Celkem v bazaru 87660 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2811 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 21 – 40 z 3244 inzerátů Cena

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

15.500 Kč

Požadujeme: Zodpovědnost, práce v týmu, empatie, smysl pro povinnost, komunikativnost, flexibilita, spolehlivost, příjemné vystupování. Znalost práce na PC, Excel, Word. Praxe výhodou. Čistý trestní rejstřík. Nástup možný ihned. Nabízíme:zaučení, dobré zázemí, stravovací bonusy, 25 dní dovolené, možnost ubytování, práce v kolektivu, po uplynutí zkušební doby a zapracování osobní ohodnocení, možnost prodloužení doby zaměstńání na dobu neurčitou. Pozice je vhodná i pro cizince a absolventy. První kontakt telefonicky, emailem nebo…

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Stráž pod Ralskem   Bude aktivní do 17.03.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

11.175 – 15.000 Kč

Jedná se o přijímání objednávek, vystavování dodacích listů, faktur, prodejek. Vychystávání zakázek. Pouze pro osoby s I., II. a III.stupněm invalidity. Pracovní poměr na dobu určitou lze po dohodě prodloužit. Čistá mzda pro osoby s uznanou invaliditou cca: 13 000,- Kč čistého. KONTAKT: Jirášek Petr, tel.: 603 253 275 - Po-Pá 7:00 - 14:30, e-mail: Calla1@volny.cz - zaslat životopis

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Strakonice   Bude aktivní do 31.03.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

7.450 – 9.350 Kč

Místo výkonu práce Pardubice. Pracovní úvazek zkrácený 20 - 25 hodin/týdně. Nástup možný IHNED. Náplň práce: - obsluha telefonní ústředny, skenování dokladů, kopírování, odesílání e-mailů, vyřizování jednoduchých reklamací, sledování web stránek (vyhlášení veřejných soutěží), aktualizace databází pro zasílání katalogů, evidence vzorků a katalogů dodavatelů, zakládání dodacích listů a faktur, kontrola katalogových cen s informačním systémem (po vydání katalogů), evidence docházky zaměstnanců, zpracování pošty Místo je vhodné pro…

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Pardubice   Bude aktivní do 17.03.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník - oddělení prodeje Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

- administrativní podpora prodejce - telefonická komunikace se zákazníkem - správa objednávek, fakturace atd. - znalost jazyka

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Poříčí nad Sázavou   Bude aktivní do 07.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník - administrativně technická podpora oddělení, externí zakázky Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

- aktivní znalost NJ nebo AJ - technické znalosti vítány - znalosti z oblasti nákupu vítány - pečlivost, samostatnost - zástup za MD

Nabídka z 18.01. 17:11   Bude aktivní do 07.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník Přidat mezi oblíbené

13.400 – 14.900 Kč

místo výkonu práce : Horní Benešov Práce zahrnuje vedení skladové evidence, příjem a výdej materiálu, správa a vyřizování objednávek, vyřizování dobropisů, reklamací, zápočtů, správa odběratelsko - dodavatelských vztahů, evidence nářadí. Dále správa car controlů vozidel a s tím spojených činností, fakturace zakázek, vedení docházky zaměstnanců, běžné administrativní úkony. Hlásit se na e - mail : jana@miksik.info Z : 17.1.2018

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Horní Benešov   Bude aktivní do 07.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovníci - asistenti jednatele Přidat mezi oblíbené

18.000 – 20.000 Kč

Nástup možný ihned. Životopis s průvodním dopisem zašlete na e-mail hana.vymazalova@ecofinance.cz. Více na tel. čísle 702 180 711. Společnost ECO Finance Group s.r.o. hledá asistentku/asistenta jednatele. POŽADUJEME: SŠ/VŠ, zodpovědný a spolehlivý přístup k práci, výborné ogranizační a komunikační schopnosti, uživatelskou znalost PC (MS Windows, MS Word, MS Excel, MS Outlook Express, MS Internet Explorer), samostanost, všestranost, loajalitu, diskrétnost a flexibilitu, ochotu učit se novým věcem, řidičský průkaz sk. B, praxe na…

