Celkem v bazaru 86886 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2791 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 3081 – 3100 z 3146 inzerátů Cena

Pracovník/pracovnice expedice Přidat mezi oblíbené

20.000 – 24.000 Kč

Zajištění kompletního procesu expedice hotových výrobků, nakládka zboží pomocí VZV ručně vedeného vozíku. SO, ÚSO, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, průkaz VZV výhodou. Mimořádné roční odměny, firemní rekreace zdarma, vedení bankovního účtu zdarma + 1.000,-Kč počáteční vklad, zvýhodněné tarify mobilního operátora, příspěvek na závodní stravování, možnost ubytování ve firemních bytech za výhodné ceny. Prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení. Kontakt e-mailem.

Nabídka z 01.09. 16:09   Lokalita: Bojkovice   Bude aktivní do 06.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Specialista vzdělávání a rozvoje Přidat mezi oblíbené

25.000 – 28.000 Kč

Nabízíme: - Nástupní měsíční mzda od 25 000 Kč do 28 000 Kč - Nástup možný 1. října 2017 - Práci na HPP s dlouhodobou pracovní perspektivou - Benefitní program - Možnost osobního a profesního rozvoje - Práce v příjemném pracovním týmu - Široký prostor uplatňovat své zkušenosti, nápady a znalosti - Metodická podpora holdingového manažera vzdělávání Požadujeme: - Středoškolské vzdělání s maturitou - Znalost teorie vzdělávání managementu - Prezentační a komunikační dovednosti na vysoké úrovni, profesionální jednání a vystupování -…

Nabídka z 01.09. 16:09   Lokalita: Špindlerův Mlýn   Bude aktivní do 19.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Sekretáři (všeobecní) Přidat mezi oblíbené

8.200 – 8.200 Kč

Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Stodůlky, 158 00, Petržílkova č.p. 2583/13 Kontakt: Jun Stanislav, e-mail: info@bros-trading.eu Znalost anglického a ruského jazyka výhodou, práce na PC, znalost právního prostředí Ruské federace a Ukrajiny Sídlo společnosti je ve 2. patře nákupní galerie, vedle kadeřnictví. zvonek označený jako "Eliquidshop"

Nabídka z 01.09. 16:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 19.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Technická zákaznická podpora Přidat mezi oblíbené

30.000 – 40.000 Kč

První kontakt e-mailem Místo výkonu práce: Holandská 878/2, Brno - Štýřice Uchazeč musí ovládat anglický jazyk na úrovni rodilý mluvčí, musí mít zkušenosti se zákaznickým servisem alespoň 5 let, musí mít zkušenosti s řešením technických problémů, musí umět zvládat stresové situace, musí umět pracovat v týmu, musí mít velmi dobré komunikační dovednosti. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Nabídka z 01.09. 16:09   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 19.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Ostatní specialisté v oblasti účetnictví Přidat mezi oblíbené

20.000 – 25.000 Kč

Dobrá znalost anglického a německého jazyka souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Nabídka z 01.09. 16:09   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 19.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Dispečer/referent pozemní přepravy Přidat mezi oblíbené

25.000 – 31.000 Kč

Místo výkonu práce: Počernická 272/96, Praha 10 - Malešice Způsob prvního kontaktu :e-mailem - greencargo@greencargo.cz Kontaktní osoba : pan Radek Adámek Upřesňující informace : anglický jazyk - střední úroveň (komunikace po telefonu, písemně), zajišťování přepravních řešení spedičně pro zákazníky, komunikace s dopravci, cenotvorba, nabídky zákazníkům, správa zásilek v systému, orientace zejména na mezinárodní přepravy z A do EU, nemusí být zkušenosti, nabízíme plné zaškolení, požadujeme flexilititu, spolehlivost, poctivost a zájem…

Nabídka z 01.09. 16:08   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 19.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Dispečer v logistice, Dopravní dispečeři Přidat mezi oblíbené

180.000 Kč

Místo výkonu práce: Praha.Kontaktní osoba: pan Akhundov Samandar, tel.: 776 890 040 (tel. kontaktovat út a pá od 10 - 12 hod.), e-mail: muzeummuzeum@seznam.cz. Minimálně 4 roky zkušenosti v dopravě a logistice.

