Celkem v bazaru 84074 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2816 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 2829 inzerátů Cena

Referent oddělení dopravy a správy komunikací Přidat mezi oblíbené

16.440 – 24.750 Kč

Nabídka z 24.07. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 11.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník / skladnice v internetovém obchodě Přidat mezi oblíbené

15.000 – 18.000 Kč

Nabízíme: práci v místě bydliště (bez nutnosti dojíždět), pouze denní 8h směny, práci v malém dobře sehraném kolektivu. Požadujeme: práce s PC (Word, Excel), praxe min. 6 měsíců. Strukturovaný životopis posílejte na: vm@wellcrafted.biz

Nabídka z 24.07. 17:10   Lokalita: Kadaň   Bude aktivní do 11.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Účetní všeobecní Přidat mezi oblíbené

14.000 Kč

účetnictví, personalistika, mzdy, ekonomie

Nabídka z 24.07. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 11.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistentka ekonomického a technického úseku Přidat mezi oblíbené

15.000 – 20.000 Kč

Léčebné Lázně Konstantinovy Lázně, a.s., přijmou kolegyni na pozici asistentka - účetní. Požadujeme znalosti na úrovní středoškolského vzdělání, základní orientaci v účetnictví akciové společnosti (evidence majetku, bytové hospodářství), počítačovou gramotnost. Pracovní doba od 7 do 15,30 hod. Nabízíme zaměstnanecké stravování, podporu zaměstnavatele při další profesním rozvoji a další benefity. Žádosti o práci zasílat elektronicky na adresu personalni@konstantinovy.cz. Návštěva na pracovišti je možná výhradně po sjednání termínu…

Nabídka z 24.07. 17:10   Lokalita: Konstantinovy Lázně   Bude aktivní do 11.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Operátoři dopravy a přepravy, vozoví disponenti Přidat mezi oblíbené

14.500 Kč

Předem telefonický kontakt Praxe v logistice v rámci EU je vítána , kompletní administrativní spráce společnosti , služební cesty do zemí východní Evropy. jazyková vybavenost R.J. a A.J. , pracovitost , znalost práce na PC, výpis RT,

Nabídka z 24.07. 17:08   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 11.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Přijmeme administrativní pracovnici/ka Přidat mezi oblíbené

v textu

Přijmeme administrativní pracovnici/ka na pozici asistentky/ta v Olomouci. Nutná znalost práce na PC - MS Office, Internet. Možnost práce na plný nebo zkrácený úvazek. Pouze pro osoby se sniženou pracovní schopností - částečný invalidní důchod.

Nabídka z 24.07. 11:58   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 11.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Zavedená společnost v Olomouci přijme Přidat mezi oblíbené

v textu

Zavedená společnost v Olomouci přijme do hlavního pracovního poměru SAMOSTATNOU ÚČETNÍ. Očekáváme dobrou znalost podvojného účetnictví a daňové problematiky. Nabízíme zázemí stabilní firmy a patřičné ohodnocení. Vaše nabídky s profesním CV zasílejte na:.

Nabídka z 24.07. 11:58   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 11.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Obchodní společnost s dlouholetou Přidat mezi oblíbené

v textu

Obchodní společnost s dlouholetou tradicí hledá na pozici: SAMOSTAT. ÚČETNÍ. Náplň práce: -samostatné vedení účetní agendy dle platných předpisů; -evidence hmotného a nehmotného majetku, inventarizace; -sestavování účetních závěrek; - zpracování přiznání DPH, daň z příjmů PO i FO, silniční daň; -styk s příslušnými úřady; -manažerské reporty, statistiky; -administrativa; - ostatní běžná agenda. Požadavky: -vzdělání SŠ/VŠ; -min 5 let praxe v účetnictví; -velmi dobrá znalost účetních a daňových zákonů; -komplexní znalost podvojného…

Nabídka z 24.07. 11:58   Lokalita: Dolany   Bude aktivní do 11.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

14.000 – 15.000 Kč

KONT.: Pokud máte o tuto pozici zájem, prosím posílejte Vaše CV s motivačním dopisem na adresu czalex@seznam.cz. Práce s fakturami, poštovní a emailovou korespondencí. Finanční zodpovědnost. Práce s PC, MS Office, Webareal, Adobe Photoshop na uživatelské úrovni. Požadujeme znalost cizího jazyka slovem a písmem: ruština (rodilý mluvčí), angličtina, němčina, čeština, slovenština. Ekonomika - jednoduché účetnictví výhodou. Marketingová propagace (Facebook, Instagram), tvorba banerů a newsletteru.

Nabídka z 23.07. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 10.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní/vedoucí pracovník-ce, příprava práce pro lakovny a tryskač Přidat mezi oblíbené

15.000 – 22.000 Kč

C04 23/5/2017 Náplň práce: 50% pracovní doby v kanceláři, 50% na dílně - příjem zakázek měření m2, rozdělování práce na dílně , zpracovávání došlé dokumentace - dodací listy, výkresy, objednávání materiálu potřebného pro lakovnu, vypracování cenových nabídek, zadávání dat do PC a ostatní pomocné práce pro zajištění chodu výroby a lakovny. kontakt viz výše

Nabídka z 23.07. 17:10   Lokalita: Frýdlant nad Ostravicí   Bude aktivní do 10.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka expedice se zanlostí maďarštiny Přidat mezi oblíbené

