Celkem v bazaru 98840 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2806 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 3520 inzerátů Cena

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

12.200 – 15.000 Kč

ŘP sk.B, znalost PC, Excel, fakturace, základní znalost programu Raaltrans, Kimocom, flexibilita, komunikace s řidiči, Aj a ruský jazyk výhodou, příprava podkladu pro účetnictví, příprava smluv

Nabídka z 24.09. 17:12   Lokalita: Nučice   Bude aktivní do 11.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech Přidat mezi oblíbené

12.500 Kč

Osobní jednání v sídle firmy ČT 9,00-11,00 Dobrý zdravotní stav, pracovní cesty.

Nabídka z 24.09. 17:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 11.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Customer Support Specialist Přidat mezi oblíbené

35.000 – 42.000 Kč

První kontakt uchazeče emailem. Pracovník zákaznického servisu Požadavky: o Technická orientace o Znalost softwarových aplikací, znalost produktů Ariba velkou výhodou o Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu z nadnárodní společnosti (oblast IT) minimálně 1 rok o Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu) o Dobré interpersonální dovednosti o Schopnost rychle řešit problémy o Znalost práce v multikulturním prostředí o Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu o min. bakalářské vzdělání technického směru Jazyky o…

Nabídka z 24.09. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 11.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Ostatní řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností Přidat mezi oblíbené

23.000 Kč

KONT.:První kont. emailem:servis.region.group@gmail.com . Aktivní znalost RJ (slovem i písmem), další jazyk výhodou. Zastupování organizací na jednáních, konferencích, seminářích, veřejných slyšeních a fórech, příprava zpráv a informací, příprava prezentací, komunikace se zákazníky, znalosti programů Word, Excell, internet, dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, odolnost vůči stresu.

Nabídka z 24.09. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 11.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Project Manager Přidat mezi oblíbené

22.000 Kč

První kontakt e-mailem Místo výkonu práce: Královopolská 3052/139, Brno, Požadavky: Angličtina výhodou souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Nabídka z 24.09. 17:10   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 11.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Procesní specialista/ asistent danovych sluzeb s Italstinou a anglictinou Přidat mezi oblíbené

26.000 – 26.000 Kč

Společnost Dendax International, je jeden z největších poskytovatelů daňových služeb v oblasti daňových vratek ze zahraničí. Hledá vhodného kandidáta na pozici Referent/ka danových služeb. Profil vhodného kandidát Vzdělání: min SŠ ekonomického zaměření Komunikativní znalostí Italského a Anglického jazyka (úroveň min. B1), znalost dalšího světového jazyka (úroveň min. B2) je výhodou. Předpoklady: Zájem o o daňovou/ekonomickou oblast, snaha rychle se učit nové znalost Pečlivost, schopnost samostatně pracovat. Vyhledávat si…

Nabídka z 24.09. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 11.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Procesní specialista/ asistent danovych sluzeb s Italstinou a anglictinou Přidat mezi oblíbené

26.000 – 26.000 Kč

Společnost Dendax International, je jeden z největších poskytovatelů daňových služeb v oblasti daňových vratek ze zahraničí. Hledá vhodného kandidáta na pozici Referent/ka danových služeb. Profil vhodného kandidát Vzdělání: min SŠ ekonomického zaměření Komunikativní znalostí Italského a Anglického jazyka (úroveň min. B1), znalost dalšího světového jazyka (úroveň min. B2) je výhodou. Předpoklady: Zájem o o daňovou/ekonomickou oblast, snaha rychle se učit nové znalost Pečlivost, schopnost samostatně pracovat. Vyhledávat si…

Nabídka z 24.09. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 11.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Odborní účetní všeobecní Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Místo výkonu práce: Rohanské nábřeží 678/23, 186 00, Praha 8 Způsob prvního kontaktu: E-mailem na adresu svichkarev@upi.com.ua Kontaktní osoba: paní Elena Malkova UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: -praxe min 2 roky, vyšší ekonomický (účetní) vzdělání -znalost jazyků: ruský (aktivní), český (aktivní), angličtina (pasivní), němčina (pasivní) -znalost 1C, SAP, českých účetních programů, znalost programů (Excel, Word), -znalost principů mezinárodního obchodu, export-import operace, -znalost daňových předpisů České republiky, Ukrajiny a Německa,…

Nabídka z 24.09. 17:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 11.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Manažer/ka Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Pracoviště: Olomoucká č.p. 90, Velký Týnec. Pracovní poměr na dobu určitou 2 roky. První kontakt možný POUZE mailem.

Nabídka z 24.09. 17:10   Lokalita: Velký Týnec   Bude aktivní do 11.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Přijmeme administrativní pracovnici/ka Přidat mezi oblíbené

v textu

Přijmeme administrativní pracovnici/ka na pozici asistentky/ta v Olomouci. Nutná znalost práce na PC - MS Office, Internet. Možnost práce na plný nebo zkrácený úvazek. Pouze pro osoby se sniženou pracovní schopností - částečný invalidní důchod.

Nabídka z 24.09. 11:58   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 11.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Obchodní společnost s dlouholetou Přidat mezi oblíbené

v textu

Obchodní společnost s dlouholetou tradicí hledá na pozici: SAMOSTAT. ÚČETNÍ. Náplň práce: -samostatné vedení účetní agendy dle platných předpisů; -evidence hmotného a nehmotného majetku, inventarizace; -sestavování účetních závěrek; - zpracování přiznání DPH, daň z příjmů PO i FO, silniční daň; -styk s příslušnými úřady; -manažerské reporty, statistiky; -administrativa; - ostatní běžná agenda. Požadavky: -vzdělání SŠ/VŠ; -min 5 let praxe v účetnictví; -velmi dobrá znalost účetních a daňových zákonů; -komplexní znalost podvojného…

Nabídka z 24.09. 11:58   Lokalita: Dolany   Bude aktivní do 11.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce - OZP Přidat mezi oblíbené

90 Kč

Pracoviště: Zengrova 440, Ostrava - Vítkovice Kontakt: e-mailem na rumpovi@seznam.cz Vhodné pro osoby se zdravotním postižením - OZP. Náplň práce: zadávání dat do PC, vyřizování objednávek pro maloobchodní prodejnu

Nabídka z 23.09. 17:11   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 10.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Správce e-shopu Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

Nástup možný ihned. Požadujeme: komunikační schopnosti, technický přehled v oblasti automobilů. Výhodou: znalost cizího jazyka, řidičský průkaz sk. B. Náplň práce: správa e-shopu, práce na PC, přijímání a vyřizování objednávek, komunikace se zákazníky. První kontakt: životopisy zasílejte na e-mail: martina.kralova@autokora.cz ov. 31.8.

Nabídka z 23.09. 17:11   Lokalita: Valašské Meziříčí   Bude aktivní do 10.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech Přidat mezi oblíbené

12.500 Kč

První kontakt telefonicky nebo osobně v místě výkonu práce (Po-Pá 9-15 hod.) Místo výkonu práce: Areál Jerex - Veveří 210 Ostravačice, dálnice D1 a D2, rychlostní silnice JMK Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Nabídka z 23.09. 17:11   Lokalita: Ostrovačice   Bude aktivní do 10.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Účetní Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

Místo výkonu práce: Praha Prvotní kontakt: telefonicky:602396690, e-mai:info@havlintzb.cz Požadujeme: SŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenost s kompletním zpracováním účetnictví včetně mezd (cca 10 zaměstnanců) a závěrkových operací, znalost práce s PC, MS Office a znalost účetního SW Money S3 podmínkou, administrativní činnost, samostatnost, pečlivost, smysl pro pořádek a detail Popis: zpracování běžných účetních operací finančního účetnictví, kontrola…

Nabídka z 23.09. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 10.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Specialisté podpory podnikání, pozice Consultant Přidat mezi oblíbené

56.000 – 63.000 Kč

Místo výkonu práce: Karolinská 654/2, 186 00 Praha 8 - Karlín Kontaktní osoba: Zelená Kateřina, tel.: 246 042 500, po-st 10:00-11:00, e-mail: kzelena@deloittece.com UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: - Vysokoškolský diplom v oboru hereckého umění - Znalost kazaštiny, rušitny na úrovni rodilého mluvčího - Pokročilá znalost angličtiny

Nabídka z 23.09. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 10.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Specialista kontaktu se zákazníky Naturamed Přidat mezi oblíbené

17.000 – 17.000 Kč

Co takhle pracovat u seriózního zaměstnavatele, který se přizpůsobí Vašemu rodinnému životu? Nově hledáme kolegy do týmu Naturamed. Teď máte možnost pracovat třeba jenom 4 hodiny, ale zaplaceno dostanete za o 8 hodin. Co bude Vaším posláním? • Budete telefonicky komunikovat se zákazníky. • Základní práce s PC. Pokud nemáte s takovou prací zkušenosti, nevadí. U nás jsou úspěšní především ti, kteří chtějí pracovat sami na sobě. Co z Vás dělá ideálního uchazeče? • Máte příjemný hlasový projev a čeština je Váš rodný jazyk. • Pro…

Nabídka z 23.09. 17:10   Lokalita: Tábor   Bude aktivní do 10.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Facility manager Přidat mezi oblíbené

22.000 – 25.000 Kč

Kontakt telefonicky 8:00-15:00 nebo emailem. Nechodit na pracoviště, nejdříve se domluvit telefonicky, nebo emailem s paní Bendovou. Společnost IF FACILITY, a.s. nabízí pracovní místo oblastní FACILITY MANAŽER. Jedná se o práci na hlavní pracovní poměr 8 hodin denně, nebo i na zkrácený pracovní poměr 6 hodin denně po domluvě. Pracovní pozice je vhodní i pro OZP a OZZ. Mzda činí při plném úvazku 22000 - 25000 Kč/měsíc podle pracovních zkušeností. Požadujeme středoškolské vzdělání ukončené maturitou, řidičské oprávnění sk. B, základní…

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 10.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pokladní Přidat mezi oblíbené

27.000 Kč

Požadavky: zaměstnavatel si může vyžádat doložení výpisu z Rejstříku trestů, zdravotní způsobilost pro práci v noci, základy NJ Nabízíme: mzda od 27 000 Kč/měsíc, věrnostní příplatek již po 1 roce práce Vhodné pro absolventy.

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Česká Kubice   Bude aktivní do 10.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Telefonní operátoři (specialisté) Přidat mezi oblíbené

12.200 – 15.000 Kč

Nástup ihned. Životopis zasílejte na e-mail martin.svozil@sms-as.eu. Hledáme schopné a komunikativní posily do dynamického a perspektivního týmu na pobočku v Prostějově, Kojetíně a Olomouci. Co budete dělat? Aktivně telefonicky oslovovat klienty nové i stávající. Domlouvat obchodníkům termíny schůzek s klienty. Pracovat se systémem callcentra, kam budete zadávat schůzky. Budete pracovat samostatně a pečlivě v příjemném prostředí. Co od Vás očekáváme? Vynikající mluvený projev a komunikační talent. Pečlivost, samostatnost, vytrvalost…

Nabídka z 23.09. 17:09   Lokalita: Prostějov   Bude aktivní do 10.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 176