Celkem v bazaru 36985 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2757 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 41 – 60 z 296 inzerátů Cena

úředník/úřednice-referent/ka územního plánování Odboru stavebního úřadu, územního plánování a památkové péče MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Přidat mezi oblíbené

21.480 – 32.290 Kč

Místo pracoviště: -Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Prvotní kontakt: - podání písemné přihlášky do výběrového řízení Upřesňující údaje: - Charakteristika vykonávané práce: zajišťování odborných agend na úseku územního plánování včetně zajišťování poradenské a konzultační činnosti v dané oblasti, územně analytické podklady ÚAP. - Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad…

Nabídka z 12.02. 18:12   Lokalita: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce, sekretář/ka Přidat mezi oblíbené

20.000 – 25.000 Kč

pracoviště Holešov - SŠ vzdělání, znalost práce na PC - excel, word, ŘP B - aktivní řidič/ka , několikrát ročně cesta do zahraničí, aktivní znalost AJ, FJ výhodou - není nutné - HM + příplatky, PD: 8:00 (9) -16:30 (17) hod. dle domluvy, benefit: stravenky/možnost obědů - kontakt telefonicky Po-Pá (8:00 - 15:00 hod.), příp. své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: barretocar@seznam.cz

Nabídka z 12.02. 18:12   Lokalita: Holešov   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovníci - fakturant/ka Přidat mezi oblíbené

8.140 Kč

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Osobní kontakt po tel. domluvě paní Vernerová tel.: 603 583 759, e-mail info@zdravotnicke-materialy.cz. Požadavky: znalost práce na PC. Náplň práce: práce s počítačem, korespondence, vyřizování telefonických hovorů. Zkrácený úvazek 20 hod./týden. Pracoviště: Olšany u Prostějova

Nabídka z 12.02. 18:12   Lokalita: Olšany u Prostějova   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní a spisový pracovník Přidat mezi oblíbené

7.480 – 22.550 Kč

dovednost práce s PC a internetem vyšší než uživatelská, komunikační schopnosti

Nabídka z 12.02. 18:12   Lokalita: Středokluky   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Operátor výdeje nářadí a spotřebního materiálu Přidat mezi oblíbené

23.500 – 25.000 Kč

Požadujeme: • střední odborné vzdělání • základní znalost práce s PC a MS Office • technické znalosti výhodou • ochota učit se novým věcem • komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost • smysl pro pořádek a dodržování pravidel • ochotu pracovat v nepřetržitém provozu • vhodné i pro absolventy Nabízíme: • práci ve stabilní společnosti • možnost nástupu dle dohody • zkušební doba 3 měsíce • základní mzda 23.500,– • výkonnostní prémie • 5 týdnů dovolené • příspěvek na dopravu • odměna za řádnou docházku •…

Nabídka z 12.02. 18:12   Lokalita: Plzeň   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/ka Přidat mezi oblíbené

10.013 – 11.000 Kč

Prosíme nechodit na pracoviště, nejdříve kontaktovat telefonicky, nebo emailem! Společnost IPF SERVIS s.r.o. nabízí volná pracovní místa na pozici Uklízečka nebytových prostor (Katastrální úřad pro Plzeňský kraj, Radobyčická 2465/12, 301 01 Plzeň) Jedná se o práci na HPP se zkráceným pracovním úvazkem 6 hodin denně. Tato pracovní pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním omezením, tj. OZP nebo OZZ. Nástup možný ihned. Požadujeme: spolehlivost, dochvilnost, čistý trestní rejstřík

Nabídka z 12.02. 18:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/ka Přidat mezi oblíbené

80 Kč

místo výkonu práce : Bruntál, Květná 64 Jen pro OZP! Nabízíme: práci vhodnou pro invalidní; pouze odpolední směny; víkendy a svátky volno; výplata mzdy v pevných termínech a to na účet nebo složenkou, zázemí stabilní a specializované firmy, možnost prodloužení smlouvy na dobu neurčitou Požadujeme: důslednost, spolehlivost, vstřícnost odměny dle vykonané práce, příspěvky na lázně a rehabilitace Výběrové řízení se uskuteční dne 5.3.2019 v 9:30 na Úřadu práce v Bruntále v zasedací místnosti č. 406 Z : 11.2.2019

Nabídka z 12.02. 18:12   Lokalita: Bruntál   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecný/á účetní - daňový poradce junior Přidat mezi oblíbené

24.000 – 35.000 Kč

Požadavky: Nutná výborná znalost účetnictví a daňových zákonů, praxe v oboru výhodou. Požadujeme svědomitost, pečlivost. Nabízíme: Možnost sjednat i pracovní poměr na kratší úvazek. Možnost profesního o mzdového růstu. Stravenky. Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: vanda.milosova@milosova.cz; - telefonicky (v pracovní dny od 08,00 - 16,00hod.) na čísle 606 760 136 - paní Vanda Milošová

Nabídka z 12.02. 18:12   Lokalita: Hranice   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecný/á účetní Přidat mezi oblíbené

20.000 – 24.000 Kč

Požadavky: Nutná výborná znalost účetnictví, praxe v oboru výhodou. Požadujeme svědomitost, pečlivost. Nabízíme: Možnost sjednat i pracovní poměr na kratší úvazek. Stravenky. Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: vanda.milosova@milosova.cz; - telefonicky (v pracovní dny od 08,00 - 16,00hod.) na čísle 606 760 136 - paní Vanda Milošová

Nabídka z 12.02. 18:12   Lokalita: Hranice   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Účetní Přidat mezi oblíbené

25.000 Kč

SŠ/VŠ vzdělání, asistent/ka ekonoma, znalost práce s PC (Word, Excel, Pohoda) kontakt: telefonicky

Nabídka z 12.02. 18:12   Lokalita: Lomnice nad Popelkou   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Assistant Director of Finance Přidat mezi oblíbené

65.000 Kč

místo výkonu práce: Aviatická č.p. 1092/8, 161 00 Praha 614 kontakt: Mišániová Silvia, tel.: 236077120, e-mail: silvia.misaniova@courtyard.com Požadujeme vysokoškolské / bakalářské vzdělání ekonomického směru, AJ na úrovni rodilého mluvčího, výborná úroveň práce na počítači, 2 roky praxe na podobné pozici a mininálně 5 let praxe s účetnictvím, praxe s programy Opera a PeopleSoft, zkušenost s vedením lidí, předchozí zkušenost s prací v mezinárodní společnosti, výborné komunikační schopnosti, Stravování a fitness zdarma, 5 týdnů…

Nabídka z 12.02. 18:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Recepční Přidat mezi oblíbené

9.000 – 10.000 Kč

Pouze pro OZP Firma Maonel s.r.o. se věnuje poskytovaní služeb - aktuálně masáže, cvičení a v souvislosti s rozšiřováním nově fyziterapie a vzdělávání. V našem týmu pracují výhradně OZP s různými typy postižení. V souvislosti s tím se snažíme mít mezi sebou pochopení pro své individuální potřeby a mít příjemnou atmosféru. Jsme plzeňští a jsme tu již pět let. Aktuálně se stěhujeme do nových bezbariérových prostor na Denisově nábřeží. Požadujeme: - přiměřenou samostatnost - pečlivost - spolehlivost a zodpovědnost - pozitivní přístup ke…

Nabídka z 12.02. 18:11   Lokalita: Plzeň   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Ostatní řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností Přidat mezi oblíbené

23.000 Kč

KONT.:První kont. emailem:servis.region.group@gmail.com . Aktivní znalost RJ (slovem i písmem), další jazyk výhodou. Zastupování organizací na jednáních, konferencích, seminářích, veřejných slyšeních a fórech, příprava zpráv a informací, příprava prezentací, komunikace se zákazníky, znalosti programů Word, Excell, internet, dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, odolnost vůči stresu.

Nabídka z 12.02. 18:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Procesní specialista/ asistent danovych sluzeb s Italstinou a anglictinou Přidat mezi oblíbené

26.000 – 26.000 Kč

Společnost Dendax International, je jeden z největších poskytovatelů daňových služeb v oblasti daňových vratek ze zahraničí. Hledá vhodného kandidáta na pozici Referent/ka danových služeb. Profil vhodného kandidát Vzdělání: min SŠ ekonomického zaměření Komunikativní znalostí Italského a Anglického jazyka (úroveň min. B1), znalost dalšího světového jazyka (úroveň min. B2) je výhodou. Předpoklady: Zájem o o daňovou/ekonomickou oblast, snaha rychle se učit nové znalost Pečlivost, schopnost samostatně pracovat. Vyhledávat si…

Nabídka z 12.02. 18:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Procesní specialista/ asistent danovych sluzeb s Italstinou a anglictinou Přidat mezi oblíbené