15.000 – 23.000 Kč

Místo výkonu práce: Nová čtvrť 287/1, Ostrava - Lhotka http://www.bewit.love Kontaktní údaje: jiri.cernota@bewit.cz, +420605248621 Do úspěšné a rychle se rozvíjející společnosti v oblasti zdravého životního stylu s jasnou vizí a potenciálem růstu do celého světa, hledáme na HPP v Ostravě nového člena týmu. Pracovní náplň: - Komunikace se zákazníky - Přijímání objednávek - Příprava balíčků se zbožím pro expedici - Vyřizování reklamací - Provádění inventur - Fakturace Požadujeme: - Bezúhonnost, vysoký morální kredit, pravdivost,…

Nabídka z 23.07. 17:09   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 10.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Úředníci v oblasti správy školství, kultury a zdravotnictví Přidat mezi oblíbené

15.780 – 23.730 Kč

Místo výkonu služby: Praha. Kontaktní osoba: paní Jurčíková Gabriela, tel.: 296 336 796, e-mail: gabriela.jurcikova@hygpraha.cz. Posuzovány budou žádosti podané do 27.3. 2017 zaslané prostřednictvím poštovních služeb na adresu služebního úřadu HSHMP, Rytířská 12,p.s. 203, Praha 1, 110 01, nebo osboně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebnního úřadu: podatelna@hygpraha.cz nebo prostřednictvím veřejné datové…

Nabídka z 23.07. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 10.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeči a pomocníci v administrativních budovách Přidat mezi oblíbené

11.000 Kč

místo výkonu práce: Praha kontakt: Mazurkevych Andriy, tel.: 608877502 Prašné prostředí.

Nabídka z 23.07. 17:09   Bude aktivní do 10.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Customer Support Representative Přidat mezi oblíbené

21.000 Kč

Requirements/Požadavky: • Pragmatic approach to problem solving and problem analysis/Pragmatický přístup k řešení problémů a analýze problému • Ability to be a team player or handle issues individually/Schopnost pracovat samostatně i jako člen týmu • Quick information-grasp skills/Rychlá učenlivost • Attention to detail and ability to multi-task/Schopnost zvládat více úkolů najednou • Flexible attitude and ability to give solutions under pressure/Pružný přístup a schopnost poskytnout řešení pod tlakem

Nabídka z 23.07. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 10.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Operátor call centra Přidat mezi oblíbené

12.000 – 16.000 Kč

Místo výkonu práce: Brdlíkova č.p. 288/1e, Motol, 150 00 Praha 5 - možnost DPP, možnost zkráceného úvazku - mohou se hlásit také slovensky mluvící osoby - náplň práce: komunikace se zákazníky, vyřizování reklamací, obchodní kampaně - požadavky: základní znalost práce na PC, příjemné vystupování, zodpovědnost, spolehlivost - zaměstnanecké výhody: odpovídající platové ohodnocení a možný finanční růst Kontakt: Suchá - tel.: 720999888, od 8:00 do 16:00 hod. - e-mail: administrativa@masobrejcha.cz

Nabídka z 23.07. 17:08   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 10.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Účetní Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

Požadavky: znalost účetních zákonů a daňové evidence

Nabídka z 23.07. 17:08   Lokalita: Staňkov   Bude aktivní do 10.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Odborní účetní všeobecní Přidat mezi oblíbené

23.000 – 25.000 Kč

Místo výkonu práce: Křižíkova č.p. 159/56, Karlín, Praha 8 První kontakt telefonicky: PO-PÁ od 8,00 do 16,00 hod na tel. č. +420 222 31 95 41 nebo e-mailem na adr. : ucetnictvi@remmer.cz, kont. os. Remmer Sergej Mgr. Upřesňující informace: zpracování prvotních účetních dokladů, odpovědnost za kompletní zpracování účetnictví, zpracování účetních výkazů, DPH, DPPO, účtování bankovních dokladů, reporting, znalost účetní problematiky a daňových zákonů, práce s PC, Word, Excel, řidičský průkaz, aktivní znalost RJ, pasivní znalost AJ,…

Nabídka z 23.07. 17:08   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 10.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

Pracoviště: Radějov 312. Hledáme asistenta/tku s výbornou znalostí anglického nebo německého jazyka do naší společnosti. Více informací prosíme po telefonu nebo e-mailem. Pružná pracovní doba, možnost dalšího rozvoje, práce v kanceláři i mimo ni. ŘP sk. B

Nabídka z 23.07. 17:08   Lokalita: Radějov   Bude aktivní do 10.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/nice, správa e-shopu Přidat mezi oblíbené

10.000 Kč

CHPM!!! Jedná se o práci na pc, náplní práce bude především mailová a telefonická komunikace se zákazníkem, objednávání a naskladňování zboží, fakturace a další práce spojená se správou e-shopu. Pracovní doba bude 6 hodinová a bude se pohybovat v rozmezí od 8.00 do 15.00. Přednost mají zájemci s OZP. Telefonický kontakt mezi 9. a 15. hodinou na uvedeném telef. čísle, osobní návštěva po domluvě.

Nabídka z 22.07. 17:09   Lokalita: Nepomuk   Bude aktivní do 09.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

17.500 Kč

První kontakt e-mailem. Telefonická a emailová komunikace se zákazníkem, zákaznická podpora, přijímání a vydávání zakázek, fakturace a další administrativa spojená s chodem kanceláře. Místo výkonu práce: Brněnská 1113, Modřice

Nabídka z 22.07. 17:09   Lokalita: Modřice   Bude aktivní do 21.09.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 142