Celkem v bazaru 76614 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2775 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 2257 inzerátů Cena

Produktový pracovník - reklamní předměty, kancelářský nábytek Přidat mezi oblíbené

20.000 – 30.000 Kč

Produktoví pracovníci - Rajhrad Pro náš velkoobchod kancelářských potřeb SMERO přijmeme produkční pracovníky. Zaměření na reklamní předměty a kancelářský nábytek. Nebojíte se zodpovědné práce a dotahujete rychle věci do konce? Pokud je vaše odpověď "ano" rádi vás uvítáme do našeho kolektivu. Náplň práce Zpracování objednávek reklamních předmětů a nestandartního nekatalogového zboží. Zajištění průběhu korektur, objednání zboží u dodavatelů. Komunikace s našimi obchodními zástupci a dodavateli. 3D návrhy nábytku v PC programu. …

Nabídka z 10.12. 17:10   Bude aktivní do 29.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Člen výjezdové skupiny Přidat mezi oblíbené

14.000 Kč

Náplň práce: provádění inventur ve značkových prodejnách KOH-I-NOOR, realizace nových prodejen. Výjezdy z Pelhřimova i na několikadenní cesty po ČR. Životopisy zasílejte na e-mail: kht.maloobchod@koh-i-noor.cz.

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Pelhřimov   Bude aktivní do 15.02.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Úklidový manager Přidat mezi oblíbené

14.000 Kč

VYHRAZENO PRO OZP včetně OZZ Požadavky: řp sk. B, znalost práce na PC, příjemné vystupování, svědomitost, pečlivost Popis práce: plánování úklidu, kontrolní činnost, příjem a vystavování faktur atd. Zaměstnavatel nabízí: zaškoleníkrácený pracovní úvazek 6 hod/den (dle domluvy), Kontakt: Bc. Aleš Sigmund, tel: 775 686 132, e-mail: info@jhuklid.cz, nutno domluvit schůzku předem telefonicky

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Vyškov   Bude aktivní do 29.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Operátor/ka call centra Přidat mezi oblíbené

16.000 Kč

Přijmeme na HPP referenta do objednávkové kanceláře na provozovnu Hradišťský Újezd. Náplň práce: péče o stávající zákazníky, vyhledávání nových kontaktů. Požadujeme: komunikativnost, příjemné vystupování, práce na PC. Nabízíme: práce v prosperující firmě, závodní stravování, pojištění odpovědnosti. Zájemci o práci zasílejte životopisy na administrativa@masobrejcha.cz

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Blovice   Bude aktivní do 29.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/-ice - asistent/-ka vedoucího farmy Přidat mezi oblíbené

10.000 Kč

Pracovní poměr na zkrácený pracovní úvazek 20 hod. týdně. Náplň práce: práce na PC, jednání s úřady, administrativní podpora vedení farmy. Požadavky: zkušenosti s prací na PC, MS Excel, MS Word, řidičské oprávnění sk. B, spolehlivost, pečlivost, výhodou znalost německého jazyka popř. anglického jazyka (komunikace s poradcem ze SRN). Zaměstnavatel nabízí: hrubou měsíční mzdu 10.000,- Kč, měsíční a vánoční odměny, férové jednání, práci na moderní farmě v překrásné přírodě, osobní růst, možnost pružné pracovní doby, ustájení vlastního…

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Teplice nad Metují   Bude aktivní do 31.01.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník - oddělení nákupu mléka Přidat mezi oblíbené

10.000 Kč

Zpracování administrativní agendy oddělení. Více informací na telefonu: 376 700 298. Požadujeme znalost práce na PC vč. Excelu, zodpovědnost a pečlivost, vše ostatní zaučíme na místě.

Nabídka z 10.12. 17:10   Bude aktivní do 29.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník Přidat mezi oblíbené

5.500 – 6.500 Kč

Jedná se o administrativní činnosti - přijímání, zadávání objednávek do PC, tisk dodacích listů, komunikace se zákazníky, apod... Požadujeme zodpovědnost, svědomitost Jedná se o zkrácený úvazek na HPP nebo DPP - cca 3-4 h/denně KONTAKT: Hlinka Libor, tel.: 777710440 - v dopoledních hodinách - více informací na www.jihoceskepekarstvi.cz

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Strakonice   Bude aktivní do 31.01.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/nice Přidat mezi oblíbené

16.000 Kč

Pro naši provozovnu v Hradišťském Újezdě přijmeme administrativního pracovníka expedice. Požadujeme: pracovitost, spolehlivost. Nabízíme: zázemí perspektivní společnosti, odpovídající platové ohodnocení, závodní stravování, příspěvek na odběr vlastních výrobků, poj. odpovědnosti hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na živ. pojištění. Zájemci o práci zasílejte životopisy na administrativa@masobrejcha.cz nebo volejte 371 733 553.

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Blovice   Bude aktivní do 29.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Úředníci ve skladech Přidat mezi oblíbené

9.900 Kč

telefonovat út,čt. od 8.00 - 10.00 hod

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Rosice   Bude aktivní do 29.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Operátor/ka skladu Přidat mezi oblíbené

20.000 – 22.500 Kč

Místo výkonu práce: průmyslový park v Dolních Dvorech u Chebu. Pracovní poměr na dobu určitou. Pracovní úvazek 37,5 hod/týdně. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: třísměnný provoz (6:00-14:00 h, 14:00-22:00 h, 22:00-6:00 h). Náplň práce: manuální práce ve skladu, výměna komponentů, montáže a kompletace, základní práce na PC (interní databáze). Požadujeme: zkušenost na obdobné pozici (operátor/ka výroby či skladu, manuální pracovník/ce), uživatelská znalost práce na PC, ochota pracovat ve směnném provozu. Nabízíme: dlouhodobá…

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Cheb   Bude aktivní do 29.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Manažer/ka skladů, administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

16.000 Kč

Pracoviště: Za Humny 3301/18, 697 01 Kyjov. Náplň práce: vyskladnění, naskladnění zboží, příprava dokumentace, invetury, práce na PC, zkušenosti s fakturací, ŘP sk.B, samostatnost, spolehlivost, časová flexibilita. Kontakt na mail: lucie.pokorna@akservices.eu

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Kyjov   Bude aktivní do 08.02.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní podpora skladu Přidat mezi oblíbené

18.000 – 20.000 Kč

Pro osoby se zdravotním omezením (OZZ, I.st. a II. st.inv.) Co bude Vaší náplní práce? - Koordinace materiálových toků uvnitř závodu - Komunikace s odděleními napříč společnosti - Kontrola připravenosti vstupních dílů - Inventarizace pracovišť - Řešení neshod, chybějících dílů apod. - Obsluha VZV - Zaskladňování dílů do regálů - Další práce ve skladu Co by Vám nemělo chybět? - Zkušenosti s prací ve skladu - Zkušenosti s řízením VZV (alespoň základy - doučíme) - Znalost práce s PC a se scannerem - Dobrý zrak - Pečlivost, důslednost…

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Liberec   Bude aktivní do 09.03.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/ka Přidat mezi oblíbené

13.470 Kč

Kontakt zasláním strukturovaného životopisu na adresu Okresního soudu v Rychnově n.Kn. nebo na e-mail lvasatova@osoud.rkn.justice.cz do 23.12. 2016. Případné bližší informace podá pí Ludmila Vašatová, ředitelka správy soudu (494 548 327). - ZŠ - trestní bezúhonnost - výpis z rejstříku trestů ne starší 3 měsíců - platové zařazení do 2. platové třídy dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., v platném znění - možnost zkráceného úvazku.

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Rychnov nad Kněžnou   Bude aktivní do 23.12.2016. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/ka Přidat mezi oblíbené

8.000 Kč

Místo je vyhrazeno pro OZP. Pracovní doba je 4 hod./denně. Místo výkonu práce: Tovéř č.p. 38. Nástup možný ihned. První kontakt možný POUZE telefonicky od 8 do 16 hod.

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Dolany   Bude aktivní do 06.02.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Ostraha Přidat mezi oblíbené

10.000 Kč

Místo je vyhrazeno pro OZP. Pracovní doba je 6 hod./denně. Místo výkonu práce: ÚP ČR, kontaktní pracoviště Olomouc. Certifikát strážného výhodou. První kontakt možný POUZE telefonicky od 8 do 16 hod.

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 06.02.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Účetní auditoři Přidat mezi oblíbené

55.000 – 70.000 Kč

Místo výkonu práce: Praha Kontaktní osoba: Petr Štětina - první kontakt telefonicky - tel:. 246 042 856, po a st 10,00 - 11,00 Požadavky: znalost ruského jazyka na úrovní rodilého mluvčího, pokročila znalost business angličtiny, vysokoškolský diplom v oboru Management, absolvent Pre-GCSE programu, ACCA certifikát

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 29.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Účetní Přidat mezi oblíbené

15.000 – 20.000 Kč

pracoviště Holešov - účetní evidence celé firmy - SŠ ekonomického směru, praxe v oboru podmínkou, ŘP sk. B - kontakt je nutné dohodnout předem telefonicky v době Po-Pá 7.00-16.00 hod., nebo písemné žádosti zasílejte na e-mail: tomas@ekonst.cz

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Holešov   Bude aktivní do 29.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecná účetní Přidat mezi oblíbené

17.000 – 25.000 Kč

místo výkonu práce : Bruntál, Jezdecká ulice bez č.p. - areál Kovošrotu první rok na dobu určitou, potom na dobu neurčitou, znalost programu Pohoda, samostatnost, flexibilita, praxe, ŘP sk. B. Náplň práce : účetnictví, fakturace, pokladna, banky, sklady, mzdy, DPH, uzávěrky, evidence odpadů atd. Hlásit se na tel. č. 722 789 603, 722 091 909 nebo osobně na výše uvedené adrese / areál Kovošrotu / Z : 9.12.2016

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Bruntál   Bude aktivní do 29.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

VŘ 49/2016 Projektový/á manažer/ka Přidat mezi oblíbené

18.590 – 27.950 Kč

Místo výkonu práce: Moravskoslezský kraj, krajský úřad Přihláškou do výběrového řízení. Zástup za dlouhodobou nepřítomnost zaměstnance. VŠ - zaměření ekonomické, regionální rozvoj, přírodní vědy Znalost anglického jazyka na úrovni A2, další světový jazyk výhodou. Znalost principů regionálního rozvoje a strukturálních fondů EU, uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet), řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách. Požadované doklady: a) Profesní životopis se zaměřením na…

Nabídka z 10.12. 17:10   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 31.12.2016. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Vedoucí ekonomicko-správního úseku Přidat mezi oblíbené

24.870 – 31.730 Kč

Místo výkonu práce Holice v Čechách Nástup možný IHNED dle dohody. Pracovní úvazek na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Požadavky (znalosti): " znalost ekonomiky v neziskovém sektoru nebo v příspěvkové organizaci výhodou " praxe min. 5 let v oboru " znalost ekonomických předpisů a dalších předpisů, které s touto problematikou souvisí (zákon č. 250/2000 Sb.Zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 320/2001 Sb. Zákon o finanční kontrole, orientace v Zákoníku práce aj.) " orientace v účetním…

Nabídka z 10.12. 17:09   Lokalita: Holice   Bude aktivní do 09.02.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 113