Celkem v bazaru 96507 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2771 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 3364 inzerátů Cena

Přivydělejte si peníze navíc TOP do 19.11. Přidat mezi oblíbené

neuvedeno

Přivydělejte si peníze navíc Nabízíme vedlejší příjem, aniž by to ohrozilo chod Vašeho současného zaměstnání. Práce řízená z domu, nebo Vaší kanceláře. Vynikající finanční ohodnocení. Bez šéfa, bez pracovní doby a s podporou zaběhnutého systému. Požadujeme věk 18 a vice. Další informace na http://www.podnikejzdomova.cz/pepas/

Nabídka z 11.10. 10:25   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 28.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Prijmu ucetni-asistentku TOP do 28.10. Přidat mezi oblíbené

neuvedeno

Menší stavební firma v Olomouci přijme na HPP účetní-asistentku. Jednoduché účetnictví, DPH, mzdy, práce na PC, řidičský průkaz sk. B. Nástup od 1.12 2018. 602 719 263

Nabídka z 03.10. 08:53   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 05.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

FIN/HR administrative assistant Přidat mezi oblíbené

20.000 – 24.000 Kč

Životopisy v českém i anglickém jazyce zasílat na adresu: lucie_musialova@gemteks.com, marketa_kropikova@gemteks.com a jess_mo@gemteks.com. Jaká bude Tvá náplň práce? *zpracování a kontrola docházek zaměstnanců *kontrola přijatých a vystavených faktur, zadávání dat do systému *objednávání a vydávání kancelářských potřeb *objednávání hotelu, taxi *archivace dokumentů *plnění ostatních úkolů přidělených vedoucím pracovníkem Co bys měl/-a mít? *středoškolské vzdělání s maturitou *dobrá znalost MS Excel *znalost angličtiny na středně…

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Plzeň   Bude aktivní do 30.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistenti prodeje Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

Pozice: asistenti prodeje Dynamicky se rozvíjející firma Energy Adventure s.r.o. (elektrická vozítka) hledá kolegyni do týmu. Pracovní náplň: práce s dokumenty, tabulkami, prezentace (MS Office), emailová/tel. komunikace se zákazníky a dodavateli, administrativa, program Pohoda, správa firemních profilů na soc. sítích (Facebook, Instagram). Komunikace se zákazníky na prodejně. Cizí jazyk výhodou. Nástup možný ihned na dobu určitou (možnost prodloužení). Mzda: 20 000,- Kč Kontakt: Kadlecová Zuzana, e-mail: zuzana.svobodova@bohemianoil…

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Příbram   Bude aktivní do 08.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

15.000 – 20.000 Kč

Jedná se o HPP - administrativní pracovník/pracovnice v oblasti dopravy, možné i částečný pracovní úvazek. Podmínkou je zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost, znalost cizího jazyka (zejména německého). Praxe v oblasti dopravy, logistiky, popř. spedice výhodou. Nabízíme stálou práci v administrativní a personální oblasti, zejména fakturace, komunikace s řidiči a s obchodními partnery, zpracování úředních i neúředních dokumentů, získávání podkladů ke mzdám, výpočty nákladovosti vozidel, apod. Plat 15.000,- - 20.000,…

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: České Budějovice   Bude aktivní do 17.12.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník - ekonom Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

Náplň práce: měsíční zpracování podkladů k fakturaci, měsíční zpracování podkladů pro mzdy, vedení fakturace a vystavování faktur, vedení evidence faktur, kontrola správnosti faktur, vystavování platebních příkazů, kontrola pohledávek a závazků, zpracování dokladů pro účetnictví, evidence cestovních příkazů a knih jízd, komunikace s obchodními partnery, sepisování a vedení smluv s obchodními partnery, korespondence Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání (ekonomické zaměření výhodou), min. 2 roky zkušenosti v oblasti zpracování faktur, výborná…

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Orlová   Bude aktivní do 30.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Vedoucí finančního odboru městského úřadu ústí nad orlicí Přidat mezi oblíbené

24.740 – 33.300 Kč

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz Pracovní poměr: na dobu neurčitou, se zkušební dobou 6 měsíců Termín nástupu: leden - březen 2019, případně dle dohody Platové zařazení: 12. PT dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Příjem přihlášek: do 30.11.2018 CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: - komplexní zajištění činnosti vedoucího pracovníka finančního odboru, - komplexní zajišťování finančního hospodaření města, v tom zejména o zpracování střednědobého výhledu…

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Ústí nad Orlicí   Bude aktivní do 30.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Úředník ve skladech Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

POŽADAVKY: manuální zručnost, pečlivost, samostatnost, zaměření na kvalitu NABÍZÍME: pravidelná měsíční mzda, prémie, příplatky, možnost čerpání záloh, ubytování, příspěvek na obědy atd. KONTAKT: e-mailem

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Polička   Bude aktivní do 08.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník/-ice Přidat mezi oblíbené

22.000 – 28.000 Kč

- PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned - Požadujeme: min. vyučení v automobilovém oboru, praxi na obdobné pozici výhodou, technickou znalost vozidel, orientaci v katalogu náhradních dílů výhodou, vstřícné a reprezentativní vystupování, pečlivost, odpovědnost, loajalitu, řidičský průkaz sk. B - Nabízíme: Práci v příjemném moderním prostředí autosalonu, rozmanitou a zajímavou práci, odpovídající finanční ohodnocení, mladý, přátelský a vstřícný kolektiv, parkování pro zaměstnance, možnost zajištění objednávky obědů, denní místnost…

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Hradec Králové   Bude aktivní do 17.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník skladnice Přidat mezi oblíbené

22.000 – 24.000 Kč

Požadavky: Základní znalost práce s PC, řidičský průkaz skupiny B výhodou. Zaměstnanecké výhody: zvláštní prémie, stravenky Základní znalost práce s PC, ŘP skupiny B výhodou. Bližší informace poskytne Michal Jaroš na tel. čísle 601 576 721 (pracovní dny 8:00-15:00 hod.).

