Celkem v bazaru 85469 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2750 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 41 – 60 z 2537 inzerátů Cena

Osoba trvale zdrav. znevýh. Přidat mezi oblíbené

neuvedeno

Osoba trvale zdrav. znevýh. Žena, středoškolačka, za měsíc 60 let, hledá místo v oblasti administrativy nebo lehčí dělnickou profesi-viz zdrav. omezení. Jsem komunikativní typ- práce na PC,základy JR, JN. Z rod. a zdrav. důvodů pouze Velká Bystřice nebo velmi blízké okolí.

Poptávka z 13.02. 09:58   Lokalita: Velká Bystřice   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

12.200 – 15.000 Kč

ŘP sk.B, znalost PC, Excel, fakturace, základní znalost programu Raaltrans, Kimocom, flexibilita, komunikace s řidiči, Aj a ruský jazyk výhodou, příprava podkladu pro účetnictví, příprava smluv

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Nučice   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Wage administrátor/ka Přidat mezi oblíbené

20.000 – 23.000 Kč

Do našeho týmu hledáme vhodné kandidáty/tky na pracovní pozici WAGE ADMINISTRATOR. Náplň práce: - zajištění denní projektové dokumentace, kontrola a její následné rozdělení - příprava a zpracování podkladů pro mzdy zaměstnanců - evidence odpracovaných hodin, pracovních neschopenek, dovolené - každodenní komunikace s mzdovou účetní - komunikace s personálními agenturami Požadujeme - nástup ihned - dobrá znalost MS Office podmínkou (Excel) - aktivní znalost AJ slovem i písmem - samostatnost, odpovědnost, spolehlivost, pečlivost -…

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Česká Lípa   Bude aktivní do 11.04.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

19.900 – 20.500 Kč

Požadujeme: doklad o ukončeném vzdělání, pracovitost, ochotu cestovat v rámci ČR, zdravotní způsobilost, schopnost hovořit i psát v českém a ukrajinském jazyce (nutná podmínka) znalost práce na PC - MS Office řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Jihlava   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

úředník/úřednice-referent/ka územního plánování Odboru stavebního úřadu, územního plánování a památkové péče MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Přidat mezi oblíbené

21.480 – 32.290 Kč

Místo pracoviště: -Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Prvotní kontakt: - podání písemné přihlášky do výběrového řízení Upřesňující údaje: - Charakteristika vykonávané práce: zajišťování odborných agend na úseku územního plánování včetně zajišťování poradenské a konzultační činnosti v dané oblasti, územně analytické podklady ÚAP. - Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad…

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Referent/ka personalistiky + asistent/ka ředitele Přidat mezi oblíbené

26.000 Kč

Pracovní náplň: -Vyřizuje běžnou personální agendu v organizaci, připravuje smlouvy a další dokumenty týkající se pracovněprávních vztahů, vede personální evidenci všech zaměstnanců, vyřizuje požadavky individuálních personálních žádostí, spolupracuje se státními orgány - úřady práce, zdravotní pojišťovny, českou správu sociálního zabezpečení, spolupracuje s vedoucími útvarů a středisek závodu, komunikuje s pracovníky pracovně lékařských služeb. -Asistent/ka vyřizuje běžnou administrativní agendu, pořizuje zápis z porady vedení spol.…

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Česká Lípa   Bude aktivní do 11.04.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Projektový/á administrátor/ka (zadávání dat do systému) Přidat mezi oblíbené

20.000 – 23.000 Kč

Popis práce: - zadávání dat do systému - přírava a zpracování reportů - fakturace Požadujeme: - dobrá znalost MS Office podmínkou (Excel, Word) - aktivní znalost AJ slovem i písemem, znalost NJ výhodou - samostatnost, odpovědnost a spolehlivost Nabízíme: - zajímavé finanční ohodnocení - možnost získání 13. platu na základě ročního hodnocení - stravenky v hodnotě 100 CZK - práci v dobrém kolektivu v nově vybudovaných kancelářích - práce ve stabilní a prosperující společnosti - práci vhodnou pro absolventy První kontakt se…

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Česká Lípa   Bude aktivní do 11.04.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka vedení společnosti Přidat mezi oblíbené

24.000 – 27.000 Kč

Aktivní řidička, znalost AJ nebo NJ výhodou, základní znalost účetnictví, reprezentativní vystupování, proklientský přístup. Životopis zašlete mailem na info@auto-jihlava.cz .

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Jihlava   Bude aktivní do 11.04.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka v kanceláři Přidat mezi oblíbené

25.000 Kč

Náplň práce - 100% administrativa, zajištění chodu kanceláře, práce s interním systémem, příprava podkladů, reportů, prezentací, vyřizování elektronické, písemné pošty, telefonů, denní komunikace s klienty. Požadujeme - znalost MS Office - word, excel, flexibilitu, pečlivost, spolehlivost, výborné komunikační schopnosti, příjemné vystupování. Nabízíme zaškolení, fixní plat, práci na dobu neurčitou. Kontakt e-mailem, telefonicky.