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Smržice   Bude aktivní do 07.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

Pozice: administrativní pracovníci oc Náplň práce: práce s PC, práce se zdravotními kartami Nástup 17.1.2018. Mzda: 20 000,- Kč Kontakt:Ivancevschi Eduard, tel.: 776 589 419, e-mail: devident@seznam.cz Místo výkonu práce:DEVIDENT s.r.o. provozovna Příbram I, Na Příkopech č.p. 103, Příbram I

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Příbram   Bude aktivní do 07.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administartivní pracovník back office Přidat mezi oblíbené

14.000 – 16.000 Kč

Společnost Clever People hledá do svého kolektivu šikovného kolegu na administrativní výpomoc pro Back Office. Očekáváme: Slušnou znalost práce na PC Dobré komunikační a organizační schopnosti Ochotu učit se nové věci Samostatnost a aktivitu, zodpovědnost, pečlivost Chuť dělat kvalitní práci, klidně i puntičkář Vstřícnost a flexibilitu Trestní bezúhonnost Od nás můžete očekávat: Příjemné a přátelské prostředí Zajímavou samostatnou a zodpovědnou práci Pracoviště v centru Pardubic Zvýhodněné firemní produkty Zajímavé akce…

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Pardubice   Bude aktivní do 31.03.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník, odd. Validace Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

Láká vás práce pro silnou energetickou společnost? Pro našeho významného klienta, neustále se rozrůstající mezinárodní energetickou společnost, hledáme další schopné kandidáty na práci v administrativě. Popis pracovní činnosti: - práce s databází klientů v systému SAP, oblast Validace dat - kontrola smluv, přiřazování plateb. Požadujeme: - vzdělání SŠ, SOU všeobecného směru s maturitou, - uživatelská znalost práce s PC - znalost MS Excel podmínkou - znalost programu SAP výhodou - komunikativnost, příjemné vystupování. Nabízíme:…

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 07.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Materiálový technolog Přidat mezi oblíbené

24.000 Kč

Způsob kontaktu uchazeče: - e-mailem: jana.uresova@tamala.cz - telefonicky na tel: 720 944 202 Náplň práce: - zpracování poptávek z hlediska spotřeby materiálu - kontrola správnosti a úplnosti převzaté konstrukční dokumentace - tvorba technologických postupů kusovníku v programu Axapta - evidence příslušné dokumentace - tvorba nezbytné výkresové dokumentace Požadujeme: - SŠ, VŠ vzdělání ve strojírenském oboru - praxe v oboru - spolehlivost, schopnost samostatné práce Pracovní doba: 6:00 hodin - 14:30 hodin Zaměstnanecké výhody: …

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Horní Slavkov   Bude aktivní do 07.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník ochranných pracovních pomůcek (OOPP) Přidat mezi oblíbené

15.000 – 18.000 Kč

Skladnice pro sklad OOPP a prádla,práce zahrnuje příjem OOPP,výdej OOPP,uzávěrky,statistiky ,výkazy atd. Nutná Znalost práce s počítačem ,skladový program ALTUS VARIO-uchazeče zaškolíme Pracovní doba Po-Pá 5,30-13,30 hodin Nabízíme: přesnídávkové polévky - zdarma! První kontakt telefonicky, emailem nebo osobně Po-Pá 8,30-12,00 hodin, Dubická 958,Česká Lípa

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Česká Lípa   Bude aktivní do 28.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník Přidat mezi oblíbené

16.500 Kč

Kontakt: p. Barták Miloslav, tel.: 777334863, 773800400 Příjem a výdej materiálu. Výdej zakázek. Balení zakázek. Nabízíme stravné.

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Dalovice   Bude aktivní do 07.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník / pracovnice skladu Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

SKLADNÍK / SKLADNICE Místo výkonu práce Pardubice-Staré Čívice. POPIS PRÁCE: práce ve skladu s elektronickým a obalovým materiálem, skladová evidence a administrativa. Jedná se o nepřetržitý provozu. OČEKÁVÁME: střední odborné vzdělání (vyučen), znalost práce na PC, platné oprávnění k řízení VZV (elektrický, naftový), retrak výhodou, později podmínkou, vzdělání v oboru elektro výhodou, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita, bezúhonnost. NABÍZÍME: zaměstnání ve společnosti, která je významným dodavatelem pro…

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Pardubice   Bude aktivní do 15.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Koordinátor/ka obalového materiálu Přidat mezi oblíbené

25.600 – 30.000 Kč

Jedná se o pozici "koordinátor/ka obalového materiálu" !!! Místo výkonu práce: Ke Kasárnům 730/9, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 h. Náplň práce: příjem/výdej obalového materiálu, příprava přepravních dokumentů, komunikace s přepravními společnostmi/dodavateli/odběrateli, evidence v SAP a pravidelná aktualizace podkladů, komunikace a spolupráce s kolegy v SRN. Požadujeme: SŠ vzdělání, komunikativní znalost NJ (slovem i písmem), znalost AJ výhodou…

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Mariánské Lázně   Bude aktivní do 07.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Kontrolor dílů/potahů Přidat mezi oblíbené

100 Kč

Spolehlivost, osobní zodpovědnost a chuť pracovat. Nejprve DPP, následně HPP, smlouva bude nejprve do 31.12.2018 a dle kvality pracovníka bude prodloužena na další rok 2019. Jiné výhody: stravenky, poukazy. Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem, telefonicky, osobně od 8.00h. do 18.00h.,

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Roudnice nad Labem   Bude aktivní do 31.03.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Specialista/ka prodeje zájezdů Přidat mezi oblíbené

12.200 – 40.000 Kč

Místo výkonu práce: Pernerova 444, Pardubice Nástup možný IHNED Pracovní náplň: - prodej zájezdů, letenek a služeb CK - komunikace se zákazníky - administrativní práce Požadujeme: - praxi v prodeji, call centru nebo telemarketingu - výborné komunikační schopnosti - znalost práce na PC (Word, Excel, Internet) - smysl pro obchod - profesionální přístup - znalost českého jazyka Nabízíme: - měsíční základní mzdu včetně provize za prodej - možnost výhodného…

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Pardubice   Bude aktivní do 02.02.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/ka Přidat mezi oblíbené

12.000 – 14.000 Kč

Úklid kanceláří a zázemí výrobních prostor. Po domluvě možno i na 1 směnu.

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Jihlava   Bude aktivní do 16.03.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/ka Přidat mezi oblíbené

12.200 – 14.820 Kč

Žádosti o přijetí s životopisem zašlete do 22. 1. 2018 na email j.sedlacek@cs.mfcr.cz. Místo výkonu práce - Chomutov Pracovní náplň - běžný úklid, zametání, utírání prachu, větrání místností, vynášení odpadků, čištění nábytku, čištění koberců, vytírání podlah a dlaždic, čištění osvětlovacích těles, úklid a dezinfekce klozetů, čištění oken, zrcadel. Požadavky - základní vzdělání, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost Benefity -5 týdnů dovolené + 5 dní zdravotního volna, příspěvek na stravování (stravenky), fond zaměstnavatele …

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Chomutov   Bude aktivní do 22.01.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/ka Přidat mezi oblíbené

14.000 Kč

Pracoviště Benešov Místo výkonu práce - Dům s pečovatelskou službou Benešov, M.Kudeříkové 1556 Střídavě jeden den v ulici Tyršova a jeden den v ulici M.Kudeříkové. Dovolená 25 dnů, 3 dny placené sick days, stravenky, sociální fond. Kontakt e-mailem, telefonicky v pracovní dny, osobně v úředních hodinách MěÚ Benešov, Masarykovo náměstí.

Nabídka z 18.01. 17:11   Lokalita: Benešov   Bude aktivní do 07.06.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit