06.12.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Správce/-kyně majetku Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

- PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: správa nemovitostí, vozového parku, doprava dokumentace, drobné opravy, revize, rozpočty, evidence majetku, tisk dokumentace, archivace a jiné kancelářské práce - Požadujeme: ÚSO, aktivní a kultivované vystupování, zodpovědnost a samostatnost, chuť do práce - Nabízíme: auto, telefon, obědy zdarma, 25 dnů dovolené, hrazenou dopravu do práce - V případě zájmu zasílejte životopisy ne email: adamirova@digitronic.cz

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Hradec Králové   Bude aktivní do 17.08.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Rejstříkový/á vedoucí Přidat mezi oblíbené

16.000 – 24.120 Kč

Požadavky: - úplné střední vzdělání s maturitou - znalost práce s počítačem - rychlost psaní - 250 čistých úhozů za minutu - znalost české gramatiky Plat: - zařazení v 8. platové třídě, plat v rámci rozpětí podle započtené praxe 16 000 - 24 120 Kč - po třech měsících možnost přiznání osobního příplatku Další benefity: - pružná pracovní doba - stravenky - příspěvky z FKSP Zaslat životopis e-mailem.

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Liberec   Bude aktivní do 18.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Referent/ka - účetní Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Vzdělání ekonomického směru - SŠ Aktivní přístup, komunikativnost, spolehlivost Řidičský průkaz sk. B Firemní vzdělávvání, odborné kurzy. Kontaktní osoba: Ilona Mertenová, tel. 777 707 727, email: info@cergo.cz První kontakt e-mailem.

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Tišnov   Bude aktivní do 01.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Obchodní referentk/-ka Přidat mezi oblíbené

20.000 – 24.000 Kč

- PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: příprava účetních podkladů, příprava cenových nabídek, zpracování smluv - Požadujeme: práce na PC, spolehlivost, samostatnost, výhodou: německý příp. anglický jazyk, znalost fakturace - Nabízíme: odměny a příplatky dle aktivního přístupu k práci, příspěvek na stravování - V případě zájmu nás e-mailem, kontaktní osoba: Krnošová Nela, e-mail: nela.krnosova@ab-cont.cz,

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Hradec Králové   Bude aktivní do 17.08.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/-ka ředitele společnosti Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

Kontakt zasláním životopisu na e-mail info@bedneni-artco.cz nebo telefonicky. - SŠ - obchodně ekonomická činnost - dobrá znalost práce na PC nutností - ŘP sk. B.

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Solnice   Bude aktivní do 30.09.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka administrativy Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Náplň práce: administrativní práce, komunikace se zákazníky, dodavateli Požadujeme: znalost práce na PC, proaktivní a pozitivní přístup, samostatnost, loajalitu, flexibilitu, znalost německého jazyka výhodou

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Písek   Bude aktivní do 06.12.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrátor (zadávání dat do systému) Přidat mezi oblíbené

20.000 – 23.000 Kč

Popis práce: - zadávání dat do systému - přírava a zpracování reportů - fakturace Požadujeme: - dobrá znalost MS Office podmínkou (Excel, Word) - aktivní znalost AJ slovem i písemem, znalost NJ výhodou - samostatnost, odpovědnost a spolehlivost Nabízíme: - zajímavé finanční ohodnocení - možnost získání 13. platu na základě ročního hodnocení - stravenky v hodnotě 100 CZK - práci v dobrém kolektivu v nově vybudovaných kancelářích - práce ve stabilní a prosperující společnosti Pozice je vhodná i pro absolventy! První kontakt emailem či…

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Česká Lípa   Bude aktivní do 18.09.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/-ice - asistent/-ka vedoucího farmy Přidat mezi oblíbené

12.500 Kč

Pracovní poměr na dobu neurčitou, zkrácený pracovní úvazek na 20 hod. týdně. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Náplň práce: práce na PC, jednání s úřady, administrativní podpora vedení farmy. Požadavky: zkušenosti s prací na PC, MS Excel, MS Word, řidičské oprávnění sk. B, spolehlivost, pečlivost, výhodou znalost německého jazyka popř. anglického jazyka (komunikace s poradcem ze SRN). Zaměstnavatel nabízí: hrubou měsíční mzdu při polovičním pracovním úvazku 12.500,- Kč, měsíční a vánoční odměny, férové jednání, práci na moderní…

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Teplice nad Metují   Bude aktivní do 20.08.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

22.000 Kč

Náplň práce: - pomocné účetní práce - práce na sekretariátu - komunikace se zákazníkem - administrace smluv - práce na PC Požadujeme: - SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru - znalost práce na PC - Word, Excel - základní znalost o účetnictví - samostatnost, zodpovědnost a produktivita - základní znalost AJ výhodou - příjemné vystupování - výborné komunikační schopnosti Nabízíme: - motivační finanční ohodnocení - odborné vedení a podporu - zodpovědnou a zajímavou práci - podporu vzdělávání - zaměstnanecké benefity Nástupní…

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Liberec   Bude aktivní do 18.10.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

16.000 Kč

Kontakt: p. Gono Tomáš, tel.: 605 296 428, e-mail: tomas.gono@mgh.cz Pracovní doba: 8:00 - 15:30 Požadujeme: - znalost práce s PC - řidičský průkaz skupiny B - komunikativnost - základy RJ, NJ Nabízíme: - telefon - příspěvek na vozidlo

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Karlovy Vary   Bude aktivní do 06.12.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

- vzdělání střední odborné s výučním listem i vyšší. Pracoviště Kájov. Pracovní poměr na dobu neurčitou, prac. úvazek plný, nástup od 1.8.2018 nebo dle dohody, prac. doba jednosměnná. Mzda od 18.000,-- Kč hrubého. Zaměstnanecké výhody: stravenky, výkonnostní odměny. Vhodné i pro absolventy. Kontakt: Ungerman Roman, tel.: 602 465 400 (od 8:00 hod. - 15:00 hod.), e-mail: roman.ungerman@vidox.cz.

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Kájov   Bude aktivní do 31.12.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník pro platby Přidat mezi oblíbené

19.000 Kč

Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici administrativní pracovník pro platby (zástup za mateřskou dovolenou). Požadujeme: SŠ vzdělání,dobrá znalost práce na PC - Word, Excel… program - WinDomy (výhodou). Výborné komunikační schopnosti,odolnost proti stresu,pečlivost,samostatnost, spolehlivost,odpovědnost. Pracoviště-Masarykova 37, Brno. Nástup od 1.8.2018 nebo dle dohody. Náplň práce: evidence a úhrady plateb za tepelnou energii, elektrickou energii, dodávky vodného a stočného,…

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 30.07.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník - technik služeb Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici "technik služeb". Požadujeme: SŠ vzdělání,znalost práce na PC-Word,Excel,Outlook,program - WinDomy, Ginis(výhodou). Samostatnost,spolehlivost,zodpovědnost, komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu.Pracoviště Brno-Žabovřesky, Vychodilova 17. Nástup od 1.8.2018 nebo dle dohody. Náplň práce:zajišťování smluvních vztahů s dodavateli,kontrola faktur,reklamace faktur,zajišťování pracovníků na úklid domů, kontrola úklidu atd. Nabízíme:…

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 30.07.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník - referent vymáhání dluhů Přidat mezi oblíbené

19.000 Kč

Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici referent vymáhání dluhů. Požadujeme: SŠ vzdělání znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook,výborné komunikační schopnosti,odolnost proti stresu.Pracoviště Brno - Bystrc, Nám. 28.dubna 1. Nástup od 1.8.2018 nebo dle dohody. Náplň práce: výpočet penále a úroků z prodlení u dlužného nájemného, evidence dlužných částek jednotlivých nájemců byt. jednotek,zasílání upomínek dlužného nájemného, vedení evidence úhrad atd. Nabízíme:Nástupní plat dle…

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 30.07.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník Přidat mezi oblíbené

25.000 – 35.000 Kč

znalost práce s PC - MS Office, dobrá znalost německého jazyka, min.praxe 2 roky

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Klatovy   Bude aktivní do 06.12.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativně - technický pracovník, pracovnice Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici administrativně-technický pracovník správy domů. Požadujeme: SŠ vzdělání-stavební obor je výhodou, znalost práce na PC - Word, Excel… program - WinDomy, DES (výhodou). Výborné komunikační schopnosti,odolnost proti stresu,schopnost administrativní práce i práce v terénu, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost. Pracoviště Brno-Žabovřesky, Vychodilova 17. Nástup od 1.8.2018 nebo dle dohody. Náplň práce: Vede evidenci domů a bytů a zajišťuje…

Nabídka z 19.07. 17:13   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 30.07.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 181