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Čkyně   Bude aktivní do 08.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Logistika - expedient Přidat mezi oblíbené

23.000 – 27.000 Kč

HOKAMI CZ, s.r.o. je česká rodinná firma vyrábějící elektroniku na zakázku již od roku 1991. Aktuálně hledáme vhodného kandidáta do oddělení logistiky Náplní práce: - expedice výrobků - nezbytná administrativa (potvrzování dodacích listů, faktur atd.) - spolupráce s jinými odděl. Nabízíme: - zajímavé a perspektivní zaměstnání - možnost profesního růstu - moderní zázemí velmi dobře vybavené firmy - Pravidelné finanční odměny - Benefit za věrnost (5 dnů volna) - Výroční benefit - Příspěvek na stravu - Flexibilní začátek a…

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Liberec   Bude aktivní do 30.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník úředník Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

praxe v oboru elektro, znalost elektro sortimentu, vhodné i pro absolventy; požadavky: samostatnost, spolehlivost;

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Dětmarovice   Bude aktivní do 30.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Úředník na úseku památkové péče Přidat mezi oblíbené

18.810 – 28.320 Kč

Úředník odboru památkové péče, školství a kultury MěÚ Horažďovice PŘEDPOKLADY PRO VZNIK PP: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním očbanem ČR, popř. je cizím státním občanem s trvalým pobytem v ČR, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkn správních činností stanovených zvláštním právním předpisem DALŠÍ POŽADAVKY: VŠ minimálně v bakalářském studijním programu nebo VOŠ se zaměřením na oblast památkové péče, stavebního řádu nebo veřejné…

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Horažďovice   Bude aktivní do 01.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním I Přidat mezi oblíbené

22.610 Kč

Jazyková znalost výhodou. Prosíme zájemce, aby se pečlivě seznámili s podmínkami výběrového řízení na: http://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/nabidka-zamestnani/app/detail/4606622 Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 1. listopadu 2018, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj, Na Jízdárně 3162/3, 709 00 Ostrava nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat…

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 02.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

odborný referent/vrchní referent v Oddělení kontrolním III Přidat mezi oblíbené

21.160 Kč

Prosíme zájemce, aby se pečlivě seznámili s podmínkami výběrového řízení na: http://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/nabidka-zamestnani/app/detail/4606632 Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 1. listopadu 2018 tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj, Na Jízdárně 3162/3, 709 00 Ostrava, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s…

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Karviná   Bude aktivní do 02.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Prodejce zájezdů Přidat mezi oblíbené

15.000 – 16.000 Kč

Místo výkonu práce: Praha Kontakt tel 11-15, po-pá, 222 233 345. Znalost českého, ruského, anglického jazyka Práce na PC.

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 08.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech Přidat mezi oblíbené

13.000 – 13.500 Kč

Pravidelný denní úklid kanceláří firmy, prac. doba po-pá 8-14 h, prémie 1x za 2 měsíce ve výši 500 Kč, kontakt telefon nebo e-mail.

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Staré Město   Bude aktivní do 08.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/ka v administrativní budově Přidat mezi oblíbené

100 Kč

Jedná se pouze o odpolední směnu !!! Náplň práce: - úklid administrativní budovy (kanceláří, kuchyněk, sociálních zařízení) Požadujeme: - pečlivost, spolehlivost, samostatnost Nabízíme: - 5 týdnů dovolené - závodní stravování s příspěvkem od zaměstnavatele - penzijní připojištění - pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou při výkonu zaměstnání

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Senice na Hané   Bude aktivní do 08.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízečka Přidat mezi oblíbené

792 Kč

místo výkonu práce : Bruntál, Květná 64 Nabízíme: - Práci vhodnou jen pro OZP ! - pouze odpolední směny - víkendy + svátky volné - výplata mzdy v pevných termínech a to na účet nebo složenkou - zázemí stabilní a specializované firmy - odměny dle vykonané práce - příspěvky na lázně a rehabilitace Požadujeme: - čistý trestní rejstřík - důslednost, spolehlivost, vstřícnost Zájemce žádáme o zaslání životopisu na e-mail: iveta.durisova@vkus-bustan.cz, nebo se hlaste na tel.č. 725 466 606 (recepce firmy) Příspěvek na lázně a…

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Bruntál   Bude aktivní do 08.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/ka Přidat mezi oblíbené

100 Kč

Trestní bezúhonnost, vhodné i pro důchodce, matky na mateřské dovolené nebo jako brigáda pro studenty.

Nabídka z 19.10. 17:11   Lokalita: Jihlava   Bude aktivní do 18.11.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 169