Celkem v bazaru 79874 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2791 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 2338 inzerátů Cena

Přijmeme administrativní pracovnici/ka Přidat mezi oblíbené

v textu

Přijmeme administrativní pracovnici/ka na pozici asistentky/ta v Olomouci. Nutná znalost práce na PC - MS Office, Internet. Možnost práce na plný nebo zkrácený úvazek. Pouze pro osoby se sniženou pracovní schopností - částečný invalidní důchod.

Nabídka z 27.02. 11:58   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 17.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Zavedená společnost v Olomouci přijme Přidat mezi oblíbené

v textu

Zavedená společnost v Olomouci přijme do hlavního pracovního poměru SAMOSTATNOU ÚČETNÍ. Očekáváme dobrou znalost podvojného účetnictví a daňové problematiky. Nabízíme zázemí stabilní firmy a patřičné ohodnocení. Vaše nabídky s profesním CV zasílejte na:.

Nabídka z 27.02. 11:58   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 17.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Obchodní společnost s dlouholetou Přidat mezi oblíbené

v textu

Obchodní společnost s dlouholetou tradicí hledá na pozici: SAMOSTAT. ÚČETNÍ. Náplň práce: -samostatné vedení účetní agendy dle platných předpisů; -evidence hmotného a nehmotného majetku, inventarizace; -sestavování účetních závěrek; - zpracování přiznání DPH, daň z příjmů PO i FO, silniční daň; -styk s příslušnými úřady; -manažerské reporty, statistiky; -administrativa; - ostatní běžná agenda. Požadavky: -vzdělání SŠ/VŠ; -min 5 let praxe v účetnictví; -velmi dobrá znalost účetních a daňových zákonů; -komplexní znalost podvojného…

Nabídka z 27.02. 11:58   Lokalita: Dolany   Bude aktivní do 17.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Úklid kanceláří a domácností Přidat mezi oblíbené

100 – 120 Kč

Místo výkonu práce: Praha Kontaktní osoba: Ouřada Jaromír, tel.: 774 488 223, e-mail: jm.ourada@volny.cz Pravidelný úklid kanceláří či domácností. Časová flexibilita, zkušenost, zodpovědnost, svědomitost, pořádkumilovnost.

Nabídka z 26.02. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 16.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Sekretář/ka Přidat mezi oblíbené

12.000 Kč

Požadujeme: znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), ŘP sk. B, znalost AJ - mírně pokročilý. Požadujeme: středoškolské vzdělání s maturitou. Vhodné i pro absolventy. Nástup je možný ihned.

Nabídka z 26.02. 17:09   Lokalita: Kamenický Šenov   Bude aktivní do 24.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech Přidat mezi oblíbené

30.000 – 40.000 Kč

Znalost portugalštiny na úrovni rodilého mluvčího. Úplné všeobecné středoškolské vzdělání s maturitou. Kontakt: Pokorná Jana, tel.: 731644156, e-mail: jpokorna@deloittece.com

Nabídka z 26.02. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 16.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Ekonom/ka - účetní Přidat mezi oblíbené

16.400 – 24.660 Kč

Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou. Požadované vzdělání: ekonomický směr, odborná praxe min. 4 roky (výhodou praxe v příspěvkových organizacích a znalost problematiky financování projektů ze strukturálních fondů EU), znalost podvojného účetnictví. K přihlášce do výběrového řízení přiložte: strukturovaný životopis, motivační dopis, kopii dokladů o dosaženém vzdělávání, písemný souhlas se zpracováním osobních dokladů pro účely tohoto výběrového řízení. K platu přípatek za vedení.…

Nabídka z 26.02. 17:08   Lokalita: Hlučín   Bude aktivní do 16.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Finanční a obchodní analytik / poradce Přidat mezi oblíbené

35.000 – 40.000 Kč

Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Smíchov Kontaktní osoba: Tatarynava Aksana, e-mail: aksana.tatarynava@erbank.cz Požadujeme: VŠ vzdělání ekonomického směru,minimálně 5 let praxe ve společnosti zabývající se daňovými otázkami Ruské federace (banka, příp. finanční instituce výhodou); znalost daňových pravidel konsolidačního celku na území RF a EU; příprava metodických pokynů pro oblast finanční a obchodní analýzy vč. zpracovanání analýz potenciálních daňových rizik a návrhy daňové optimalizace; spolupráce, orientace v…

Nabídka z 26.02. 17:08   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 16.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Technicko-hospodářský/-á pracovník/-ce Přidat mezi oblíbené

15.000 – 17.000 Kč

- PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Náplň práce: zpracování objednávek, objednávání materiálu, evidence odpadového hospodářství atd. - Požadujeme: ÚSO vzdělání - Nabízíme: stravování ve firmě - 1/3 hrazená firmou, 13. plat, možnost profesního růstu mimopracovní aktivity - V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele na tel.: 774 506 416 (8:00 - 16:00), e-mailem: a.gregor@volny.cz a nebo osobně po předchozí domluvě

Nabídka z 25.02. 17:09   Lokalita: Skřivany   Bude aktivní do 26.03.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Hospodář/ka Přidat mezi oblíbené

19.000 Kč

Požadované vzdělání: Podmínkou je středoškolské vzdělání s maturitou nejlépe ekonomického směru. Stručná charakteristika místa: administrativní a spisové práce, ekonomické činnosti - účetnictví, vedení pokladny, majetková správa, personální a platová agenda. Komunikace s rodiči a orgány státní správy. Speciální požadavky - znalosti: výborná znalost práce s PC (MS Office, internet, účetní SW), znalost podvojného účetnictví včetně mzdové agendy a platné legislativy, chuť pracovat v týmu a dále se vzdělávat, komunikativnost,…

Nabídka z 25.02. 17:09   Lokalita: Tábor   Bude aktivní do 13.03.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní výpomoc - Žďár nad Sázavou Přidat mezi oblíbené

15.000 – 20.000 Kč

Náplň práce - administrativní podpora zaměstnanců pracujících ve finančním řízení, obchodu, marketingu, náboru, personalistice apod. - zejména práce na PC - vyřizování pochůzek Předpoklady - aktivní řidič - znalost komunikativní AJ, popř. výrazná ochota a samostatný zájem učit se anglický jazyk (v týmu máme i kolegy z Německa, kteří nehovoří česky) - výhodou je znalost NJ - zodpovědnost - samostatnost (schopnost samostatně řešit problémy a správně odhadnout, kdy je potřeba říct si o podporu při jejich řešení ) - ochota učit se…

Nabídka z 25.02. 17:09   Lokalita: Žďár nad Sázavou   Bude aktivní do 17.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka back office Přidat mezi oblíbené

18.000 – 26.000 Kč

Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Nové Město Kontaktní osoba: Hrnčářová Iveta, tel.: 732982182, e-mail: hrncarova.hr@jamesgrant.cz Náplň práce: o Zpracování smluv a konzultantských dokumentů o Podpora vedení společnosti o Zadávání informací do administrativního systému o Vedení skladu materiálů a tiskopisů - objednávky, zásobovaní, evidence, inventura o Poskytování veškerého administrativního zázemí (korespondence, vyřizování e-mailů, tisk dokumentů, příprava podkladů, pochůzky aj.) Požadujeme: o SŠ vzdělání o…

Nabídka z 25.02. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 15.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

Kontakt: předem telefonicky, e-mailem: glarion@email.cz Pracovní doba: 9.00 - 18.00 hod Mzda: Základní mzda od 15 000,-Kč hrubého. Možnost růstu mzdy. RJ, AJ, ČJ - slovem a písmem. Umění komunikovat s lidmi, práce na PC.

Nabídka z 25.02. 17:09   Lokalita: Karlovy Vary   Bude aktivní do 15.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ pracovnice Přidat mezi oblíbené

12.000 – 20.000 Kč

Pracoviště: Poříčí nad Sázavou podmínkou ŘP sk.B, aktivní řidič, znalost práce na PC .Kontakt emailem.

Nabídka z 25.02. 17:09   Lokalita: Poříčí nad Sázavou   Bude aktivní do 15.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník - verifikant Přidat mezi oblíbené

73 Kč

- vedení administrativní agendy, práce s interní aplikací, kontrola kvality hovorů, telefonické poradenství z oblasti vybraných produktů a služeb - praxe v aktivním telemarketingu, příjemný hlasový projev bez vad řeči, komunikativnost, optimismus, chuť a schopnost učit se, flexibilita, samostatnost - motivační finanční bonusy dle individuálních schopností, soutěže o zajímavé ceny (dovolené, elektronika), pravidelná školení Osobní kontakt možný po tel. domluvě.

Nabídka z 25.02. 17:09   Lokalita: Chotěboř   Bude aktivní do 15.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník Přidat mezi oblíbené

15.500 – 19.000 Kč

částečná znalost německého jazyka částečná znalost anglického jazyka

Nabídka z 25.02. 17:09   Lokalita: Dolní Rychnov   Bude aktivní do 15.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativa - obchodní asistent/ka - pracovník Hotline Přidat mezi oblíbené

13.000 – 17.000 Kč

Místo výkonu práce: Místecká 329/258 , 72000 Ostrava-Hrabová Zájemci kontaktujte firmu pouze prostřednictvím emailu. Požadujeme: výborná znalost práce na PC dobré komunikační schopnosti výborná znalost české gramatiky slovem i písmem příjemné vystupování samostatnost, spolehlivost Náplň práce: komunikace se zákazníky poskytování telefonického hotline zpracování programové dokumentace testování funkcionalit programu administrativní práce Více informací o naší firmě naleznete na stránkách www.powerdat.cz

Nabídka z 25.02. 17:09   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 30.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Referent/-ka logistiky Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

Oblast Vašich úkolů: - Podpora oddělení logistiky, především (ale nejen) v oblasti zavádění nových projektů - Testování, kontrola a aktualizace dat v systému SAP - Částečná práce v provozu (doprovázení procesů ve všech fázích) - Veškeré administrativní činnosti a dokumentace s tím spojená - Komunikace s českými i německými kolegy Váš profil: - Organizační schopnosti, proaktivní přístup - Samostatnost, pečlivost a odpovědnost - Týmový duch, flexibilita, vysoké pracovní nasazení - Uživatelská znalost práce na PC (MS-Office, email,…) -…

Nabídka z 25.02. 17:09   Bude aktivní do 15.07.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník/skladnice Přidat mezi oblíbené

16.000 Kč

Požadujeme: SO, ÚSO, SŠ vzdělání v oboru. Schopnost rychlého zapracování, flexibilita, vítána komunikativní znalost německého jazyka a/i anglického jazyka Pracovní náplň: Práce s PC, příjem a výdej zboží, evidence dílů, práce na vysokozdvižném vozíku do 7 m, příprava dílů pro výrobu, montáž. Export a import zboží. Evidence měřidel, evidence nářadí. Po úspěšném zapracování nabízíme změnu zaměstnání na dobu neurčitou. Zaměstnanecké výhody - 5 týdnů dovolené, závodní jídelna, letní a zimní bonus, valorizace mzdy Hlásit se e-mailem

Nabídka z 25.02. 17:09   Lokalita: Proboštov   Bude aktivní do 24.04.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník/-ice s administrativou Přidat mezi oblíbené

16.000 Kč

- PP na dobu neurčitou, nástup od 1.3.2017, případně možno i na zkrácený pracovní poměr - Náplň práce: jedná se o práci ve skladu a v kanceláři přímo u centrálního skladu, příprava zboží, kontakt s případnými zákazníky, práce na PC - Požadujeme: vyučení, řidičský průkaz na VZV výhodou - Nabízíme: 2 týdny dovolené navíc - V případě zájmu kontaktujte: Kopecká Martina, tel.: 606 640 303, e-mail: kopecka@wpc-czech.cz

Nabídka z 25.02. 17:09   Lokalita: Předměřice nad Labem   Bude aktivní do 26.03.2017. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 117