Celkem v bazaru 29345 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2750 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 44 inzerátů Cena

Hledáme asistentku Přidat mezi oblíbené

v textu

Firma M+M zfp s.r.o., Prostějov, hledá vhodného kandidáta na pozici administrativní pracovník – asistentka. Požadavky: SŠ vzdělání, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook….), spolehlivost, pečlivost, samostatnost, komunikativní a organizační schopnosti, ŘP sk. B. Nabízíme: příjemné pracovní prostředí, samostatnou kancelář, plně hrazenou stravu, pracovní doba 6:30 – 15:00 h., nástupní plat 20.000 Kč. Náplň práce: komunikace s obchodníky, práce ve firemním CRM systému Příprava podkladů pro IT. Nástup možný od 1. 9. 2019 …

Nabídka z 18.07. 04:08   Lokalita: Prostějov   Bude aktivní do 26.09.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Přijmeme administrativní pracovnici/ka Přidat mezi oblíbené

v textu

Přijmeme administrativní pracovnici/ka na pozici asistentky/ta v Olomouci. Nutná znalost práce na PC - MS Office, Internet. Možnost práce na plný nebo zkrácený úvazek. Pouze pro osoby se sniženou pracovní schopností - částečný invalidní důchod.

Nabídka z 15.07. 11:58   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 02.12.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovnice, asistentka Přidat mezi oblíbené

neuvedeno

Společnost spolupracující s a.s. Ok klient, přijme do kanceláře komunikativní asistentku, kde náplní bude vyplňování formulářů, organizace času manžera, sjednávání schůzek s našimi klienty atd. Trváme na zkušenostech v oblasti admin., proaktivním přístupu a dlouhodobé spolupráci.Možno i pro ženy MD ( vedlejší prac.poměr, brigádně ).Inf 777300416 Michal Voltner - michalvoltner@seznam.cz

Nabídka z 11.07. 02:03   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 19.09.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Obchodní společnost s dlouholetou Přidat mezi oblíbené

v textu

Obchodní společnost s dlouholetou tradicí hledá na pozici: SAMOSTAT. ÚČETNÍ. Náplň práce: -samostatné vedení účetní agendy dle platných předpisů; -evidence hmotného a nehmotného majetku, inventarizace; -sestavování účetních závěrek; - zpracování přiznání DPH, daň z příjmů PO i FO, silniční daň; -styk s příslušnými úřady; -manažerské reporty, statistiky; -administrativa; - ostatní běžná agenda. Požadavky: -vzdělání SŠ/VŠ; -min 5 let praxe v účetnictví; -velmi dobrá znalost účetních a daňových zákonů; -komplexní znalost podvojného…

Nabídka z 08.07. 11:58   Lokalita: Dolany   Bude aktivní do 25.11.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

České lékařská komora hledá účetní/ho Přidat mezi oblíbené

neuvedeno

České lékařská komora hledá účetní/ho (fakturace), zástup na dobu určitou (1 rok) v úvazku 1,0 pro pracoviště Olomouc. Požadujeme pozitivní přístup a ochotu učit se novým věcem. Bližší informace na tel. č. 605 700 262, životopisy zasílejte na e-mail: kancelarclk@clkcr.cz

Nabídka z 26.06. 12:49   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 13.11.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Hledám zaměstnání administrativa Praha 9 Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Hledám práci administrativního charakteru na částečný úvazek od 1.9.2019. Preferované lokality: Praha - Vysočany, Letňany, Čakovice, Hovorčovice, Měšice ... Mohu nabídnout: - ukončené ekonomické SŠ vzdělání s maturitou - velmi dobré komunikační schopnosti - zkušenosti v oblasti administrativy jako asistentka, jak v soukromém sektoru tak státní správě, v bankovnictví nebo v call centru - znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (a základní pasivní znalost NJ) - pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, ochotu učit se novým…

Poptávka z 15.06. 17:21   Lokalita: Hovorčovice   Bude aktivní do 02.11.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Hledám práci - recepční, vrátnice Přidat mezi oblíbené

neuvedeno

Dobrý den, hledám práci na recepci nebo vrátnici. Jen v Praze. Ideálně směny po osmi hodinách, krátký/dlouhý týden. Děkuji, Gabriela

Poptávka z 09.06. 20:40   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 27.10.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Hlavní účetní, Olomouc-Hejčín Přidat mezi oblíbené

v textu

Hlavní účetní, Olomouc-Hejčín. Zajišťuje komplexní vedení účetnictví včetně sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih, evidenci majetku, provádění inventarizačních prací. Nástup dle dohody. Zkrácený úvazek (24 hodin týdně) s předpokladem výhledového navýšení úvazku na plný.Střední odborné vzdělání s maturitou ekon. zaměření. Další požadavky: praxe v oboru, schopnost samostatného rozhodování, schopnost týmové práce, právní a ekon. povědomí, znalost vedení účetnictví, základní znalost práce s výpočetní technikou. Plat 15000…

Nabídka z 21.05. 04:18   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 30.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

osoba zdrav. znevýhodněná-trvale Přidat mezi oblíbené

neuvedeno

Osoba zdrav. znevýhodněná-trvale. Protože jsem díky jednomu člověku definitivně přišla v 57 letech o šanci vydržet v administrativě do důchodu,prosím, nyní, ve svých šedesáti letech, o další šanci...Ze zdrav. důvodů hledám práci pouze v lokalitě Velká Bystřice, Bystrovany.Jsem středoškolačka, SEŠ,přes 41 let praxe v admin.Zvládnu základy na PC-Word, Excel, zlehka Pohodu-sklad,internet.Pokud opráším JR a JN, domluvím se..Vlastním ŘP B, ale ze zdrav. důvodů omezuji.Během těcht 3 let jsem byla nucena vyzkoušet i zam. v dělnické profesi.…

Poptávka z 15.04. 14:43   Lokalita: Velká Bystřice   Bude aktivní do 16.09.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Hledám práci Přidat mezi oblíbené

neuvedeno

Hledám práci v administrativě. Píši všemi deseti, ovládám Exel, Word, Outlook, Power point, programy CorelDraw, AutoCad. Mám řidičský průkaz skupiny B. Umím výborně český jazyk, uživatelská znalost anglického jazyka.

Poptávka z 09.04. 17:03   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 27.08.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Hledám práci Přidat mezi oblíbené

neuvedeno

Hledám práci v administrativě. Píši všemi deseti, ovládám Exel, Word, Outlook, Power point, programy CorelDraw, AutoCad. Mám řidičský průkaz skupiny B. Umím výborně český jazyk, uživatelská znalost anglického jazyka.

Poptávka z 09.04. 17:03   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 27.08.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

20.000 – 35.000 Kč

Místo výkonu práce: Mladá Boleslav Prvotní kontakt: e-mail: info@aprm.cz nebo osobně: Tř. Václava Klementa 209, Mladá Boleslav PO-ST: 7:00 - 15:00 Administrativní práce - vedení evidencí a záznamů, kontrola záznamů. Požadujeme: perfektní znalost MS Office, řidičský průkaz sk. B. Zaměstnanecké výhody: Firemní vůz, služební telefon, finanční odměny.

Nabídka z 13.02. 18:11   Lokalita: Mladá Boleslav   Bude aktivní do 15.08.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník příjmu objednávek v pizzerii Přidat mezi oblíbené

14.000 Kč

Náplň práce: * Vedení agendy do systému objednávek pro rozvoz pravé italské pizzy, těstovin, salátů a dezertů * Přijímání telefonických a elektronických objednávek * Práce s pokladnou a interním systémem * Komunikace se zákazníky a zaměstnanci pizzerie Požadujeme: * Zdravotní průkaz pracovníka v potravinářství Nabízíme: * Smlouva na DPP/DPČ (vhodné jako brigáda) * Možnost výběru směn (10:00 – 16:30 / 16:30 – 22:30 / 10:00 – 22:30) * Jídlo zdarma po celém odpracovaném dni Mzda: dle odpracovaných směn Zaujali jsme Tě a chceš…

Nabídka z 13.02. 18:10   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 31.12.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník logistiky, zásobovač Přidat mezi oblíbené

23.000 Kč

- bez středoškolské. Pracoviště Těchoraz. Pracovní poměr na dobu neurčitou, prac. úvazek plný, prac. doba jednosměnná. Nástup 1.3.2019. Mzda 23.000,-- Kč hrubého, bezplatné stravování, týden dovolené navíc. Kontakt: Loudová Růžena, tel.: 380 301 086 (od 7:00 hod. - 15:30 hod.), e-mail: r-loudova@aumayr.cz.

Nabídka z 12.02. 18:10   Lokalita: Vyšší Brod   Bude aktivní do 31.12.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce ve slévárně Přidat mezi oblíbené

25.000 – 30.000 Kč

Pracoviště Kroměříž - Náplň práce: proběhne zaučení na obsluze diagnostického stroje, zapisování dat do systému, udržování stanovených záznamů, spolupráce s ostatními odd. - Požadujeme: ÚSO s maturitou, výbornou znalost práce na PC, spolehlivost, zodpovědnost - Nabízíme: práci ve 4. směnném provoze, 4 dny práce / 4 dny volno, platové ohodnocení v závislosti na výkonu a přístupu k práci, nástup dle dohody, pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení - Přihláška formou zaslaného životopisu na emailovou adresu: zdenek…

Nabídka z 05.02. 18:11   Lokalita: Kroměříž   Bude aktivní do 31.12.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent obchodně-výrobního oddělení Přidat mezi oblíbené

30.000 – 35.000 Kč

- vzdělání středoškolské nebo vysokoškolské. Pracoviště Kájov. Administrace, objednávky, fakturace, sklad, logistika, výrobní plánování. Nutná znalost německého jazyka slovem i písmem. Znalost ESO9 výhodou. Prac. poměr na dobu neurčitou, prac. úvazek plný, prac. doba jednosměnná. Nástup 15.2.2019. Mzda 30.000,-- - 35.000,-- Kč hrubého, příplatek 50% na obědy. Kontakt: volejte od 8:00 do 14:00h na tel. 739 056 795 p. Veselý, emailem: korsakajov@email.cz.

Nabídka z 27.01. 18:11   Lokalita: Kájov   Bude aktivní do 31.12.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Zapisovatel/ka Přidat mezi oblíbené

17.970 – 24.280 Kč

Místo výkonu práce: Národního odboje č.p. 1274/26, Střekov, Ústí nad Labem. Požadujeme: středoškolské vzdělání s maturitou psaní hmatovou technikou (všema deseti) s rychlostí kolem 200 čistých úhozů za minutu trestní bezúhonnost zdravotní způsobilost znalost gramatiky, počítačové znalosti praxe vítána, avšak není podmínkou nástup dohodou Náplň práce: vyhotovování zápisů ze soudních jednání, zajišťování přípravy a průběhu soudního jednání, vyhotovování rozhodnutí a vyřizování porozsudkové agendy Nabízíme dále mimo zaměstnaneckých…

Nabídka z 25.01. 18:10   Lokalita: Ústí nad Labem   Bude aktivní do 31.08.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Specialista kalkulací a plánování Přidat mezi oblíbené

30.000 Kč

NÁPLŇ PRÁCE: - Zpracování podkladů obdržených v rámci poptávkového řízení (kusovník, výkresová dokumentace, atd.), tvorba detailních cenových kalkulací na jejich základě. - Zadávání vstupních informací do kalkulačních systémů. - Koordinace získávání a distribuce podkladů od zapojených oddělení. - Definování efektivního výrobního postupu pro daný produkt s ohledem na optimální výrobní náklady, investice a kvalitu. - Analýza současných výrobních parametrů za využití ERP systému. - Aktualizace databází pro poptávkové řízení. -…

Nabídka z 25.01. 18:09   Lokalita: Mladá Boleslav   Bude aktivní do 26.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Projektmanager modelová řada platforma A0 (Projektmanager produktu) Přidat mezi oblíbené

45.930 Kč

- Koordinace projektů modelové řady platforma A0 Eco - Účast na platformových/koncernových/ŠKODA grémiích - Vypracování podkladů pro představenstvo a jiná grémia Požadujeme VŠ vzdělání, praxi v oblasti automobilového průmyslu, AJ - hovorová znalost, NJ - hovorová znalost

Nabídka z 25.01. 18:09   Lokalita: Mladá Boleslav   Bude aktivní do 26.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Koordinátor pro nakládku (M/Ž) Pardubice Přidat mezi oblíbené

24.600 Kč

Jusda Europe poskytuje skladové a logistické služby pro celý region EMEA. Je schopna zajistit pro zákazníky kompletní rešení na míru. Logistické centrum se nachází v Černé za Bory u Pardubic, skladovací prostory v Pardubicích-Drozdicích a v Kutné Hoře. Co bude Vaší náplní práce? Koordinace procesů ve skladové hale. Koordinace a kontrola zpracovávaní a kompletace palet na nakládce. Koordinace skladníků, kontrola jejich činností. Práce na PC – SAP, excel, outlook. Komunikace s vedoucími. Reporting. Co byste měli nabídnout VY? Min.…

Nabídka z 24.01. 18:09   Lokalita: Pardubice   Bude aktivní do 31.12.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3