Celkem v bazaru 94778 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2770 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 3368 inzerátů Cena

Asistenti provozního oddělení Přidat mezi oblíbené

20.000 – 23.000 Kč

Místo výkonu práce: Praha-západ, Rudná, Rudná, 252 19, Za Panskou zahradou č.p. 1018/1 Kontakt: Putíková Štěpánka, tel.: 257951920, e-mail: prace@sportisimo.cz, 8:30 - 17:00hod. Náplň práce: evidence smluv, kontrola správnosti faktur, komunikace s prodejnami, výpomoc provoznímu řediteli Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání, aktivní znalost angličtiny, aktivní znalost MS Office - excel, ŘP sk.B Nabízíme: stravenky, sleva na produkty, volné vstupenky do fitnes center, zaměstnan. doprava

Nabídka z 16.01. 17:13   Lokalita: Rudná   Bude aktivní do 05.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Referent/ka Oddělení kontrolního Přidat mezi oblíbené

19.760 Kč

Charakteristika činnosti: - kontrolní činnost DPH - daňová kontrola - postup k odstranění pochybností Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 15. 2. 2019 na e-mail: Eva.Bugyiova@fs.mfcr.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 211817 (PP) nebo na adresu: VŘ 211817 (PP) Finanční úřad pro Středočeský kraj Územní pracoviště Praha-západ Na Pankráci 95 140 21 Praha 4 kontaktní osoba: Bc. David Ulman telefon: 261 375 909

Nabídka z 16.01. 17:13   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 16.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník správy daní Přidat mezi oblíbené

20.380 – 29.570 Kč

Služba zahrnuje zejména: - provádění daňových řízení, postupů a úkonů dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů a dalších daňových zákonů, jakož i dalších předpisů souvisejících s výkonem pravomoci orgánů finanční správy. Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 25. ledna 2019, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Královéhradecký kraj, Horova 17, 500 02 Hradec Králové nebo osobně podané na podatelnu…

Nabídka z 16.01. 17:13   Lokalita: Hradec Králové   Bude aktivní do 26.01.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

odborný rada v Oddělení daňového procesu Přidat mezi oblíbené

33.000 – 48.000 Kč

Nabídka z 16.01. 17:13   Lokalita: Ústí nad Labem   Bude aktivní do 04.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

84 - recepční, barman Přidat mezi oblíbené

21.500 – 24.500 Kč

Do moderního a špičkově vybaveného fitness centra v centru Českých Budějovic přijmeme spolehlivého pracovníka na pozici recepční/barman. Jedná se o práci na dvousměnný provoz (ranní, odpolední). Nabízíme stabilní zázemí společnosti, která je na trhu více než 20 let, práci v mladém dynamickém kolektivu. Mzdové ohodnocení v době zaškolení první rok 21 500 Kč, druhý rok 22 500 Kč, třetí rok po kompletním zaškolení a samostatné práci 24 500 Kč (uvedené částky jsou bez příplatků). Členství v KVALITA profi fitness zdarma. Požadujeme …

Nabídka z 16.01. 17:11   Lokalita: České Budějovice   Bude aktivní do 05.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Operátor telefonní ústředny Přidat mezi oblíbené

15.000 – 25.000 Kč

Přijmeme asistentku/telefonní operátorku do nové kanceláře ve Frýdku Místku. Jedná se o práci v oboru firemního vzdělávání. Vyžadujeme pečlivost, příjemné vystupování. CV pošlete na svtconsulting@svtconsulting.cz. Děkujeme a těšíme se na spolupráci.

Nabídka z 16.01. 17:10   Lokalita: Frýdek-Místek   Bude aktivní do 05.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Obchodní telefonista Přidat mezi oblíbené

15.000 – 30.000 Kč

PP na dobu neurčitou. Benefity: 1. 13. Plat 2. 14. Plat 3. Stravenky 4. Věrnostní dovolená 5. Příplatek na dovolenou 6. Akce organizujeme zdarma zájezd na vinobraní, motokáry, paintball, lodě, Vánoční večírek a další 7. Ovoce každé úterý dáváme zdarma ovoce pro celou pobočku, na celý týden 8. Každý odpracovaný rok 1-5 navyšujeme základ mzdy 9. Individuální měsíční prémie ke mzdě 10. Týmové měsíční prémie ke mzdě 11. Vzdělání a profesní rozvoj 12. Dárek ke svatbě / narození miminka

Nabídka z 16.01. 17:10   Lokalita: Jičín   Bude aktivní do 05.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

APQP inženýr Přidat mezi oblíbené

30.000 Kč

CO BYSTE MĚL/A ZNÁT A UMĚT? - vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání technického směru - praxe v oblasti kvality, případně v oblasti automobilového průmyslu výhodou - znalost práce MS Office, SAP - aktivní znalost AJ + další cizí jazyk výhodou znalost zákonných norem (ISO/TS 16949, VDA 6.1, ISO 9001, ISO 14001, ISO 19011) - znalost nástrojů kvality (PDCA, FMEA, FTA, Pareto analýzy, CP, 8D, PPaP, MSA) - orientace na zákazníka, flexibilita, otevřenost, komunikativnost CO U NÁS BUDETE DĚLAT? - aktivně spolupracovat v týmu NPI a…

Nabídka z 16.01. 17:10   Lokalita: Dačice   Bude aktivní do 31.01.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Fakturant Přidat mezi oblíbené

22.000 – 28.000 Kč

SŠ vzdělání ekonomického směru, základní znalost NJ, samostatný a zodpovědný přístup k práci, spolehlivost, 25 dní dovolené, dotované podnikové stravování, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění

Nabídka z 16.01. 17:08   Lokalita: Klenčí pod Čerchovem   Bude aktivní do 05.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Koordinátor/-ka spediční dopravy Přidat mezi oblíbené

20.000 – 50.000 Kč

PP na dobu neurčitou. Benefity: 1. 13. Plat 2. 14. Plat 3. Stravenky 4. Věrnostní dovolená 5. Příplatek na dovolenou 6. Akce organizujeme zdarma zájezd na vinobraní, motokáry, paintball, lodě, Vánoční večírek a další 7. Ovoce každé úterý dáváme zdarma ovoce pro celou pobočku, na celý týden 8. Každý odpracovaný rok 1-5 navyšujeme základ mzdy 9. Individuální měsíční prémie ke mzdě 10. Týmové měsíční prémie ke mzdě 11. Vzdělání a profesní rozvoj 12. Dárek ke svatbě / narození miminka

Nabídka z 16.01. 17:08   Lokalita: Jičín   Bude aktivní do 05.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

17.970 Kč

ruština nebo ukrajinština - úroveň obchodní konverzace a písemná obchodní komunikace, znalost Office, tvorba kontigenčních tabulek, práce s nimi, znalost a samostatná práce s účetním systémem Pohoda a Pohoda Bl, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, ochota se učit novým věcem společenské vystupování,

Nabídka z 15.01. 17:13   Lokalita: Miroslav   Bude aktivní do 04.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

Kontakt telefonicky. §89 znalosti v oblasti právních služeb, vyžadujeme angličtinu a ruštinu

Nabídka z 15.01. 17:13   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 04.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

17.000 – 19.000 Kč

Kontakt telefonicky, osobně úterý 10:00-12:00 nebo čtvrtek 10:00-12:00 nebo e-mailem. Znalost Excel, Word, velmi dobrá znalost ruského jazyka slovem i písmem

Nabídka z 15.01. 17:13   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 04.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

16.280 Kč

předem tel. kontakt ,výhodou jazykové znalosti R.J. J .Ukrajinský jazyk , praxe , Odborné administrativní práce spojené s chodem společnosti , spolupráce na řízení celé společnosti, časté služební cesty do východní evropy . kontakt s rusky hovořící klientelou ,. výsoké pracovní nasazení , časová flexibilita , komunikativní schopnosti, pružná pracovní doba , výhodou je obchodní znalost prostředí Správa zahraničních zakázek

Nabídka z 15.01. 17:13   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 04.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Soudní zapisovatel/ka, přihláškový/á vedoucí Přidat mezi oblíbené

17.970 – 23.280 Kč

Kontakty pro uchazeče: tel. 377 868 256 (Po-Pá 7:30-15:00 hod.), e-mail: lvolter@ksoud.plz.justice.cz a gpetraskova@ksoud.plz.justice.cz Dobrá uživatelská znalost práce na PC, psaní textů v požadované rychlosti a kvalitě všemi deseti dle diktátu (220-250 čistých úhozů/min.), samostatnost , spolehlivost - více na www.justice.cz, KS v Plzni, volná místa PP s nástupem ihned nebo dle domluvy - 1 rok, při vzájemné spokojenosti další prodloužení a následná možnost na dobu neurčitou

Nabídka z 15.01. 17:13   Lokalita: Plzeň   Bude aktivní do 04.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník Přidat mezi oblíbené

19.000 – 21.500 Kč

Práce ve dvou nebo třech směnách Požadavky: ŘP sk B základní znalost práce na PC praxe výhodou fyzická zdatnost PP na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: fyzický příjem materiálu, fyzické zakladnění materiálu, dodržování systému ložení FIFO v návaznosti na infrormační systém zajištění plynulé zásobování výroby dle požadavků zajištění správné evidence mat v informačním systému výdej připravené expedice hotových výrobků dopravcům obluha zařízení VZV, výtahy, rampy inventarizace skladu

Nabídka z 15.01. 17:13   Lokalita: Písek   Bude aktivní do 04.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník E - SHOP Přidat mezi oblíbené

7.370 Kč

místo výkonu práce : Krnov, Opavská 61 Jen pro OZP ! Základy PC, komunikativnost, flexibilita, výběrové řízení proběhne dne 29.1.2019 v 8.00 hodin na výše uvedené adrese. Z : 14.1.2019

Nabídka z 15.01. 17:13   Lokalita: Krnov   Bude aktivní do 04.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

ministerský rada v oddělení bezpečnosti krizového řízení a řízení rizik (SM 195 006) Přidat mezi oblíbené

26.480 – 44.590 Kč

MÍSTO VÝKONU : Na Poříčním právu č.p. 376/1, Nové Město, 128 00 Praha 28 KONTAKT : Mgr. Tereza Chytilová, tel.: 221 922 161, e-mail: tereza.chytilova@mpsv.cz Hlavní náplň činnosti na služebním místě: komplexní plnění úkolů pověřence pro ochranu osobních údajů u správce a zpracovatele osobních údajů, který systematicky shromažďuje, zpracovává a ukládá nejrozsáhlejší soubory osobních údajů z důvodu významného veřejného zájmu na celostátní, případně mezinárodní úrovni při plnění povinností a úkolů při výkonu veřejné moci s vysokým…

Nabídka z 15.01. 17:13   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 08.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Disponent logistiky Přidat mezi oblíbené

22.000 – 27.000 Kč

Požadavky: Pokročílá znalost aj slovem i písmem praxe v oblasti logistiky - podmínkou praxe v automobilovém průmyslu - výhodou komunikační a vyjednávací schopnosti schopnost samostatně se rozhodovat a řešit problémy ochota cestovat velmi dobré počítačové schopnosti (SAP, HELIOS) řp sk. B PP na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: komplexní řešení zakázek, plánování výroby dle objednávek nákup materiálu komunikace s odběrateli, dodavateli a dopravci koordinace toku materiálu vyhodnocení skladových zásob

Nabídka z 15.01. 17:13   Lokalita: Písek   Bude aktivní do 04.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka v oblasti provozu firmy a komunikace se zákazníky Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

První kontakt: Dubravčíková Martina, tel.: 322 312 833, Po - Pá 8:30 - 9:30 hod, e-mail: dubravcikova@techart.cz. Požadavky: Spolehlivost a pečlivost, časová flexibilita, komunikační schopnosti. Pracovní doba: 8 - 16,30 hod. Náplň práce: Komunikace se zákazníky, zajištění administrativního chodu kanceláře a skladu. Zaměstnanecké výhody: Stravenky, možnost internetového připojení zdarma, získání dalších zkušeností.

Nabídka z 15.01. 17:13   Lokalita: Kouřim   Bude aktivní do 14.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 169