Celkem v bazaru 83620 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2787 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 2771 inzerátů Cena

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

14.500 Kč

Kontakt: Sirový Jan Bc., tel.: 775927071, e-mail: sirovy@amjcorporation.cz nebo Vršovické nádraží 22, Praha 10 (10:00 13:00)

Nabídka z 29.05. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 16.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecný administrativní pracovník Přidat mezi oblíbené

8.000 – 16.000 Kč

Místo výkonu práce: Žitavského 496, 156 00 Praha 5 - Zbraslav Kontakt: bluewaysro@seznam.cz, 605 776 546 po-čt 8-16, pá 8-12. Min. vzdělání vyučen+praxe, vhodné pouze pro OZP!!! Práce na PC-word, excel, internet, mail, komunikativnost, jednání s dodavateli i odběrateli, základy účetnictví

Nabídka z 29.05. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 16.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistentka Přidat mezi oblíbené

10.000 – 14.000 Kč

Místo práce: Karlovo náměstí 290/6, Praha 2. Kontakt: Bozzo Omar, tel.: 604 649 339. Aktivní AJ, ukrajinština a ruština. Práce na PC, řidičský průkaz.

Nabídka z 29.05. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 16.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností jinde neuvedení Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Kontakt předem telefonický pro zaslání životopisu, spolupodílení na vedení společnosti , administrativní práce , služební cesty do východní Evropy , nutná jazyková vybavenost. časová flexibilita komunikativnost , znalost PC a výhodou obchodní činnost

Nabídka z 29.05. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 16.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Vedoucí oddělení plánování výroby a kooperací Přidat mezi oblíbené

19.000 – 42.000 Kč

Požadujeme: SŠ vzdělání v oboru strojírenství, orientace ve výkresové dokumentaci, praxe na obdobné pozici výhodou, znalost AJ nebo NJ výhodou, aktivní pracovní nasazení, samostatnost, organizační schopnosti. Profesní životopisy zasílejte poštou nebo e-mailem na adresu: kotaskova@tmachinery.cz. Pro osobní jednání jsou vymezeny hodiny personálního oddělení na dva dny v týdnu, a to v úterý a ve čtvrtek, vždy od 8.00 - 14.00 hodin.

Nabídka z 29.05. 17:09   Lokalita: Ratíškovice   Bude aktivní do 16.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

strážný vězeňské stráže a strážný justiční stráže - služební poměr u bezpečnostního sboru Vězeňská služba ČR Přidat mezi oblíbené

20.940 – 30.290 Kč

vvpankrac.pers@vez.pan.justice.cz jedná se o služební poměr podle zákona č. 361/2003 Sb. o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, požadujeme: občan starší 18 ti let ,plně způsobilý k právním úkonům, bezúhonnost, zdravotní, fyzickou a osobnostní způsobilost k výkonu služby. Mzdové rozpětí u pozice strážný justiční stráže od 18 000 Kč do 23 630 Kč, strážný vězeňské stráže od 20 500 Kč do 25 640 Kč jednosměnný režim služby. Ve směnném provozu je základní tarif navýšen o 10%. Po 3 letech služebního poměru je doba neurčitá.…

Nabídka z 29.05. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 16.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Prodejce/kyně partnerské prodejny vodafone - asistent/ka prodeje Přidat mezi oblíbené

14.500 Kč

Kontakt: POUZE posílat životopisy na e-mailovou adresu: karel.lehecka-irs@vodafone.com Pracovní doba: PO-PÁ 9.00-18.00 hod, SO 9.00-12.00 hod. Aktivní znalost AJ,RJ výhodou. Podrobnější informace o pracovní pozici najdete na: www.vodafone.cz

Nabídka z 29.05. 17:09   Lokalita: Karlovy Vary   Bude aktivní do 16.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Specialista kvality Přidat mezi oblíbené