26.000 – 26.000 Kč

Společnost Dendax International, je jeden z největších poskytovatelů daňových služeb v oblasti daňových vratek ze zahraničí. Hledá vhodného kandidáta na pozici Referent/ka danových služeb. Profil vhodného kandidát Vzdělání: min SŠ ekonomického zaměření Komunikativní znalostí Italského a Anglického jazyka (úroveň min. B1), znalost dalšího světového jazyka (úroveň min. B2) je výhodou. Předpoklady: Zájem o o daňovou/ekonomickou oblast, snaha rychle se učit nové znalost Pečlivost, schopnost samostatně pracovat. Vyhledávat si…

Nabídka z 12.02. 18:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Disponent/ka dopravy. Přidat mezi oblíbené

19.000 – 24.000 Kč

Disponent dopravy se stará o vyhledání optimálního řešení přepravy zboží. Tuto přepravu zajišťuje a řídí, zároveň může také plánovat trasy a vytížení vozidel. Požadujeme znalost Aj a Nj, organizační schopnosti, znalost práce na pc. V případě zájmu nám zašlete svůj životopis na adresu j.lemka@nsesolutions.cz nebo nás kontaktujte na telefonním čísle +420 778 094 700.

Nabídka z 12.02. 18:10   Lokalita: České Budějovice   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Odborní účetní všeobecní Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Místo výkonu práce: Rohanské nábřeží 678/23, 186 00, Praha 8 Způsob prvního kontaktu: E-mailem na adresu svichkarev@upi.com.ua Kontaktní osoba: paní Elena Malkova UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: -praxe min 2 roky, vyšší ekonomický (účetní) vzdělání -znalost jazyků: ruský (aktivní), český (aktivní), angličtina (pasivní), němčina (pasivní) -znalost 1C, SAP, českých účetních programů, znalost programů (Excel, Word), -znalost principů mezinárodního obchodu, export-import operace, -znalost daňových předpisů České republiky, Ukrajiny a Německa,…

Nabídka z 12.02. 18:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Finanční účetní Přidat mezi oblíbené

24.000 – 32.000 Kč

místo výkonu práce: Heyrovského náměstí č.p. 1888/2, Břevnov, 162 00 Praha 616 kontakt: Fencl Vladimír Ing., tel.: 296 809 385, e-mail: fencl@umch.cz Pracovní náplň: - samostatné účtování uceleného úseku účetnictví, - sledování, evidování a kontrola pohybu finančních prostředků. Požadavky: - zkušenosti a kompletní znalost podvojného účetnictví, - zkušenosti s účtováním dotací výhodou, - komunikační a organizační schopnosti, samostatnost. Stravování, příspěvek na penzijní připojištění, pružná pracovní doba, dětský koutek

Nabídka z 12.02. 18:10   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

ODBORNÍ PRACOVNÍCI V OBLASTI KVALITY A CERTIFIKACE SYSTÉMU ŘÍZENÍ (ISO) (ZamK) Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

B15 z:8/2/2019 (ZamK) Požadujeme: - aktivní znalost korejského jazyka - rodilý mluvčí (reporty, analýzy a prezentace v korejském jazyce) Náplň práce: - zajišťování úrovně kvality v organizaci v souladu se standardy společnosti, definování procesních parametrů, řízení odchylek, hodnocení rizik - určování, realizace a monitorování výrobních strategií pro oddělení kvality dle určení korejské strany, dodržování politiky plánů dle vedení korejské společnosti - koordinace a uplatňování požadavků dle vedení. Kontakt e-mailem viz výše.

Nabídka z 12.02. 18:10   Lokalita: Třinec   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Odborní pracovníci v oblasti kvality a certifikace systému řízení (iso) (ciz) Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

B15 z:8/2/2019 (CIZ) Požadujeme: - aktivní znalost korejského jazyka - rodilý mluvčí (reporty, analýzy a prezentace v korejském jazyce) Náplň práce: - zajišťování úrovně kvality v organizaci v souladu se standardy společnosti, definování procesních parametrů, řízení odchylek, hodnocení rizik - určování, realizace a monitorování výrobních strategií pro oddělení kvality dle určení korejské strany, dodržování politiky plánů dle vedení korejské společnosti - koordinace a uplatňování požadavků dle vedení. Kontakt e-mailem viz výše.

Nabídka z 12.02. 18:10   Lokalita: Třinec   Bude aktivní do 02.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit