Celkem v bazaru 96932 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2783 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 3605 inzerátů Cena

Pracovník bankovní pobočky Přidat mezi oblíbené

20.000 – 26.000 Kč

Místo výkonu práce : Klimentská 1216/46, Praha 1 - Nové Město Způsob prvního kontaktu : telefonicky na č. 776 654 929 v pracovní dny - 10:00 - 14:00 hodin nebo e-mailem - Jitka.pribylova@bcas.cz, přípradně osobně na adrese : Klimentská 1216/46, Praha 1 - v pracovní dny v rozmezí - 10:00 - 14:00 hodin Kontaktní osoba : paní Jitka Přibylová Upřesňující informace : poskytování kvalitního a profesního bankovního poradenství, plánování a realizace akviziční činnosti, identifikace a potřeb klientů, navrhování optimálních řešení, zpracování…

Nabídka z 18.06. 17:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Vrchní referent oddělení protiepidemického - pobočka Východ Přidat mezi oblíbené

15.780 – 23.730 Kč

Místo výkonu práce : Rybalkova 293/39, Praha 10 Způsob prvního kontaktu : na výběrovém řízení - e-mailem - gabriela.jurcikova@hygpraha.cz Kontaktní osoba : paní Gabriela Jurčíková Upřesňující informace _ ámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo Vrchní referent oddělení protiepidemického - pobočka Východ V Praze 6. 9. 2017 Č.j.: HSHMP 44920/2017 Ředitel Hygienické stanice hlavního města Prahy se sídlem v Praze (dále jen "HSHMP") jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o…

Nabídka z 18.06. 17:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Vrchní referent oddělení hygieny práce Přidat mezi oblíbené

15.780 – 23.730 Kč

Místo výkonu práce : Rybalkova 293/39, 101 00 Praha Způsob prvního kontaktu : na výběrovém řízení Kontaktní osoba : paní Gabriela Jurčíková - personální oddělení Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo Vrchní referent oddělení hygieny práce V Praze 11. 4. 2017 Č.j.: HSHMP 17753/2017 Ředitel Hygienické stanice hlavního města Prahy (dále jen "HSHMP") se sídlem v Praze jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen "zákon…

Nabídka z 18.06. 17:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Rada oddělení hygieny práce - pobočka Severozápad Přidat mezi oblíbené

17.100 – 25.740 Kč

Místo výkonu práce : Nechanského 590/1, Praha 6 Způsob prvního kontaktu : na výběrovém řízení Kontaktní osoba : paní Gabriela Jurčíková - personální oddělení Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo Rada oddělení hygieny práce - pobočka Severozápad V Praze 11. 4. 2017 Č.j.: HSHMP 18147/2017 Ředitel Hygienické stanice hlavního města Prahy (dále jen "HSHMP") se sídlem v Praze jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen…

Nabídka z 18.06. 17:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech Přidat mezi oblíbené

12.200 Kč

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem. Úklidové práce prováděné v administrativních budovách. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Nabídka z 18.06. 17:12   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Finanční a mzdový/á účetní Přidat mezi oblíbené

35.000 Kč

Místo výkonu práce: Nádražní č.p. 206, 561 64 Jablonné nad Orlicí Požadujeme: Znalost účetnictví a daňové problematiky, odborné vzdělání v oboru, praxe v oboru účetnictví min. posledních 5 let, praxe ze středně velké firmy, zkušenosti s roční závěrkou, znalost účtování majetku (firma spravuje mj. několik průmyslových areálů), znalost AJ nebo NJ. Znalost programu Helios výhodou. Nabízíme: motivující finanční ohodnocení, zázemí zahraniční společnosti, příspěvek na stravování Možnost prodloužení pracovního poměru Výše mzdy dle…

Nabídka z 18.06. 17:12   Lokalita: Jablonné nad Orlicí   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka auditora Přidat mezi oblíbené

20.000 – 30.000 Kč

kontakt: Hodková Bohumila, tel.: 261222516, e-mail: mila.hodkova@vgd.eu Absolvent magisterského stupně VŠE se zaměřením na účetnictví a auditing. Nabízíme týden dovolené navíc, stravenky, příspěvek na penzijní pojištění.

