Celkem v bazaru 88052 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2823 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 3047 inzerátů Cena

úředník/úřednice - referent/ka úseku ochrany ZPF oddělení ekologie krajiny, lesního hospodářství a zemědělství Odboru životního prostředí MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav (zástup za RD) Přidat mezi oblíbené

18.810 – 28.320 Kč

Místo pracoviště: - MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav v Brandýse nad Labem-Staré Boleslavi Prvotní kontakt: - podání písemné přihlášky do výběrového řízení Upřesňující údaje: - Charakteristika vykonávané práce: komplexní výkon státní správy na úseku ochrany zemědělského půdního fondu. - Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo nám. 1,…

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav   Bude aktivní do 12.04.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

úředník/úřednice - referent/ka úseku ochrany přírody oddělení ekologie krajiny, lesního hospodářství a zemědělství Odboru životního prostředí MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Přidat mezi oblíbené

18.810 – 28.320 Kč

Místo pracoviště: - MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav v Brandýse nad Labem-Staré Boleslavi Prvotní kontakt: - podání písemné přihlášky do výběrového řízení Upřesňující údaje: - Charakteristika vykonávané práce: komplexní výkon státní správy na úseku ochrany přírody. - Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo nám. 1, 250 01 Brandýs nad…

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav   Bude aktivní do 12.04.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

úředník/úřednice - referent/ka úseku ochrany ovzduší a odpadového hospodářství oddělení vodního hospodářství a ochrany prostředí Odboru životního prostředí MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav (zástup za RD) Přidat mezi oblíbené

18.810 – 28.320 Kč

Místo pracoviště: - MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav v Brandýse nad Labem-Staré Boleslavi Prvotní kontakt: - podání písemné přihlášky do výběrového řízení Upřesňující údaje: - Charakteristika vykonávané práce: komplexní výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší a odpadového hospodářství. - Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo…

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav   Bude aktivní do 12.04.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Referent/ka Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

z: 22.11.2017 Jsme firma podnikající v automobilovém průmyslu. Naší hlavní činností je dovoz i výroba různých druhů těsnění pro automobilové společnosti jako jsou například PLAKOR či Hanwha. Hledáme nového člena týmu, který by měl pozitivní a aktivní přístup k práci. Podmínkou je znalost angličtiny minimálně na úrovni B2 - středně pokročilý (aktivní užití, slovem i písmem pro každodenní komunikaci). Výhodou je také řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič. Dále požadujeme znalost práce na počítači (především znalost MS Office,…

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Šenov u Nového Jičína   Bude aktivní do 12.04.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Prodejce/administrativa Přidat mezi oblíbené

13.500 Kč

Náplní pracovní pozice je prodej dřevomateriálu ve firemní prodejně, zpracovávání nabídek/poptávek, nákupy zboží, jednání s dodavateli, skladové hospodářství, administrativní odpisy materiálu atd. Požadujeme odolnost vůči stresu, pečlivost, osobní zodpovědnost. První kontakt emailem či telefonicky! Pozice je vhodná i pro absolventy bez praxe!

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Česká Lípa   Bude aktivní do 22.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník kanceláře ski school špičák Přidat mezi oblíbené

85 Kč

(Ski & Bike Špičák, skiareál Nad Nádražím a Belveder v Železné Rudě) POŽADUJEME: komunikativní znalost AJ /NJ , práce na PC, práce s penězi VÝHODOU: kvalifikace instruktor lyžování / snowboardingu NABÍZÍME: příspěvek na stravování, možnost ubytování, volné lyžování Mzda: 85 Kč/ hod., podíl na tržbě 1,5 %, přesčasy 30 %, SO a NE + 10 %, svátky + 100 % Nástup: prosinec 2017 - březen 2018 Více info na uvedeném kontaktu

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Železná Ruda   Bude aktivní do 31.03.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Odborný administrativní pracovník Přidat mezi oblíbené

20.000 – 25.000 Kč

Místo výkonu práce: PRAHA Kontakt: Krobová Michaela, tel.: 728662810, e-mail: misa.krobova@gmail.com, Dejvická 254/16, Po-Čt/9-19 Poznámky: - zpracování podkladů pro účetní - komunikace s odběrateli a dodavateli - komunikace se zaměstnanci - zajišťování interní agendy Požadujeme: - čistý trestní rejstřík - samostatnost - spolehlivost Zaměstnanecké výhody: - benefity - slevy na naše výrobky

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 12.04.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Obchodně-administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

16.000 – 20.000 Kč

Požadavky: výborné komunikační dovednosti, příjemné vystupování, obchodní nadání, znalost regionu, znalost práce na PC, bezúhonnost, čistý trestní rejstřík a srovnané vlastní finance, praxe v oboru výhodou, ochota podstoupit nadprůměrné pracovní nasazení, pečlivost a svědomitost, ukončené alespoň středoškolské vždělání, zájem o problematiku pojišťovnictví, spoření. Měl/a byste být: morální a mít pozitivní přístup k výzvám, spolehlivý/á, důvěryhodný/á, systematický/á. Pracovní náplň: komunikace a zajištění kvalitního servisu pobočky…

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Zábřeh   Bude aktivní do 12.04.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka obchodního oddělení Přidat mezi oblíbené

19.000 Kč

POŽADUJEME: SŠ, znalost práce na PC - MS Office aktivně (hlavně Excel), aktivní znalost AJ, řidičský průkaz sk. B NABÍZÍME: příspěvek na stravování

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Horažďovice   Bude aktivní do 28.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka obchodního oddělení Přidat mezi oblíbené

19.000 Kč

- základní znalost AJ, znalost dalšího cizího jazyka výhodou, komerční, analytické a logické myšlení, prezentační a argumentační dovednosti, komunikativnost, pozitivní přístup, svědomitost, vytrvalost - podpora obchodního manažera, příprava podkladů, administrativní podpora obchodního oddělení, příprava, administrace a vyhodnocení obchodních aktivit, práce s databázemi (interní, externí), příprava nabídek a smluv, tvorba ceníků, pravidelná komunikace se zákazníky (telefon, e-mail) - prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení Osobní…

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Golčův Jeníkov   Bude aktivní do 12.04.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistenti Přidat mezi oblíbené

15.000 – 25.000 Kč

Místo výkonu práce: Revoluční 762/13, 110 00, Praha 1 Způsob prvního kontaktu: Telefonicky na číslo 608 415 181 (pracovní dny: 10:00 - 18:00), nebo e-mailem na adresu amkamn@gmail.com Kontaktní osoba: Enkh Amar Khash Erdene UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Mongolština pasivní výhodou, práce s PC, MS OFFICE.

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 12.04.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/-ice Přidat mezi oblíbené

18.000 – 18.000 Kč

Náplň práce: - vedení administrativy, uplatňování firemních procesů, personalistika, evidence faktur Požadujeme: - pečlivost, flexibilitu, organizační schopnosti, tvořivost, ochota přejímat odpovědnost, obecně kladný přístup k lidem, orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji, výborná práce na PC ( MS Office), pokročilá znalost anglického jazyka slovem a písmem, základy účetnictví, řidičský průkaz (aktivní řidič) Zaměstnanecké výhody: stravenky, jazykové kurzy, školení HLÁSIT SE: Skuhrovcová…

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Litvínov   Bude aktivní do 22.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

15.000 – 20.000 Kč

Nástup možný IHNED. Požadujeme: znalost účetního systému POHODA podmínkou; práce s pokladnou, znalost MS Office; velmi dobré komunikační schopnosti. Nabízíme: služební notebook, telefon s neomezeným voláním. Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na email: personalista@renosteel.cz; - telefonicky na čísle 770 149 417 - paní Eva Žůrková

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Kojetín   Bude aktivní do 12.04.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

13.400 Kč

Adresa: Praha, Štěpánská 61a., Pá od 9-12,00h. Kontakt: Kozuk Galyna, tel.: 773482823

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 12.04.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

úředník/úřednice-referent/ka Odboru obecní živnostenský úřad MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Přidat mezi oblíbené

18.810 – 28.320 Kč

Místo pracoviště: - pracoviště Odboru obecní živnostenský úřad MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav v Brandýse nad Labem-Staré Boleslavi Prvotní kontakt: - podání písemné přihlášky do výběrového řízení Upřesňující údaje: - Charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy na úseku živnostenského podnikání a evidence zemědělských podnikatelů. - Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na…

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav   Bude aktivní do 12.04.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník Přidat mezi oblíbené

15.000 – 18.000 Kč

Místo výkonu práce: Hasičská 551/52, Ostrava-Hrabůvka, 700 30 Kontakt: telefonicky po-pá 8.00 - 16.00 Mob: 724 983 699, e-mailem trnkova@czechjobplace.cz Požadavky: - Ruština na úrovni rodilého mluvčího (denní komunikace) - Znalost práce s PC ( MS office + Internet) - Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 31.12.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovníci - POUZE PRO OSOBY ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ Přidat mezi oblíbené

6.700 Kč

POUZE PRO OSOBY ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ praxe: v administrativě; KONTAKT: předem zaslat životopis, poté sjednat osobní návštěvu. Osobní návštěvu si předem telefonicky dohodnout.

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Karviná   Bude aktivní do 23.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Přípravář Přidat mezi oblíbené

20.000 – 25.000 Kč

Vzdělání: SŠ/VŠ technického směru ŘP sk. "B", jazykové znalosti - Aj Komunikativnost, samostatnost, časovou flexibilitu Náplň práce: Zpracování cenových nabídek a jejich následné přehodnocení do realizace. Zadání kalkulací do programu CRM (evidence nabídek). Při získání zakázky vložení všech potřebných údajů ze smlouvy, soutěžní PD a VV dle SOD do programu Hodnocení a následné vypracování Výrobní přípravy a předání akce. Občasná účast na kontrolních dnech dle potřeby. Provádí další pracovní úkony podle pokynů nadřízených.…

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Soběslav   Bude aktivní do 22.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník logistiky, mtz referent Přidat mezi oblíbené

20.000 – 25.000 Kč

Místo výkonu práce: Vysokomýtská č.p. 1294, 565 01 Choceň 1 PP na dobu určitou s možností prodloužení Požadujeme: - Středoškolské vzdělání - Znalost anglického jazyka (základní) - Znalost MS Office - Výhodou znalost K2 (ne však podmínkou) - Ochotu učit se novým věcem, být flexibilní a umět pracovat samostatně - ŘP sk. B a na řízení motorových vozíků (VZV), ŘP sk. C výhodou - Nástup od 1.2.2018 - Dlouhodobou práci na hlavní pracovní poměr Nabízíme: - Možnost kariérního růstu, možnost získání vyšší kvalifikace a zaškolení na odborné…

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Choceň   Bude aktivní do 12.04.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Operátoři expedice sazí Přidat mezi oblíbené

20.100 Kč

CS CABOT je součástí americké skupiny CABOT, předního světového producenta v chemickém průmyslu. Pro závod ve Valašském Meziříčí, zabývající se výrobou gumárenských sazí určených pro výrobu pneumatik a průmyslových pryží, v současnosti hledáme vhodné kandidáty na pozici OPERÁTOR EXPEDICE CHARAKTERISTIKA POZICE• Balení, nakládka a expedice produktů •bezpečné přistavení autocisteren k nakládce •zajištění autocisterny během nakládky •nakládka volně ložených sazí •obsluha VZV a balící techniky •Fyzická zdatnost NAŠE OČEKÁVÁNÍ • Vyučení,…

Nabídka z 23.11. 17:09   Lokalita: Valašské Meziříčí   Bude aktivní do 15.12.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 153