Celkem v bazaru 86882 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2791 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 3146 inzerátů Cena

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

8.500 Kč

Pracoviště: Budovatelská 872/51, 696 01 Rohatec. Jedná se o dvou měsíční administrativní výpomoc. Doba nerozhoduje. Kontakt na tel. 777 553 939 PO-PÁ od 9:00 do 18:00 hod, na mail: m.sedova@sedova.cz a osobně po tel. domluvě.

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Rohatec   Bude aktivní do 14.03.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecný administrativní pracovník/-ice Přidat mezi oblíbené

13.500 Kč

Správa evidenčního systému pojišťovacího makléře (správa smluv a likvidací). Běžná administrativa (pošta, sken, archivace, klientský servis). ŘP sk. B, uživatelská znalostsoftware MS Office (Outlook, Word, Excel) a Google. HLÁSIT SE: Sitte Lukáš Mgr., tel.: 476755757, e-mail: sitte@limmit.cz

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Litvínov   Bude aktivní do 15.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Soudní zapisovatel/ka Přidat mezi oblíbené

14.740 – 22.170 Kč

Kontakty pro uchazeče: tel. 377 868 256 (Po-Pá 7:30-15:00 hod.), e-mail: lvolter@ksoud.plz.justice.cz a gpetraskova@ksoud.plz.justice.cz Dobrá uživatelská znalost práce na PC, psaní textů v požadované rychlosti a kvalitě všemi deseti dle diktátu (220-250 čistých úhozů/min.) Soudní zapisovatel/ka zajišťuje psaní a přepisování textů, vyřizuje korespondenci dle pokynů. Má na starost zpracování písemných pokynů v referátu, obsluhuje kancelářskou techniku, píše a upravuje text nebo textové soubory a zajišťuje písemnou dokumentaci.…

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Plzeň   Bude aktivní do 31.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka mistra Přidat mezi oblíbené

25.000 – 30.000 Kč

Pozice je vhodná i pro nové absolventy SŠ TECHNICKÉHO SMĚRU. PRAVDĚPODOBNOST POSTUPU NA POZICI MISTRA. Pracovní náplní bude pomoc mistrovi vstřikovny v administrativních a organizačních záležitostech. Jedná se o práci v nepřetržitém provozu ve 12-ti hodinových směnách. Nabízíme: v dlouhodobém výhledu postup na pozici mistra, dispečera apod., 5 týdnů dovolené, stravenky zdarma.

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Horšovský Týn   Bude aktivní do 05.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Referent OPZ - oddělení provozního zabezpečení Přidat mezi oblíbené

16.000 Kč

REFERENT OPZ - Oddělení provozního zabezpečení Charakteristika činností: - vedení agendy pro vlastní rozpočtové výdaje ÚP, likvidace cestovních příkazů a jiných náhrad - evidence a hospodaření se stravenkami, ceninami - vyřizování objednávek - zajišťování kancelářských potřeb, tiskopisů, vedení skladu - příprava podkladů pro zpracování mezd - skartace písemností Nabízíme: 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP a další zaměstnanecké benefity. Přihlášky do výběrového řízení formou…

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Trutnov   Bude aktivní do 31.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Náborový specialista/ Konzultant Přidat mezi oblíbené

14.000 – 18.000 Kč

Jsme personální společnost, která se specializuje na rychlý a kvalitní nábor zaměstnanců pro klienty z oblasti průmyslu a výroby. Hledáme motivovaného člověka, který rád pracuje s lidmi a jednou předností jsou dobré komunikační schopnosti. Co u nás budete dělat? -aktivní nábor nových zaměstnanců (telefonicky i v terénu) -vedení pracovních pohovorů -výběr vhodných uchazečů na zadané pozice -rozšiřování databáze uchazečů -zadávání inzerce s využitím intranetu, pracovních -portálů, sociálních sítí -rozvíjení náborových a reklamních…

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Plzeň   Bude aktivní do 05.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník Přidat mezi oblíbené

20.000 – 24.000 Kč

základní znalost Aj,nebo Nj výhodou

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Čelákovice   Bude aktivní do 05.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

17.500 Kč

Pracoviště: Olomoucká č.p. 1001, Velká Bystřice. Nástup možný ihned. Prac. doba: 8:00 - 16:30 hod. Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou, znalost angličtiny a ruštiny výhodou. Práce v příjemném kolektivu. Své životopisy zasílejte POUZE na výše uvedený email.

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Velká Bystřice   Bude aktivní do 16.03.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/-ice Přidat mezi oblíbené

14.800 Kč

Pracovní poměr na dobu určitou s předpokladem prodloužení, plný pracovní úvazek s možností zkráceného. Možnost pracovněprávního vztahu i na dohodu o provedení práce nebo dohodu o pracovní činnosti. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné a osoby se zdravotním postižením s max. 2. stupněm invalidity. Zaměstnanecké výhody: po zapracování benefitní systém, 5 týdnů dovolené, obědy za zvýhodněnou cenu. Kontakt zasláním životopisu na e-mail: novakova@pro-charitu.cz

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Červený Kostelec   Bude aktivní do 19.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/-ka analytika finančních produktů Přidat mezi oblíbené

18.000 – 24.000 Kč

- PP na dobu neurčitou, nástup možný od 1. 2. 2018 - Náplň práce: podpora poradců, zpracování kalkulací, rozbor portfolií, rozbor finančních produktů, sebevzdělávání. Po zapracování se bude jednat o: vzdělávání poradců, poskytování konzultací, publikace článků s finanční tématikou, zapracování nových poradců - Požadujeme: samostatnost, racionální uvažování, pečlivost, znalost finančních produktů (pojištění, spoření, investice, úvěry), PPZ, VZ - ideláně zkušenosti z oblasti finančního poradenství, vlastní notebook, znalost práce s…

