Celkem v bazaru 91056 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2798 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 3171 inzerátů Cena

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

V případě zájmu zasílejte své životopisy mailem na adresu: karieraadministrativni@vfh.cz. Požadujeme pouze elektronickou komunikaci! Požadujeme vynikající znalost práce s dokumenty a spisovým materiálem, znalost AJ nebo NJ, jakýkoli další cizí jazyk výhodou, orientaci v oboru administrativa, zkušenosti s přípravou dokumentů pro účetní, fakturací, vedením pokladny, atd.. Současně požadujeme vysokou loajalitu a spolehlivost, pečlivost, časovou flexibilitu a dobrou znalost práce na PC. Poznámka k volnému místu: (náplň práce, popis…

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 30.09.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Operátor/ka klientské podpory Přidat mezi oblíbené

100 Kč

Práce na dohodu (DPP nebo DPČ) - 4 hodiny týdně. Možno absolvent/ka. Požadované dovednosti: uživatelská úroveň práce na PC. Pracovní náplň: Domlouvání obchodních jednání, komunikace se stávajícími i novými klienty, související administrativa, práce na PC. Nabízíme: přátelské prostředí, práce v moderní kanceláři, odpovídající finanční ohodnocení. Odměna 100 Kč/hod. Očekáváme: zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, komunikační dovednosti, příjemné vystupování. První kontakt telefonicky nebo mailem.

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Blansko   Bude aktivní do 23.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/-ice Přidat mezi oblíbené

18.000 – 18.000 Kč

Náplň práce: - vedení administrativy, uplatňování firemních procesů, personalistika, evidence faktur Požadujeme: - pečlivost, flexibilitu, organizační schopnosti, tvořivost, ochota přejímat odpovědnost, obecně kladný přístup k lidem, orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji, výborná práce na PC ( MS Office), pokročilá znalost anglického jazyka slovem a písmem, základy účetnictví, řidičský průkaz (aktivní řidič) Zaměstnanecké výhody: stravenky, jazykové kurzy, školení HLÁSIT SE: Skuhrovcová…

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Litvínov   Bude aktivní do 22.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce do skladu Přidat mezi oblíbené

16.000 – 18.000 Kč

Pracoviště: Údolní 1174, 696 11 Mutěnice. Požadavky: uživatelská znalost práce na PC / MS Office/, samostatnost, spolehlivost, organizační schopnosti, vysoké pracovní nasazení, /znalost IS Pohoda výhodou, ISO, HACCP výhodou, znalost evidence vína výhodou/ Náplň práce: vystavení dokladů pro sklad /příjemky,výdejky,dodací listy/, evidence skladových karet, zodpovědnost za správnost množství uvedeného na skladovém dokumentu s fyzicky přijatým/vydaným zbožím, zajištění expedice, rozdělování zakázek podle aktuálních množství převozů a…

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Mutěnice   Bude aktivní do 21.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativni pracovnik/ce Přidat mezi oblíbené

11.000 – 20.000 Kč

pracoviště Kroměříž - pracovní náplň: práce v programu INES dos. program - příjemky, prodejky, faktury, dodací listy, účtování závazků, kontrola faktur, balení drobných dobírek, objednávka přeprav balíků přez webové rozhraní jednotlivých dopravních společností, výkazy pro EKOKOM, výkazy Intrastat, komunikace se zákazníky a dovateli - požadavky: SŠ vzdělání, přesnost, pečlivost, logické myšlení, organizační schopnosti, dobrá pamět, znalost exel, word, práce na internetu, e-mailová pošta, znalost německého jazyka výhodou - zkrácený…

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Kroměříž   Bude aktivní do 10.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

17.000 – 20.000 Kč

Požadujeme: správa údajů v informačním systému (pouze aktualizace informací v systému), administrativní činnost (vkládání informací od dodavatelů do systému), práce s daty v MS Excel, textové úpravy popisů zboží Náplň práce): nadprůměrná počítačová gramotnost, pokročilá uživatelská znalost MS, Excel, zkušenosti s prací v různých informačních systémech, dobrá znalost českého pravopisu Nabízené výhody: odborná a profesní školení, stravenky, po zapracování dodatková dovolená + další benefity... První kontakt:Životopisy zasílejte na …

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Valašské Meziříčí   Bude aktivní do 10.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovnice do zakázkové kanceláře Přidat mezi oblíbené

120 – 120 Kč

Prášková lakovna Jech s.r.o. v Plzni-Černicích nabízí volné pracovní místo v zakázkové kanceláři. Jedná se o práci v malém kolektivu rodinné firmy, na zkrácený úvazek 4,5h denně, střídání směn ranní (7-11,30h) a odpolední (13,30-18h). Požadavky: - Příjemné vystupování s obchodním duchem - Organizační a komunikační schopnosti - Spolehlivost, samostatnost a ochota učit se novým věcem - Základní orientace v administrativě - Základní znalost práce na PC Náplň práce: příjem a výdej zakázek, kontakt se zákazníky, evidence pokladny, …

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Plzeň   Bude aktivní do 10.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník Přidat mezi oblíbené

13.100 Kč

Požadavky: spolehlivost, trestní bezúhonnost. Způsob prvního kontaktu zaměstnavatele: osobně na adrese: Na Vinici 1, areál bývalých kasáren J. z Poděbrad, telefonicky nebo e-mailem.

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Litoměřice   Bude aktivní do 30.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník/ce Přidat mezi oblíbené

15.000 – 22.000 Kč

Místo výkonu práce: Nádražní č.p. 166, Sušice, 342 01 Požadavky: práce se čtečkou výhodou, VZV - praxe výhodou, zodpovědnost, pracovitost, Zaměstnanecké výhody: Po ukončení doby určité možnost prodloužení na dobu neurčitou, náborový příspěvek 8 000 Kč, dotované stravování, příspěvek na dopravu do zaměstnání, až 25 dní dovolené, slevy na kulturní a sportovní akce. Kontaktní osoba: Ing. Iveta Havlová tel. 601056503, e-mail: iveta.havlova@solo.cz Způsob prvního kontaktu: osobně - Nádražní 166,Sušice 342 01, každou středu od 10:00 hod.…

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Sušice   Bude aktivní do 21.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník Přidat mezi oblíbené

17.000 Kč

místo výkonu práce: Mlékojedská č.p. 2153/3, Předměstí, 412 01 Litoměřice 1. Požadujeme: průkaz obsluhy motorových vozíků výhodou První kontakt e-mailem, telefonicky nebo osobně. .

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Litoměřice   Bude aktivní do 30.11.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Expedient v zakázkové výrobě Přidat mezi oblíbené

19.700 Kč

CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT? -kompletace EP (expedičních příkazů) dle systému -čištění a balení výrobků a následná expedice k zákazníkovi -spolupráce s ostatními odděleními společnosti (logistika, sklad, …) -vystavování příslušných expedičních dokumentů JSI TO PRÁVĚ TY, KOHO HLEDÁME? -SOU či SOŠ -preciznost při práci je prioritou -fyzická zdatnost – pozice vhodnější pro muže -spolehlivost, pracovitost, flexibilita -řidičské oprávnění skupiny B podmínkou -oprávnění k řízení VZV podmínkou (propadlé obnovíme) -znalost práce na PC – aktivně …

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Liberec   Bude aktivní do 31.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Logistik montáže v zakázkové výrobě Přidat mezi oblíbené

19.700 Kč

CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT? -příprava materiálu pro montáž v čistých prostorech -kompletace nakupovaného materiálu a vyráběných dílců dle pracovních postupů -odesílání reportů o kompletnosti předávky a urgence nepředaných dílů -tisk dokumentace (flow plánů) pro jednotlivé projekty -systémové změny umístění výrobních příkazů při fyzickém přemístění materiálu pomocí přenosných terminálů JSI TO PRÁVĚ TY, KOHO HLEDÁME? -vyučen či středoškolák -pokud máš zkušenost v oboru je to výhoda -preciznost je nezbytná -musíš umět uživatelsky s PC …