Nabídka z 01.09. 16:08   Bude aktivní do 19.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

Místo pracoviště: - Hovorčovická 690, 250 65 Bašť Prvotní kontakt: - e-mail: blaser.company@mail.ru Upřesňující údaje: - uživatelská úroveň práce na PC, výborná znalost ruské jazyka - spolehlivost, pracovitost

Nabídka z 31.08. 16:09   Lokalita: Líbeznice   Bude aktivní do 18.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

16.400 Kč

Místo výkonu práce: U Bulhara č.p. 1611/3, Nové Město. Kontaktní osoba: paní Budzko Krystsina, tel.: 731 118 104, e-mail: budzko@artviko.cz. Zajišťování kancelářských potřeb. Péče o firemní prostory (zasedací místnosti). Péče o návštěvy. Příprava provedených zpráv (hlášení), měsíčních výkazů. Zodpovídá za organizaci aktivit pro zaměstnance společnosti. Očekáváme: základní znalost práce na PC (zapnout, přihlásit se, spustit internet, práce s Wordem a Excelem). Spolehlivost a zodpovědný přístup. Podmínkou přijetí je znalsot ruského…

Nabídka z 31.08. 16:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 18.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

16.400 Kč

Místo výkonu práce: U Bulhara č.p. 1611/3, Nové Město. Kontaktní osoba: paní Budzko Krystsina, tel.: 731 118 104, e-mail: budzko@artviko.cz. Otevírání, rozdělování a odesílání pošty. Kopírování a faxování dokumentů. Příprava jednoduchých zpráv a korespondence. Evidence zařízení vydaných zaměstnancům. Zodpovídání telefonických a elektronických dotazů a jejich předávání kompetentním osobám. Přepisování textů a údajů do počítače, korektury a opravy těchto opisů. Očekáváme: základní znalost práce na PC (zapnout, přihlásit se, spustit…

Nabídka z 31.08. 16:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 18.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce - člen call centra Přidat mezi oblíbené

14.900 Kč

Znalost práce na PC, příjemný hlasový projev (bez vad řeči). Kontakt: telefonicky, e-mailem.

Nabídka z 31.08. 16:09   Lokalita: Šumperk   Bude aktivní do 05.05.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Vrchní referent oddělení hygieny práce - pobočka Východ Přidat mezi oblíbené

15.780 – 23.730 Kč

Místo výkonu práce : Ry balkova 293/39, Praha 10 Způsob prvního kontaktu : na výběrovém řízení - e-mail - zasílat strukturovaný životopis se žádostí - gabriela.jurcikova@hygpraha.cz Kontaktní osoba : paní Gabriela Jurčíková - personální oddělení Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo Vrchní referent oddělení hygieny práce - pobočka Východ V Praze 29. 8. 2017 Č.j.: HSHMP 43356/2017 Ředitel Hygienické stanice hlavního města Prahy (dále jen "HSHMP") se sídlem v Praze jako služební orgán příslušný podle § 10 odst.…

Nabídka z 31.08. 16:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 18.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Rada oddělení hygieny práce - pobočka Severozápad Přidat mezi oblíbené

17.100 – 25.740 Kč

Místo výkonu práce : Ry balkova 293/39, Praha 10 Způsob prvního kontaktu : na výběrovém řízení - e-mail - zasílat strukturovaný životopis se žádostí - gabriela.jurcikova@hygpraha.cz Kontaktní osoba : paní Gabriela Jurčíková - personální oddělení Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo Rada oddělení hygieny práce - pobočka Severozápad V Praze 29. 8. 2017 Č.j.: HSHMP 43366/2017 Ředitel Hygienické stanice hlavního města Prahy (dále jen "HSHMP") se sídlem v Praze jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1…

Nabídka z 31.08. 16:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 18.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Úředník v logistice Přidat mezi oblíbené

20.000 – 30.000 Kč

Místo výkonu práce: U silnice č.p. 949/11 Ruzyně, 161 00 Praha 614 Kontaktní osoba: Horáčková Lucie, tel.: 722502369, e-mail: lhorackova@extra.ch Mezinárodní zasilatelství přijme zpracovatele/ku systémových přeprav pro filiálku v Praze. Operativní zpracování systémových přeprav – data entry, komunikace se zákazníky, partnery a pracovníky zahraniční centrály společnosti v němčině. Odborné znalosti silniční dopravy , zkušenost ve spedici, hbitá práce na počítači a němčina jsou nezbytné, znalost angličtiny je výhodou. …

Nabídka z 31.08. 16:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 18.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Rada oddělení hygieny obecné a komunální - pobočka Sever Přidat mezi oblíbené

17.100 – 25.740 Kč

Místo výkonu práce : Měšická 646/5, 190 00 Praha 9 Způsob prvního kontaktu : NA VÝBĚROVÉM ŘÍZENÍ Kontaktní osoba : paní Gabriela Jurčíková - personální oddělení - tel.: 296 336 796, e-mail : gabriela.jurcikova@hygpraha.cz Zaměstnanecké výhody : 5 týdnů dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, podpora vzdělávání Upřesňující informace : Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo Rada oddělení hygieny obecné a komunální - pobočka Sever V Praze 10. 4. 2017 Č.j.: HSHMP 17641/2017 Ředitel Hygienické stanice…

Nabídka z 31.08. 16:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 18.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Zapisovatel/ka Přidat mezi oblíbené

13.400 – 19.420 Kč

Místo výkonu práce: Národního odboje 1274/26, Střekov, Ústí nad Labem. Náplň práce: vyhotovování zápisů ze soudních jednání, zajišťování přípravy a průběhu soudního jednání, vyhotovování rozhodnutí a vyřizování porozsudkové agendy. Požadujeme: středoškolské vzdělání s maturitou, psaní hmatovou technikou (všema deseti) s rychlostí kolem 200 čistých úhozů za minutu, trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost, znalost gramatiky, počítačové znalosti, praxe vítána, avšak není podmínkou, nástup dohodou. Nabízíme dále mimo zaměstnaneckých…

Nabídka z 31.08. 16:08   Lokalita: Ústí nad Labem   Bude aktivní do 29.08.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistentka kanceláře Přidat mezi oblíbené

120 – 140 Kč

Konig: e-mail: hr@wangfood.cz Zkušenosti s evidencí INTRASTAT výhodou.

Nabídka z 31.08. 16:08   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 18.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/-ka realitního makléře Přidat mezi oblíbené

13.600 – 70.000 Kč

Místo výkonu práce Šumperk (práce z domova). Pozor, emailový nebo telefonický kontakt předem - hledáme pracovníky pro práci asistenta/-ky realitního makléře - s dobrou znalostí českého jazyka i písmem, nutná velmi dobrá znalost práce na PC na uživatelské úrovni, se schopností vést obchodní jednání i po telefonu, práci lze vykonávat plně z domova - nezbytné kvalitní připojení na internet, jedná se o práci časově náročnou ale s velmi dobrým ohodnocením, zkušenosti z realit žádoucí, po dohodě možný nástup ihned. CV prosím zašlete na…

Nabídka z 31.08. 16:08   Lokalita: Šumperk   Bude aktivní do 18.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Dopravní dispečeři Přidat mezi oblíbené

100 Kč

Pracoviště Praha. Prvotní kontakt tel. 732 149 006 v po - pá 9:00 - 16:00 hod. Požadujeme: znalost práce s PC, znalost území hl. města Prahy, částečná znalost cizího jazyka výhodou (není nutností). Zaměstnanecké výhody: příplatky - odměny ke mzdě.

Nabídka z 31.08. 16:08   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 18.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

12.000 – 15.000 Kč

Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Stodůlky, 155 00, Ke klubovně č.p. 1650/9 Kontakt: Valoušková Milena Ing., tel.: 608836029, e-mail: job@fastcom.cz, tel.kontakt 8:00 - 20:00 hod. - stravenky, jízdenka

Nabídka z 30.08. 16:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 17.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit