Celkem v bazaru 85408 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2811 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 2862 inzerátů Cena

Administrativní pracovnice TOP do 26.06. Přidat mezi oblíbené

neuvedeno

Zavedený autoservis příjme do kanceláře pracovníka, pracovnici, na pozici administrativa, Práce ranní. Sazba 70 - 100/h plus prémie. Vkládání dat do počítače, komunikace se zákazníky, ad, zaučení na místě. Práce brigádně, ZPP, HPP - dohodou. Olomouc 604976685

Nabídka z 13.06. 09:34   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 31.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník-asistent Přidat mezi oblíbené

8.000 Kč

Chráněné pracovní místo, pro OZP Do týmu v malé firmě hledáme milou kolegyni, která pomůže s administrativou. Rádi bychom, abyste byla pečlivá, svědomitá, samostatná a bezúhonná.

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 09.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

PŘÍPRAVÁŘ/-KA (vyhrazeno pro OZP) Přidat mezi oblíbené

12.000 Kč

A11 (vyhrazeno pro OZP) Obsluha CNC řízeného CO2 gravírovacího laseru pro výrobu reklamních předmětů. Součástí je příprava podkladů na PC, komunikace se zákazníky a organizace zakázek. Není potřeba znalost obsluhy stroje, zaškolení proběhne po nástupu do zaměstnání. Pokročilá znalost práce na PC, komunikativnost, zručnost. Předpokládaný nástup 8-9/2017. Kontakt viz. výše.

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Frýdek-Místek   Bude aktivní do 09.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Personalista Přidat mezi oblíbené

18.000 – 20.000 Kč

více informací na www.nemosok.cz Úřední hodiny každý den: 7:30 - 10:00 hodin 13:00 - 15:00 hodin

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 09.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Disponent/ka Přidat mezi oblíbené

30.000 Kč

Kontakt: předem telefonicky, e-mailem: n.salajkova@arwa.cz - Pevná pracovní doba od PO-PA od 08:00 do 17:00 hodin Požadavky: - SŠ vzdělání - Zkušenosti v personalistice a náboru výhodou - Znalost práce na PC (MS OFFICE) - Přesnost a preciznost, spolehlivost, samostatnost - Výborné komunikační dovednosti - ŘP sk. B Pracovní náplň: - Vyhledávání vhodných potencionálních zákazníků - Podílení se na personálním rozvoji a plánování - Recruitment - inzerce, vedení pohovorů, spolupráce s dodavateli. zákazníky - Spolupráce se mzdovou…

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Karlovy Vary   Bude aktivní do 09.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka, rozpočtář/ka Přidat mezi oblíbené

16.500 Kč

Požadavky: vzdělání SŠ s maturitou ve stavebním oboru výhodou, ŘP sk. B výhodou, znalost práce na PC, znalost fakturace a podvojného účetnictví Popis práce: PP na dobu neurčitou, nástup dle dohody, vhodné i pro absolventy Zaměstnavatel nabízí: možnost platového růstu Kontakt: Miroslav Machynka, tel: 602 739 317, e-mail: miroslav@machynka.cz, v případě zájmu zasílejte životopisy na uvedený e-mail

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Bučovice   Bude aktivní do 31.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistentka realitní kanceláře Přidat mezi oblíbené

15.000 – 100.000 Kč

- samostatnost, odpovědnost, cílevědomost, pečlivost, kolektivní myšlení, loajálnost vůči společnosti, kontroling práce týmu, pozitivní přístup, znalost MS Office ( Word, Excel, Outlook), práce s internetem, ŘP skupiny B, praxe v oboru realit - velká výhoda. Náplň práce: nutná administrativa s provozem pobočky realitní kanceláře, telefonická komunikace s klienty, kompletace smluvní dokumentace, práce v terénu aj. Nabízíme: zázemí zavedené společnosti, účast na firemních team builingových akcích a jiné benefity. V případě zájmu…

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Trutnov   Bude aktivní do 05.08.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce výroby Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Pozice: administrativní pracovník/ce výroby Požadavky: znalost práce na PC (Word, Excel), odolnost vůči stresu, dobré komunikační schopnosti, logické myšlení, ochota učit se Vhodné pro zájemce z okolí Sedlčan. Životopis podmínkou, zaslat na kontaktní osobu. Zájemce bude přijat na základě výběrového řízení. Nástup: ihned Mzda: 18 000,- Kč + prémie Kontakt: Skálová Jitka, tel.: 737 537 953, e-mail: mzdy@atlantikprodukt.cz Místo výkonu práce: ATLANTIK PRODUKT Třešňák s.r.o., Kňovická 1249, 264 01 Sedlčany

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Sedlčany   Bude aktivní do 09.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce rehabilitací - rozpis procedur Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

Kontakt:předem telefonicky 7-14.30 hod Pracovní doba: 6.30 - 15.00 hod Znalost RJ, NJ a AJ výhodou. Očekáváme příjemné vystupování, flexibilitu, organizační schopnosti, velmi dobrou znalost s PC, bezúhonnost. Zaměstnanecké výhody: Zvyšování či prohlubování kvalifikace, 5 týdnů dovolené, podnikové stravování.

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Karlovy Vary   Bude aktivní do 09.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

MV: Bedřichovská 2183/16,182 00 Praha 8 - Libeň Kontakt: Ing. Hana Čepová, tel.: 603 852 740, e-mail: hcepova@gmail.com; UoZ nejprve tel. kontakt; nechodit na adresu bez předchozí domluvy!! - základy práce na PC (word,excel,internet) - komunikativnost, zodpovědnost - práce v malém kolektivu - osobní a pracovní rozvoj

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 09.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

13.400 – 20.000 Kč

Pracoviště: 28. října 15/196, Ostrava - Mariánské Hory Životopis zašlete na e-mail. Práce na PC - MS Excel, Word, s databází klientů, komunikaace s ostatními spolupracovníky, telefonování, organizační schoposti, zavádění klientů do systému.

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 09.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

10.000 Kč

Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Smíchov, 150 00, U Trojice č.p. 1042/2 Kontakt: Maříková Eva PhDr., e-mail: marikova@ibb.cz Účetní na zkrácený úvazek Pozice je určena pouze pro OZP - uveďte v zaslaném životopise. Tato pozice není vhodná pro vozíčkáře. Náplň práce: " spolupráce s hlavním účetní " příprava podkladů pro účetnictví " znalost práce na PC Požadujeme: " orientace v účetní problematice " spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost " zájem o práci, aktivní přístup " organizační schopnosti Nabízíme: " místo…

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 09.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník plánování výroby Přidat mezi oblíbené

18.000 – 25.000 Kč

Vaše hlavní úkoly - Plánování a řízení výroby na svěřeném úseku - Tvorba výrobních plánů, sledování naplněnosti výroby - Správa dat v informačním systému - Podpora manažera výroby v oblasti řízení výroby - Denní komunikace s kolegy ze závodů v Německu - Spoluúčast na vedení projektů Váš profil - Povědomí o procesu plánování - Selský rozum - Týmový duch - Nutná komunikativní znalost NJ/B2 Nabízíme Možnost pracovat v nadnárodní společnosti s dlouholetou tradicí s možností profesního růstu, 5 týdnů dovolené, mzdové ohodnocení…

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Skalice nad Svitavou   Bude aktivní do 21.09.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Vedoucí skladu MTZ Přidat mezi oblíbené

18.500 – 19.500 Kč

Prac. poměr na 1/2 roku s možností prodloužení, kontrola stavu obalového materiálu a etiket, jeho objednávání na základě plánu výroby, provádění rozpisu návozů jednot. dodávek, vedení knihy reklamací a zajišťování všech podkladů pro reklamační řízení, provádění měsíční inventury skladu, přejímka etiket a obalového materiálu, zajišťování nákupu režijního materiálu, zodpovědnost za veškerou činnost střediska, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, znalost AJ, příspěvek na obědy, zam. benefity, kontakt pouze životopis na e-mail

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Uherské Hradiště   Bude aktivní do 09.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Vedoucí nákupu Přidat mezi oblíbené

30.000 Kč

Kontakt: telefonicky, e-mailem: delincakova@moser-glass.com Požadavky na uchazeče: - min. SŠ, nejlépe bakalářské nebo vysokoškolské vzdělání, obor nerozhoduje - 3 roky praxe na obdobné pozici podmínkou - znalost AJ podmínkou - ŘP skupiny B nutností Náplň práce: - zajišťuje chod skladu nákupu v plném rozsahu - zajišťuje nákup materiálu dle požadavků a plánu. - zodpovídá za bezchybný tok - požadavek - poptávka - objednání -dodání-kontrola dodávek - skladování - výdej a účtování - zpracovává a realizuje krátkodobé i dlouhodobé…

Nabídka z 22.06. 17:09   Bude aktivní do 09.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník Přidat mezi oblíbené

15.000 – 20.000 Kč

ŽIVOTOPIS zasílejte na e-mail: kariera.stravbyt@seznam.cz - zn. PLZEŃ Bližší info podá pan Hušek - tel. 731544704 Znal. práce na PC, praxe ve stravování výhodou, znalost skladového hospodářství, objednávky surovin, výdej a příjem zboží na sklad, komunikace s dodavateli . Pracovní doba PO-PÁ od 5 - 13: 30 h Zdravotní průkaz, ke mzdě výkonnostní prémie, pracovní poměr na dobu určitou s výhledem na neurčitou.

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Plzeň   Bude aktivní do 01.09.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Logistik/-čka Přidat mezi oblíbené

20.000 – 50.000 Kč

- PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: skladování, koordinace dopravců, koordinace skladů, práce v systémech; možnost samostatných projektů - Požadujeme: akviziční a obchodní dovednosti, praxe vítána - Nabízíme: nadstandartní platové ohodnocení + benefity, práce ve velmi pěkném prostředí, možnost manažerského růstu, příspěvek na stravování, 13. plat, 14. plat, firemní akce, wellness, věrnostní prémie - Pozice je vhodná i pro OZP (bezbariérový přístup), absolventy/-ky bez praxe. - V případě zájmu své životopisy…

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Hradec Králové   Bude aktivní do 21.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Vrchní referent oddělení protiepidemického - pobočka Sever Přidat mezi oblíbené

15.780 – 23.730 Kč

Místo výkonu práce : Měčická 646/5, Praha 9 Způsob prvního kontaktu : na výběrovém řízení, zaslání životopisu na e-mailovou adresu : gabriela.jurcikova@hygpraha.cz - Kontaktní osoba : paní Gabriela Jurčíková - personální odd. Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo Vrchní referent oddělení protiepidemického - pobočka Sever V Praze 19. 6. 2017 Č.j.: HSHMP 30888/2017 Ředitel Hygienické stanice hlavního města Prahy se sídlem v Praze (dále jen "HSHMP") jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f)…

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 09.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Referent/ka agendy rozpočtu a financování oddělení kultury odboru kultury a památkové péče Přidat mezi oblíbené

16.440 – 24.750 Kč

Ředitel Krajského úřadu Jihomoravského kraje vyhlašuje výběrové řízení na místo referent/referentka agendy rozpočtu a financování oddělení kultury odboru kultury a památkové péče, s místem výkonu práce Žerotínovo nám. 449/3, Brno Předpoklady a požadavky: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání studijní obor nejlépe ekonomický směr znalosti oboru agendy správy a kontroly dotací, znalost rozpočtových pravidel územních rozpočtů, správy daní a poplatků, účetnictví, finanční kontroly, příp. …

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 07.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Rada oddělení hygieny práce Přidat mezi oblíbené

17.100 – 25.740 Kč

Místo výkonu práce : Rybalkova 293/39, Praha 10 Způsob prvního kontaktu : na výběrovém řízení, zaslání životopisu na e-mailovou adresu : gabriela.jurcikova@hygpraha.cz - Kontaktní osoba : paní Gabriela Jurčíková - personální odd. známení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo Rada oddělení hygieny práce V Praze 19. 6. 2017 Č.j.: HSHMP 30887/2017 Ředitel Hygienické stanice hlavního města Prahy (dále jen "HSHMP") se sídlem v Praze jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní…

Nabídka z 22.06. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 09.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 144