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Liberec   Bude aktivní do 31.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/-ka administrativních prostor a dílen Přidat mezi oblíbené

4.200 – 4.200 Kč

- PP zkrácený nebo DPP na dobu neurčitou, nástup od 1.10.2017, každý pracovní den od 18-20,00 hod - Náplň práce: jedná se převážně o kanceláře a společné prostory v Hradci Králové - Požadujeme: min. vyučení, pečlivost, zkušenosti, ochota se učit, hledáme sehrané dva lidi, co budou vždy pracovat spolu, vyžadujeme smysl pro pořádek a organizaci práce, 3 roky praxe - V případě zájmu zasílejte své životopisy na e-mailovou adresu: stakohk@stakohk.cz

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Hradec Králové   Bude aktivní do 22.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč v kancelářích Přidat mezi oblíbené

10.000 – 11.000 Kč

Trestní bezúhonnost podmínkou.

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 10.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč -ka Přidat mezi oblíbené

5.000 – 5.200 Kč

KO: Tylšarová Lenka, tel.: 725 776 444 - volejt po -pá 8:00 - 15:00 hod., e-mail: dispecer@jaspa.cz Místo je vyhrazeno pouze pro OZP. Požadujeme manuální zručnost, spolehlivost, pečlivost, čistý trestní rejstřík. Odpolední směny, pracoviště Opava, nástup ihned.

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Opava   Bude aktivní do 10.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník/nice úklidu (odpolední směny) Přidat mezi oblíbené

75 Kč

Místo výkonu práce: Šedivská č.p. 339, 561 51 Letohrad (OEZ s.r.o.) Úklidové práce kancelářských prostor Odpolední směny od 17.00 hodin, zkrácený úvazek PROSÍME NECHODIT NA PRACOVIŠTĚ, ALE KONTAKTOVAT PANA KOHOUTA TELEFONICKY NA Č. 727 886 218

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Letohrad   Bude aktivní do 10.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník/ce úklidu - OZP Přidat mezi oblíbené

6.000 Kč

pracoviště Kroměříž - pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. - úklid úřední budovy (chodby, kanceláře, kuchyňky,aj.) - vzdělání není rozhodující, spolehlivost, zodpovědnost, zkušenosti s úklidem výhodou, PD 8:00 - 12:00 hod., pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení - kontakt telefonicky Po-Pá (8:00 - 15:00 hod.), příp. své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: karolina.prokesova@deltaservis.cz

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Kroměříž   Bude aktivní do 10.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník v úklidové službě - úklid administrativních objektů a kanceláří Přidat mezi oblíbené

80 Kč

Místo výkonu práce: Ústí nad Labem. Požadujeme: kladný vztah k pořádku a čistotě, upravený vzhled, schopnost základní komunikace se zákazníky v uklízených prostorech, spolehlivost , schopnost organizace a kontroly vlastní práce. Nabízíme:zkrácený pracovní úvazek na 3-6hod/denně, mzdu 80,- Kč/hod., práce vhodné i pro absolventy a OZP. Jako první kontakt prosím odeslání stručného přehledu pracovních zkušeností nebo životopisu s kontaktem na uvedený email. Vybraným uchazečům odešleme podrobné informace ke zvážení podmínek a po jejich…

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Ústí nad Labem   Bude aktivní do 31.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/ka Přidat mezi oblíbené

5.000 Kč

Místo výkonu práce: Ostrava, Sadová 1585/7 V případě zájmu pište na e-mail: sekr2@aksvatos.cz Požadujeme řid.průkaz sk. B

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 10.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovníci úklidu Přidat mezi oblíbené

7.000 Kč

VHODNÉ I PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Osobní kontakt po tel. domluvě paní Tkachyk tel.: 603 221 538 nebo e-mail vyroba@rgzesta.cz. Jedná se o úklid vnějších i vnitřních prostor na objektech provozoven společnosti R & G ZESTA, spol. s r.o. Vhodný zdravotní stav k výkonu profese. Zkrácený úvazek min. 20 hod. týdně. PP na dobu neurčitou. PD: dle domluvy.

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Prostějov   Bude aktivní do 10.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 159