Celkem v bazaru 74673 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2857 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 2223 inzerátů Cena

Hledám práci Přidat mezi oblíbené

dohodou

Žena 50 let,solidního vzhledu,střední vzdělání,práce v administrativě.Hledám solidního zaměstnavatele na práci na HPP s kvalitní mzdou.Mohu pracovat jak v administrativě,tak v logistice,i na obchodě.Také díky zkušenostem mohu pomoci s dětmi a v domácnosti a to i přes noc. Odvádím vždy jen kvalitní práci,nemarodím. Nekuřačka,ř.pB.

Poptávka z 19.01. 20:34   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 08.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Justiční pracovník Přidat mezi oblíbené

12.880 – 19.370 Kč

místo výkonu práce: Praha, Husova 11 kontaktní osoba: Eva Hevelová, personal@ksz.pha.justice, tel.: 222 111 747 Práce s PC, výborná znalost českého jazka, praxe v justici výhodou, psaní všemi deseti

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 08.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Obchodní vedoucí divize právních služeb Přidat mezi oblíbené

25.399 – 33.544 Kč

Požadavky (profil ideálního kandidáta): Vzdělání SŠ s maturitou (ekonomika, management, řízení podniku), komunikační a prezentační schopnosti, komplexní myšlení, praxe na obdobné pozici, řidičský průkaz B1, základy v anglické/německém jazyce. První kontakt e-mailem.

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Jihlava   Bude aktivní do 14.02.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Obchodní asistent/ka divize právních služeb Přidat mezi oblíbené

24.399 – 27.544 Kč

Požadavky (profil ideálního kandidáta): Vzdělání SŠ s maturitou (ekonomika, management, řízení podniku), komunikační a prezentační schopnosti, komplexní myšlení, praxe na obdobné pozici, řidičský průkaz B1, základy v anglické/německém jazyce. První kontakt e-mailem.

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Jihlava   Bude aktivní do 14.02.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

17.000 – 20.000 Kč

Jsme společnost, která již 10 let provozuje internetový obchod se sortimentem bílé techniky. Aktuálně hledáme administrativního pracovníka do naší kanceláře na Praze 10 v Hostivaři: Náplň práce: - aktualizace databáze e-shopu (zakládání produktových karet) - komunikace se zákazníky - vyřizování objednávek / reklamací - práce v systému POHODA E1 Požadujeme: - vysokou úroveň práce s PC - MS Office a internet - komunikativnost? - aktivní přístup Nabízíme: - práce na HPP - práce v malém kolektivu

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 08.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Přijímací technik Přidat mezi oblíbené

22.500 Kč

Firma se zabývá servisem a pronájmem stavebních strojů a motorových vozidel. Požadujeme: SŠ, práce na PC, znalost cizího jazyka výhodou (AJ, NJ), pracovitost, samostatnost, pečlivost, práce v kolektivu. Práce svým charakteremvhodná pro muže. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, stravenky, nástup možný ihned.

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Pelhřimov   Bude aktivní do 01.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník/ce pobočky Přidat mezi oblíbené

13.400 – 18.000 Kč

Požadavky:Ukončené středoškolské vzdělání, logické a technické myšlení, znalost práce na PC, komunikativnost, profesionální a příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, samostatnost. Pracovní doba Po-Pá 8.00-16.30. Podmínkou je absolvování vstupního třítýdenního školení v sídle firmy v Dubňanech na jižní Moravě. K výběrovému řízení budou pozvaní vybraní uchazeči. Nabízíme práci ve stabilní společnosti s 20 letou tradicí. Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování. Kontakt: životopisy zasílejte výhradně na e-mail: prace…

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Šumperk   Bude aktivní do 08.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník/ce obchodního oddělení Přidat mezi oblíbené

21.000 Kč

Kontakt: telefonicky, e-mailem zaslat životopis: michal.tamchyna@pupp.cz Znalost jazyků - AJ, RJ, NJ výhodou, komunikativnost, příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, odpovědný přístup. Práce na PC, výhodou znalost programu Fidelio, dobré organizační schopnosti. Zkušenosti z práce v hotelu nebo cestovní kanceláři. Pracovní doba: 8.00 - 16.30 hod.

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Karlovy Vary   Bude aktivní do 08.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Klientský pracovník,- ce Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Náplň práce: péče a vytváření vztahů s klienty, aktivní nabídka a prodej produktů skupiny ČSOB, získávání nových klientů, zajišťování poradenských služeb v oblasti bezhotovostních a hotovostních operací, zodpovědnost za obchodní výsledky a plnění obchodních plánů, práce s hotovostí. Požadujeme: min. SŠ vzdělání, základní znalost bankovních produktů, schopnost učit se nové věci a rozvíjet se. Nabízíme: široká nabídka zaměstnaneckých výhod, příspěvek na penzijní a životní pojištění, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování,…

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Pelhřimov   Bude aktivní do 01.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka personalisty Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

Požadujeme příjemné vystupování, loajálnost, flexibilitu.

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Jihlava   Bude aktivní do 17.03.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent(ka) oddělení servisu Přidat mezi oblíbené

18.100 – 22.000 Kč

Místo výkonu práce : Koněvova 2660/141, Praha 3 Způsob prvního kontaktu : e-mailem zaslat životopis na adresu - Monika.hajkova@eurovytahy.cz Kontaktní osoba : Ing. Monika Hájková Upřesňující informace : NÁPLŇ PRÁCE - - zpracování zakázkových listů - práce v IS Helios - pečlivost - zodpovědnost - příjemné vystupování - příjem, převod a výdej materiálu fyzicky i v IS - zpracování cenových nabídek - správa dokumentů - komunikace se zákazníkem Zaměstnanecké výhody : - stabilní a perspektivní společnost - služební telefon, notebook -…

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 08.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka realitního makléře - práce z domova Přidat mezi oblíbené

13.000 – 70.000 Kč

- dobrá znalost českého jazyka i písmem, schopnost vést obchodní jednání po telefonu, vhodné PC s připojením na internet a telefon s neomezeným voláním, práci lze vykonávat plně z domova, jedná se o práci časově náročnou, ale s velmi dobrým ohodnocením Vhodné i pro absolventy a OZP max. s 2. st. invalidity NUTNÝ TELEFONICKÝ ČI EMAILOVÝ KONTAKT PŘEDEM - osobní schůzku lze po předchozím telefonickém kontaktu sjednat na adrese: Vídeňská 32, Klatovy CV, prosím, poslat na email: ex@i-n.cz Kontakt: 8-17h, Kajnar Dušan, tel.: 730 641 149

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Bystřice pod Hostýnem   Bude aktivní do 31.03.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/pracovnice Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

Osobní kontakt po tel. domluvě pan Hepnárek tel.: 777 713 725 (v době 7:00-15:30 hod.), nebo zašlete životopis na email hepnarek.j@makovec.cz. Požadavky: znalost práce na PC - Word, Excel, ŘP sk. B, zdravotní průkaz, komunikativnost, znalost sortimentu masa výhodou. Náplň práce: zpracování podkladů, tvorba přehledů a tabulek. PD: 7:00-15:30 hod. Pracoviště: Smržická 537, Prostějov

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Kostelec na Hané   Bude aktivní do 08.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/pracovnice Přidat mezi oblíbené

16.000 Kč

Znalost školní administrativy výhodou. Kontakt prosíme emailem.

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Slaný   Bude aktivní do 08.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/nice Přidat mezi oblíbené

14.000 – 16.000 Kč

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Šmídl s.r.o. - pracoviště - Průmyslová zóna Voštice, Voštice č.p. 931, Litomyšlské Předměstí 566 01 Vysoké Mýto Co byste měli mít: - SŠ vzdělání (ekonomický obor výhodou) - Výborná znalost práce na PC (MS Office) - Odpovědnost, samostatnost - Komunikativnost, flexibilita, pečlivost - Vhodné i pro absolventy Co bude vaším úkolem: - Zpracování objednávek přeprav - Kontrola záznamů o provozu vozidla - Kontrola podkladů pro fakturaci, fakturace - Párování dokladů - Kontrola dat Co můžete očekávat: - Zajímavou…

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Vysoké Mýto   Bude aktivní do 08.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ice na prodejně Přidat mezi oblíbené

13.000 – 18.000 Kč

Náplň práce: administrativa - příprava cenových nabídek, fakturace zakázek, e-mailová komunikace, evidence a kontrola příjmu zboží dle faktur, komunikace s dodavateli a další administrativní práce spojené s chodem prodejny; komunikace se zákazníky na prodejně - prodej podlahových krytin Požadujeme: pečlivost, komunikační schopnosti, ochota učit se novým věcem, znalost Excel, Word (Ekonom výhodou); dobrý zdravotní stav- manipulace se zbožím Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis.

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: České Budějovice   Bude aktivní do 13.03.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce, fakturant/ka, pomocný/á účetní Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

Pozice: administrativní pracovník/ce, fakturant/ka, pomocný/á účetní Náplň práce: práce v odbytovém oddělení, příjem a zpracování objednávek, fakturace, další administrativní práce. Požadujeme alespoň základní znalosti účetnictví, pracovní doba 6:00-14:30 hod. Nástup možný dle dohody. Mzda: 15 000,- Kč Zaměstnanecké výhody: podnikové stravování Kontakt:Makaloušová Eva, tel.: 602 492 832 od 6:00 - 14:30 hod., e-mail: eva.makalousova@pejsuvmlyn.cz Místo výkonu práce:Pejšův mlýn Sedlčany spol. s r.o., Potoční č.p. 911, Sedlčany

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Sedlčany   Bude aktivní do 08.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

15.000 – 18.000 Kč

Administrativní práce (pokladna, vedení skladu, správa aut). Požadujeme: středoškolské vzdělání - výhodou ekonomické zaměření Nabízíme: zajištění obědů Pracovní doba: 1 směna 6:00-14:30 hod. Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení.

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Milevsko   Bude aktivní do 08.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník Přidat mezi oblíbené

150 Kč

CHRÁNĚNÉ PRACOVNÍ MÍSTO VYMEZENÉ POUZE PRO OZP POŽADUJEME: základní znalost práce na PC – Excel, Word, spolehlivost, pečlivost, praxe v administrativě výhodou, SŠ vzdělání. NÁPLŇ PRÁCE: zapisování objednávek, evidence dokladů, smluv, tvorba podkladů. PRACOVNÍ DOBA: FLEXIBILNÍ (max 4h denně), POLOVIČNÍ ÚVAZEK NABÍZÍME: stabilní zaměstnání, seriózní přístup, příjemné pracovní prostředí. MÍSTO VÝKONU : Pod Višňovkou 1661/33, Praha 4 Krč KONTAKT: PRVOTNÍ POUZE E-MAILEM !!! : Ondřej Radič - prace@mojeuklidovka.cz -> ZASLAT…

Nabídka z 19.01. 17:09   Bude aktivní do 08.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník Přidat mezi oblíbené

18.750 Kč

Orientujete se v technické dokumentaci? Zvládnete pracovat rychle a přesně? Dokážete mít přehled a vnímat souvislosti? Pokud právě kýváte hlavou, tak to můžete být právě Vy, koho hledáme, aby posílil náš tým. Vaší každodenní činností bude – - Vyhotovování dodacích listů a protokolů - Kompletace a předávání podkladů pro fakturaci - Naskladňování a vyskladňování zboží a materiálu - Vedení pokladny Aby Vám šla práce od ruky, potřebujete mít – - Zkušenosti ve výrobní společnosti - Technické myšlení nebo vzdělání - Schopnost pracovat…

Nabídka z 19.01. 17:09   Lokalita: Plzeň   Bude aktivní do 08.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 112