Nabídka z 18.06. 17:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní koordinátor/-ka Přidat mezi oblíbené

172.500 – 190.000 Kč

Místo výkonu práce: Malé náměstí č.p. 14, 15, 500 03 Hradec Králové 3 ADMINISTRATIVNÍ KOORDINÁTOR/-KA - PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Požadujeme: perfektní znalost Anglického jazyka slovem i písmem; řidický průkaz skupiny B; min. 10 let praxe v US military logistika vojenských operací a personalní oblasti; nedávná či současná praxe v postupu řízení programu Raytheon; ovládání progarmu MAXIMO - Nabízíme: firemní ubytovaní, telefon, automobil + palivo - V případě zájmu volejte Pondělí - Pátek od 8:00 do 18:00 hod. na tel…

Nabídka z 18.06. 17:11   Lokalita: Hradec Králové   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností jinde neuvedení Přidat mezi oblíbené

44.256 – 60.000 Kč

-Znalost ukrajinštiny na úrovni rodilého mluvčího -Vysokoškolské vzdělání v oblasti mezinárodního hospodářství -Vysokoškolské vzdělání v oblasti práva

Nabídka z 18.06. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech Přidat mezi oblíbené

33.000 – 37.000 Kč

Kontaktní osoba: Janoskova Dagmar, tel.: 739 341 690 - po-st: 10:00-11:00 Znalost německého jazyka na úrovni rodilého mluvčího; Pokročilá znalost angličtiny Středoškolský diplom

Nabídka z 18.06. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech Přidat mezi oblíbené

35.000 – 41.000 Kč

Kontaktní osoba: Janoskova Dagmar, tel.: 739 341 690 - po-st: 10:00-11:00 Znalost finského jazyka na úrovni rodilého mluvčího; Pokročilá znalost angličtiny Inženýrský diplom, nebo jiným technickým odvětví

Nabídka z 18.06. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech Přidat mezi oblíbené

33.000 – 37.000 Kč

Kontaktní osoba: Janoskova Dagmar, tel.: 739 341 690 - po-st: 10:00-11:00 Znalost finského jazyka na úrovni rodilého mluvčího; Pokročilá znalost angličtiny Středoškolský diplom

Nabídka z 18.06. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

Zájemci nechť se hlásí na: gabriela.manova@kiwi.com Místo výkonu práce: Palachovo náměstí 797/4, Starý Lískovec, 625 00 Brno Požadované dovednosti: Znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni. Velkou výhodou je předchozí zkušenost ze zákaznického centra, znalost dalších jazyků a vysokoškolské vzdělání. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckými kartami

Nabídka z 18.06. 17:11   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovníci pro zpracování textů Přidat mezi oblíbené

18.100 Kč

místo výkonu práce Praha Nutná dobrá znalost ruského jazyka. Požadujeme dobrou znalost angličtiny. Další světové jazyky vítány. Flexibilita a časová nezávislost, samostatnost, odpovědnost, ochota se učit voným věcem, případně navrhnout řešení problému. Komunikace v rámci týmu. Dobrý zdravotní stav.. Úřední hodiny pro uchazeče o zaměstnání jsou v kontaktní kaceláři Na Plzeňce 1235/2, Praha 5 každé pondělí a středu od 8-10:00, tel: 723 936 471 Zaměstnavatel může poskytnout ubytování nepeněžním příspěvkem až do výše 3500 Kč. - výpis…

Nabídka z 18.06. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Compliance Officer Přidat mezi oblíbené

100.000 Kč

kontakt emailem Náplň práce: Zaměstnanec zajišťuje dodržování veškerých zákonných požadavků a povinností ve společnosti, koordinaci činnosti compliance oddělení ve všech dceřiných společnostech skupiny. Dále provádí včasnou kontrolu dokumentace, aby byla v souladu s legislativou. Doporučuje změny pravidel a postupů společnosti za účelem zajištění dodržování zákonných a dalších povinností. Rozvíjí a udržuje statistická data o počtu a typu porušení zákona. Zavádí odpovídající metodologie pro identifikaci a měření rizik. Integruje…

Nabídka z 18.06. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Specialisté po telefonu Přidat mezi oblíbené

20.000 – 45.000 Kč

MV: Limuzská 2110/8,108 00 Praha 10-Strašnice Kontakt: Liščuk Patrik, tel.: 605 250 030 (10-17hod), e-mail: kariera@fox-agency.cz Adresa pro UoZ: Limuzská 2110/8,108 00 Praha 10-Strašnice Hledáme výjimečné zaměstnance pro-klientským přístupem - hledáme právě Vás!!! Jakou práci hledáte Vy? Práci, která Vás bude bavit? U nás máte možnost pracovat jak brigádně, tak na částečný úvazek s vlastní pracovní dobou. NABÍZÍME VÁM " školení v oblasti telemarketingu a obchodu na nejvyšší úrovni " úspěch, který ocení Vaše okolí "…

Nabídka z 18.06. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Samostatný/á účetní Přidat mezi oblíbené

30.000 – 35.000 Kč

kontakt: Hodková Bohumila, tel.: 261222516, e-mail: mila.hodkova@vgd.eu Náplň práce: vedení klientského účetnictví, zpracování DPH a účetní závěrky, spolupráce s daňovámi poradci a auditory, komunikace s klienty a úřady. Požadavky: - ukončené středoškolské vzdělání - minimálně 1 rok praxi v oblasti vedení účetnictví - dobrou znalost angličtiny a češtiny Nabízíme týden dovolené navíc, stravenky, příspěvek na penzijní pojištění, jazykové kurzy, flexibilní začátek a konec pracovní doby.

Nabídka z 18.06. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Disponent/ka dopravy s praxí Přidat mezi oblíbené

30.000 Kč

Pracovní náplň: plánování a organizování přeprav, sledování, evidence a vyhodnocování přeprav, komunikace se zákazníky, dodavateli a dopravci, koordinace vykládek i nakládek, administrativní činnost Očekáváme: min. SŠ vzdělání v oboru dopravy výhodou, praxe v oboru - podmínkou!, znalost vyhlášek, RAAL, TimoCom, komunikativní znalost AJ, výborné organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, spolehlivost, loajalita, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, dobrá znalost práce na PC Co vám můžeme nabídnout: pracovní poměr…

Nabídka z 18.06. 17:10   Lokalita: Dobřejovice   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Odborní asistenti v administrativě Přidat mezi oblíbené

15.000 – 20.000 Kč

kontakt emailem Náplň práce: " registrace studentů na roční jazykové kurzy " organizace a tvorba programů pro zahraniční studenty " vyhledávání nových obchodních partnerů " školení obchodních partnerů a kurátorů " komunikace s úřady a obchodními partnery v ČR (univerzity, hotely, jídelny, koleje atd.) " konzultace a pomoc s vyřizováním studentských víz do ČR " příprava dokumentů k nostrifikaci diplomů zahraničních studentů " řešení různých situací se studenty a jejich rodiči Požadujeme: " ruština - Aktivní, znalost RJ na…

Nabídka z 18.06. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka oddělení dopravy Přidat mezi oblíbené

25.000 – 35.000 Kč

Místo výkonu práce: TOPcentrum, U Dlouhoňovic č.p. 1397, 564 01 Žamberk Požadujeme: - středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou - znalost práce na PC - aktivní znalost NJ, AJ výhodou - vysoké pracovní nasazení - komunikativnost, energičnost, rychlé jednání - samostatnost, systematičnost, flexibilita - schopnost pracovat v týmu Nabízíme: práce na plný úvazek, zázemí stabilní společnosti, motivující finanční ohodnocení, možnost dalšího vzdělávání v AJ, NJ, příspěvek na stravování, sportovní vyžití - spolupráce s osobním…

Nabídka z 18.06. 17:10   Lokalita: Žamberk   Bude aktivní do 05.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 181