25.000 – 40.000 Kč

* Podílení se na přípravě zavádění nových projektů do sériové výroby * Příprava a zavádění nových výrobků do sériové výroby v oblasti kvality * Analýza vad a spolupráce na jejich odstranění * Komunikace se zákazníky nebo uvnitř projektu (v AJ) * Provádění měření výrobků a zadávání dílů na zkoušky do laboratoří * Provádění měření na měrových přípravcích včetně vyhodnocení * Vedení změnového a odchylkového řízení v oblasti vzorkování * Koordinace hodnocení nakupovaných dílů a jejich dodavatelů * Procesní audity u dodavatelů *…

Nabídka z 29.05. 17:08   Lokalita: Rychnov nad Kněžnou   Bude aktivní do 16.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Accouting Clerk/Pracovník účetních operací Přidat mezi oblíbené

30.000 – 32.000 Kč

Před schůzkou nutná telefonická domluva. Bc. nebo VŠ vzdělání ekonomického směru (Marketing - Business Administration), zkušenost s účetnictvím výhodou, certifikát CPA, znalost SAP výhodou, znalost práce s PC (MS Office, ERP výhodou), jazykové znalosti angličtina, turečtina.

Nabídka z 29.05. 17:08   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 16.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Dispečeři - speditéři MKD Přidat mezi oblíbené

25.000 – 30.000 Kč

Požadujeme: praxe v oboru podmínkou, cca 1 rok, jazyková znalost - NJ podmínkou na vysoké úrovni slovem i písmem, AJ výhodou, ŘP sk.B Náplň práce: vytěžování LKW, spedice a logistika Nabízíme: ohodnocení zaměstnance dle pracovního nasazení. První kontak: telefonicky na čísle: 725000332 nebo e-mailem na: dispo1@mikostar.cz ov. 26.4.

Nabídka z 29.05. 17:08   Lokalita: Vsetín   Bude aktivní do 16.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Přijmeme administrativní pracovnici/ka Přidat mezi oblíbené

v textu

Přijmeme administrativní pracovnici/ka na pozici asistentky/ta v Olomouci. Nutná znalost práce na PC - MS Office, Internet. Možnost práce na plný nebo zkrácený úvazek. Pouze pro osoby se sniženou pracovní schopností - částečný invalidní důchod.

Nabídka z 29.05. 11:58   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 16.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Zavedená společnost v Olomouci přijme Přidat mezi oblíbené

v textu

Zavedená společnost v Olomouci přijme do hlavního pracovního poměru SAMOSTATNOU ÚČETNÍ. Očekáváme dobrou znalost podvojného účetnictví a daňové problematiky. Nabízíme zázemí stabilní firmy a patřičné ohodnocení. Vaše nabídky s profesním CV zasílejte na:.

Nabídka z 29.05. 11:58   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 16.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Obchodní společnost s dlouholetou Přidat mezi oblíbené

v textu

Obchodní společnost s dlouholetou tradicí hledá na pozici: SAMOSTAT. ÚČETNÍ. Náplň práce: -samostatné vedení účetní agendy dle platných předpisů; -evidence hmotného a nehmotného majetku, inventarizace; -sestavování účetních závěrek; - zpracování přiznání DPH, daň z příjmů PO i FO, silniční daň; -styk s příslušnými úřady; -manažerské reporty, statistiky; -administrativa; - ostatní běžná agenda. Požadavky: -vzdělání SŠ/VŠ; -min 5 let praxe v účetnictví; -velmi dobrá znalost účetních a daňových zákonů; -komplexní znalost podvojného…

Nabídka z 29.05. 11:58   Lokalita: Dolany   Bude aktivní do 16.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistentka ředitele Přidat mezi oblíbené

neuvedeno

Asistentka ředitele Společnost Winternet s.r.o. přijme asistentku ředitele do sídla společnosti v Olomouci. Náplň práce: řízení a organizace práce v sekretariátu vyřizování administrativní agendy, korespondence vedení databáze systému pro správu klientů a webhosting objednávání kancelářských potřeb, občerstvení do kuchyňky další běžné administrativní úkoly Co od Vás očekáváme: min. SŠ vzdělání – ekonomické zaměření výhodou výhodou je praxe základní znalost AJ …

Nabídka z 29.05. 11:57   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 16.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce - OZP Přidat mezi oblíbené

13.400 Kč

Místo výkonu práce: Polanecká 803/72, Svinov, 721 00 Ostrava 21 V případě zájmu volejte na tel.: 731 699 722 nebo pošlete životopis na e-mail: info@selllot.cz Vyhrazeno POUZE pro OZP. Požadavky: Práce s PC - MS Office, ŘP sk. B výhodou, znalost AJ na komunikativní úrovni.

Nabídka z 28.05. 17:10   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 15.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci - řidič - skladník Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Zbraslav, 156 00, Elišky Přemyslovny č.p. 378 Kontaktní osoba: Procházková Ilona Ing., tel.: 606733833, e-mail: ilona@luis.cz, tel. od 10:00 - 16:00 hod.

Nabídka z 28.05. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 15.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní podpora týmu Přidat mezi oblíbené

13.400 – 19.000 Kč

Pracoviště: Alejníková 3184/5a, Ostrava - Zábřeh V případě zájmu volejte na tel v pracovní dny od 8.00 do 17.00 hod. nebo pište na e-mail. Náplň práce: - administrativní činnost, - vyhledávání informací, - zpracovávání výstupů a analýz, - sledování trhu, trendů a konkurence, - komunikace s manažery a vedením společnosti, - vyřizování elektronické pošty a telefonátů - pomoc s náborem zaměstnanců - personální odd. - krátké služební cesty v rámci ČR i blízkého zahraničí Další požadavky: - ŘP sk.B - práce s PC - flexibilní…

Nabídka z 28.05. 17:10   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 15.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka realitního makléře Přidat mezi oblíbené

13.000 Kč

z.5.1.2017 Perspektivně se rozvíjející realitní kancelář hledá uchazeče na pozici Asistent/ka realitního makléře pro oblast Nový Jičín. Náplň práce: Administrativní a obchodní asistence ; komunikace s klientem; Požadujeme: Komunikativnost a obchodního ducha; ŘP skupina B; zkušenosti v daném oboru výhodou, nikoliv podmínkou; samostatnost, důslednost, zodpovědnost, iniciativu; ochotu učit se novým věcem Nabízíme: neomezený tarif k mobilnímu telefonu Kontakt: životopis s motivačním dopisem zašlete na e-mail: andrea.jankujova…

Nabídka z 28.05. 17:08   Lokalita: Nový Jičín   Bude aktivní do 15.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Office manager Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

Místo výkonu práce: Štochlova č.p. 1247/11, Košíře, 150 00 Praha 5 Náplň práce: Administrativní podpora, příprava podkladů, práce na PC, překlady, tvorba prezentací a kalkulací, komunikace s dodavateli. Požadujeme: Znalost práce na PC (MS Office), řidičský průkaz, výborná znalost angličtiny, další jazyk výhodou, ochota cestovat, čistý trestní rejstřík, výpis z rejstříku trestů. Nabízíme: Rozmanitou práci v malé prosperující společnosti. Kontakt: Platil Daniel, tel.: 774422275, pondělí-pátek od 9:00 do 16:00

Nabídka z 28.05. 17:08   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 15.10.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent, asistentka ředitele Přidat mezi oblíbené

16.000 – 25.000 Kč

26.5.2017 - ekonomické rozbory, analýzy, příprava podkladů pro jednání, vymáhání a správa pohledávek, kontrolní činnost, plánování. apod. Min. VŠ ekonom. nebo doprav. směru, vhodné i pro absolventy. ŘP sk. B (aktivní řidič), znalost AJ a NJ, bezúhonnost, samostatnost. KONTAKT: Hyklová Saskia Ing., tel. 731 606 205, hyklova@bors.cz Místo výkonu práce: Břeclav

Nabídka z 28.05. 17:08   Bude aktivní do 27.06.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 139