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Hradec Králové   Bude aktivní do 14.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistentka - asistent obchodního oddělení / jednatele Přidat mezi oblíbené

25.000 – 30.000 Kč

Požadujeme: Vzdělání s obchodním, ekonomickým nebo technickým zaměřením, dobrá znalost práce na PC a s informačními systémy (znalost IS HELIOS a anglického jazyka výhodou), vysoké pracovní nasazení, samostatnost i spolupráce v teamu, spolehlivost a bezúhonnost, precizní přístup a kvalita odvedené práce. Nabízíme: jednosměnný provoz, zajímavou práci (práce s e-shop, objednávky obch. oddělení, komunikace se zákazníky, fakturace), motivující ohodnocení, možnost profesního růstu, benefity, trvalý pracovní poměr Zaměstnanecké výhody:…

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Jablonec nad Nisou   Bude aktivní do 05.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistentka - asistent obchodního oddělení Přidat mezi oblíbené

22.000 – 27.000 Kč

Požadujeme: Vzdělání s obchodním, ekonomickým nebo technickým zaměřením, dobrá znalost práce na PC a s informačními systémy (znalost IS HELIOS a anglického jazyka výhodou), vysoké pracovní nasazení, samostatnost i spolupráce v teamu, spolehlivost a bezúhonnost, precizní přístup a kvalita odvedené práce. Nabízíme: jednosměnný provoz, zajímavou práci (práce s e-shop, objednávky obch. oddělení, komunikace se zákazníky, fakturace), motivující ohodnocení, možnost profesního růstu, benefity, trvalý pracovní poměr Zaměstnanecké výhody…

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Jablonec nad Nisou   Bude aktivní do 05.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent produkce Přidat mezi oblíbené

14.000 – 18.000 Kč

Požadavky: aktivní znalost angličtiny, práce na počítači. Prac. doba 8 - 16,30 První kontakt emailem

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Velké Meziříčí   Bude aktivní do 16.03.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/pracovnice - referent pořizování Přidat mezi oblíbené

16.000 Kč

12.1.2018 - zadávání dat ze smluv do počítače, kontrola správnosti smluv, skenování, komunikace s obchodními zástupci, komunikace s klienty. SŠ, vhodné pro absolventy, znalost práce s PC, ŘP sk. B výhodou, spolehlivost. KONTAKT: Černá Lucie Bc., tel.: 733 677 121, myjob@zfpakademie.cz Místo výkonu práce: Břeclav

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Břeclav   Bude aktivní do 13.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/-ice Přidat mezi oblíbené

15.500 – 15.500 Kč

- PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: spolupráce s účetní, vyřizování objednávek, atd. - Požadujeme: min. úplné střední všeobecné vzdělání - V případě zájmu nás kontaktujte telefonicky. Kontaktní osoba: p. Janeček, tel.: 774 583 364

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Hradec Králové   Bude aktivní do 14.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ice Přidat mezi oblíbené

14.000 Kč

Kontakt telefonicky od 9:00 do 18:00 hodin nebo e-mailem spedicehajek@seznam.cz. - SŠ - základní znalost práce na PC - administrativní práce, fakturace.

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Rychnov nad Kněžnou   Bude aktivní do 31.03.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce v recepci Přidat mezi oblíbené

17.000 Kč

Pozice: administrativní pracovník/ce v recepci Co Vás na této pozici čeká: - vyřizování běžné administrativní agendy (faktury, pošta, účtování pokladny) - práce na PC (Word, Excel, BYZNYS, interní systémy) - využití firemního vozu (vyzvedávání a odvoz návštěv, úřady, drobné nákupy) - práce na dvě směny Očekáváme, že budete mít: - vzdělání SŠ nejlépe ekonomického směru - vhodné pro absolventy - znalost AJ na komunikativní úrovni, NJ výhodou - znalost účetnictví - faktury, pokladna - znalost práce na PC - MS Office - ŘP sk. B - aktivní…

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Příbram   Bude aktivní do 05.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce, fakturant/ka Přidat mezi oblíbené

14.900 – 20.000 Kč

Místo výkonu práce: Slezská Ostrava Kontakt: v případě zájmu zašlete svůjj životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mail: riedlova@scomplet.cz s uvedením telefonního kontaktu na sebe a do předmětu napsat název profese. Děkujeme za pochopení. Vybrané uchazeče budeme v nejbližší době kontaktovat. Pozice je vhodná i pro OZP. Požadavky: - středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického směru) - praxe min. 1 rok na obdobné pozici - pokročilou znalost práce na PC (MS Office, perfektní orientace v Excelu a Word, výhodou…

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 05.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník Přidat mezi oblíbené

8.000 – 12.000 Kč

Chráněná dílna, vhodné pro ZTP, počítačová gramotnost, komunikační schopností, nástup ihned. kontakt: e-mailem, telefonicky

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Semily   Bude aktivní do 05.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovnice Přidat mezi oblíbené

14.900 Kč

Správa personální agendy, příprava podkladů pro mzdovou a daňovou účetní, zpracování příchozí a odchozí pošty, administrativní práce dle potřeb kanceláře; požadujeme znalosti v oblasti personalistiky, práce na PC - Word, Excel, internet; zodpovědnost, samostatnost, schopnost učit se novým věcem, dobré komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: Moravská Třebová   Bude aktivní do 16.03.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 158