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Tábor   Bude aktivní do 11.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistentka účetního oddělení Přidat mezi oblíbené

19.000 Kč

místo výkonu práce:Stradonice 139 požadujeme znalost práce na PC, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, loajalitu, týmovou spolupráci kontakt: 415694297, maierova@papir-novak.cz

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Louny   Bude aktivní do 31.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent koordinace zakázek Přidat mezi oblíbené

16.000 – 24.500 Kč

Co od Vás očekáváme? •E-mailová a telefonická komunikace s dodavateli v AJ alespoň na úrovni B1 •Pečlivost a smysl pro detail •Zvládání práce s PC, internetem a MS Office •Osobnost týmového hráče Odměnou Vám bude: •Férová mzda s věrnostními odměnami •Možnost čerpání benefitů až 4 500 Kč měsíčně •Možnost se rozvíjet a kariérně růst •Přátelské prostředí, atmosféra rodinné firmy Podrobnější informace o pracovní nabídce naleznete na uvedeném odkazu.

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Jindřichův Hradec   Bude aktivní do 31.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Klientský poradce/ -kyně - přepážkový pracovník Přidat mezi oblíbené

21.000 – 34.000 Kč

NÁPLŇ PRÁCE: - vstřícná komunikace s klienty - aktivní naslouchání a dovednost věcné argumentace - IT gramotnost . ŘP sk. B Obchodní zkušenosti výhodou. Zaměstnanecké výhody: vzdělávání zdarma, zázemí kanceláře, služební notebook a telefon, týmový a přátelský kolektiv, kariérní růst, dovolená 5 týdnů, zvýhodněné pojistné produkty, stravenky, příspěvky zaměstnavatele na životní pojištění a důchodové spoření, zdravotní program, zvýhodněný tarif mobilního operátora HLÁSIT SE: Pistorová Iveta, tel.: 733 782 221, volat od 8:00 do 17:00…

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Litvínov   Bude aktivní do 31.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ -ice s výbornou znalostí nj slovem i písmem Přidat mezi oblíbené

19.000 Kč

Administativní činnost v německém jazyce. HLÁSIT SE: Uhlíková Stanislava, tel.: 777992026, volat od 9:00 do 17:00 hod., e-mail: pecovatelka27@gmail.com, osobně po telefonické domluvě

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Most   Bude aktivní do 31.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník/-ice pořizování dat Přidat mezi oblíbené

16.280 Kč

HLÁSIT SE: Kulhánková Šárka, tel.: 476449942, e-mail: s.kulhankova@optadata-gruppe.de, osobně na adrese Partyzánská 1923, Most 7:00 - 14:00hod.

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Most   Bude aktivní do 31.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce, sekretář/ka Přidat mezi oblíbené

20.000 – 25.000 Kč

pracoviště Holešov - SŠ vzdělání, znalost práce na PC - excel, word, ŘP B - aktivní řidič/ka , několikrát ročně cesta do zahraničí, aktivní znalost AJ, FJ výhodou - není nutné - HM + příplatky, PD: 8:00 (9) -16:30 (17) hod. dle domluvy, benefit: stravenky/možnost obědů - kontakt telefonicky Po-Pá (8:00 - 15:00 hod.), příp. své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: barretocar@seznam.cz

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Holešov   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovníci - fakturant/ka Přidat mezi oblíbené

8.140 Kč

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Osobní kontakt po tel. domluvě paní Vernerová tel.: 603 583 759, e-mail info@zdravotnicke-materialy.cz. Požadavky: znalost práce na PC. Náplň práce: práce s počítačem, korespondence, vyřizování telefonických hovorů. Zkrácený úvazek 20 hod./týden. Pracoviště: Olšany u Prostějova

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Olšany u Prostějova   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovnice Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

- skladová evidence, pracovník odbytu, práce ve Word, Excel Pracovní doba: PO - PÁ 7,30 - 16 hod. Pracovní náplň: Fakturace a vedení skladové evidence na PC. Prodej přívěsných vozíků a náhradních dílů pro přívěsy. Balení, fakturace a expedice drobných dílů pro zákazníky na dobírku. Poskytování informací zákazníkům, zpracování a zasílání cenových nabídek. Práce na PC: účetní program POHODA. Nástup možný ihned.

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Úpice   Bude aktivní do 28.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní a spisový pracovník Přidat mezi oblíbené

7.480 – 22.550 Kč

dovednost práce s PC a internetem vyšší než uživatelská, komunikační schopnosti

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Středokluky   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník/skladnice Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

Náplní práce je objednání, příjem, výdej a prodej autodílů, kontrola dodacích listů, komunikace se zákazníkem na prodejně. Nástupní plat 20.000,- Kč za 8 hodinovou pracovní dobu. Požadujeme: odpovědnost, organizační a komunikační schopnost, práce na PC, znalost autodílů, nutný ŘP skupiny B. Nabízíme: perspektivní zaměstnání v prosperující a stabilní společnosti, jistý pracovní poměr. Výhody při nákupu firemního zboží a služeb. Kontaktovat nás můžete e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 17:00 hod.

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Lysá nad Labem   Bude aktivní do 30.04.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

SKLADNÍK, EXPEDIČNÍ TECHNIK/TECHNIČKA - Žďár n.S. Přidat mezi oblíbené

25.000 Kč

Požadujeme: Řidičský průkaz skupiny B, vysokozdvižný vozík První kontakt telefonicky 8,00 - 16,00 hod.nebo emailem.

Nabídka z 12.02. 17:12   Lokalita: Žďár nad Sázavou   Bude aktivní do 12.04.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit