Celkem v bazaru 96926 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2805 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 41 – 60 z 3432 inzerátů Cena

Řídící pracovníci v oblasti správy podniku Přidat mezi oblíbené

100.000 Kč

místo výkonu práce: Praha kontakt: Vodňanská Michaela, tel.: 777 747 359, e-mail: misa.vodnanska@ibs-sro.cz Požadavky: Výborné analytické schopnosti. Výborná znalost anglického jazyka podmínkou. Schopnost zavádět nové systémy kvality, poskytovat podporu a údržbu pro existující systémy, pravidelný reporting vedení společnosti Znalost MS office a práce s interními databázemi, silné analytické schopnosti, velmi dobré komunikační dovednosti, orientace na výsledek, schopnost pravidelného reportingu měření kvality, proaktivní přístup,…

Nabídka z 20.01. 17:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Rozpočtář/ka stavební výroby se zaměřením na pozemní stavby Přidat mezi oblíbené

30.000 Kč

min. SŠ s maturitou; praxe v oboru a technická odbornost v oblasti stavebnictví; dobrá znalost trhu práce stavebních firem, materiálů a výrobků; výborná znalost práce s PC - Excel, Word, Outlook, CAD, RTS; rychlost, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, komunikativnost; schopnost organizovat a řídit zakázky, vybírat subdodavatele, připravit smlouvy; schopnost a ochotu rozvíjet své odborné dovednosti; spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost a pečlivost; ŘP sk B výhodou. Zaměstnanecké výhody: práce ve stabilní rodinné…

Nabídka z 20.01. 17:12   Lokalita: Lovosice   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Rozpočtář obchodník Přidat mezi oblíbené

25.000 – 40.000 Kč

Znalost a orientace ve stavebních rozpočtech, komunikace se zákazníky, tvorba nabídek a zakázek, vyhledávání nových zakázek, objíždění staveb

Nabídka z 20.01. 17:12   Lokalita: Napajedla   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uvaděč/ka - recepční Přidat mezi oblíbené

20.000 – 22.000 Kč

Stabilní, rychle se rozvíjející firma, která se etablovala do pozice gastronomického lídra v Plzeňském kraji, hledá pro jednu ze svých provozoven v Plzni nového kolegu/kolegyni na pozici recepční/ uvaděč: Co očekáváme: - znalost AJ a NJ na komunikativní úrovni - odolnost vůči stresu - časovou flexibilitu - ochotu vzdělávat se a učit se novým věcem Co nabízíme: - zázemí stabilní společnosti - výborné finanční ohodnocení - zajímavý bonusový systém - firemní stravování - kurzy angličtiny zdarma - teambuildingové akce

Nabídka z 20.01. 17:12   Lokalita: Plzeň   Bude aktivní do 31.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Recepční v administrativních budovách - pouze pro OZP Přidat mezi oblíbené

11.000 – 17.000 Kč

První kontakt osobně - Uzavřená 5, Brno-Židenice, e-mailem nebo telefonicky 8:00-16:30 Místo výkonu práce: Brno centrum ulice Holandská nebo Škrobárenská Pracovní úvazek: plný nebo zkrácený 20 - 30 - 40 hodin týdně Recepční činnost v administrativních budovách,evidence osob,klíčů,uvítání návštěv,směny PO-PÁ noční,SO-NE denní i noční Nabízíme: příspěvek na dopravu,

Nabídka z 20.01. 17:12   Lokalita: Brno   Bude aktivní do 18.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Práce technika na hlídaném parkovišti - Teplice Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Na této pozici budete zajišťovat automobily při nezaplacení parkovného (nasazování botiček). Řešit s klienty následnou úhradu parkovné. Dále budete kontrolovat funkčnost parkovacích automatů, komunikovat se zákazníky a případně řešit reklamace, kontrolovat dodržování parkovacího řádu. Pro tuto činnost vám stačí dobrý zdravotní stav (nošení těžších břemen - botiček), ŘP sk. B a trestní bezúhonnost. U nás najdete: - Stabilní zázemí silné české společnosti. - Dobré pracovní podmínky. - Dále budete moci využít další firemní benefity …

Nabídka z 20.01. 17:12   Lokalita: Teplice   Bude aktivní do 07.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Odborný/vrchní referent - specialista dávek hmotné nouze Přidat mezi oblíbené

18.230 Kč

v Oddělení hmotné nouze Kontaktního pracoviště v Mostě Krajské pobočky ÚP ČR v Ústí nad Labem. Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: Zajišťování agendy dle zákona o pomoci v hmotné nouzi. Zpracování a vyřizování žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi, kontrola výplaty dávek a provádění místního šetření pro účely přiznání a výplaty dávek hmotné nouze. Vedení správního řízení ve věci dávek pomoci v hmotné nouzi. Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o…

Nabídka z 20.01. 17:12   Lokalita: Most   Bude aktivní do 28.01.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Odborný/vrchní referent - poradce pro zaměstnavatele Přidat mezi oblíbené

18.230 Kč

Projekt "Podpora zaměstnanosti dlouhodobě evidovaných uchazečů o zaměstnání (PDU)". Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: - Spolupráce s dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky, požadavky zaměstnavatelů, volná pracovní místa(, spolupráce se zaměstnavateli před nástupem UoZ do zaměstnání (např. vzájemná komunikace při zjišťování vstupních předpokladů či před absolvováním případné rekvalifikace nebo příprava podkladů pro komise APZ, příprava dohod se zaměstnavateli (KA 6 a KA 7), administrace a…

Nabídka z 20.01. 17:12   Lokalita: Most   Bude aktivní do 28.01.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Odborný/vrchní referent - poradce ozp Přidat mezi oblíbené

18.230 Kč

v projektu "Rozvoj systému podpory zaměstnávání osob se zdravtoním postižením na volném trhu práce (OZP)". Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: - Řídí proces vedoucí k zaměstnání konkrétní OZP – koordinace postupů a nástrojů podporujících zaměstnávání OZP. - Vede poradenství v rámci zaměstnávání OZP a pracovní rehabilitace. - Připravuje a zpracovává individuální plán pracovní rehabilitace. - Organizuje a koordinuje činnost odborné pracovní skupiny v rámci pracovní rehabilitace. - Realizuje poradenské činnosti pro OZP…

Nabídka z 20.01. 17:12   Lokalita: Most   Bude aktivní do 28.01.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Odborný pracovník státní sociální podpory a pěstounské péče Přidat mezi oblíbené

19.760 – 29.740 Kč

Kontakt: Kamarádková Zdeňka, tel.: 950125331 Výběrové řízení na místo "vrchní referent/rada odborný pracovník státní sociální podpory" je vyvěšené na portále pod číslem č. j. UPCR-2019/5312-78099805 - kariéra ÚP, Krajské pobočky v Karlových Varech. Volné místo bude obsazeno za mateřskou dovolenou. Vzdělání musí mít DiS., nebo Bc., popř. i vyšší. Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: Metodická, konzultační a rozborová činnost v oblasti sociální politiky pro klienty i dávkové specialisty včetně řešení složitých případů…

Nabídka z 20.01. 17:12   Lokalita: Karlovy Vary   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech Přidat mezi oblíbené

34.000 – 36.000 Kč

Kontakt telefonicky Po-St 10:00-11:00 Znalost Srbského jazyka na úrovni rodilého mluvčího; pokročilá znalost Francouzského jazyka; pokročilá znalost Anglického jazyka; ukončené středoškolské vzdělání

Nabídka z 20.01. 17:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (Russian and English knowledge) Přidat mezi oblíbené

16.200 – 30.000 Kč

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Praha PRVNÍ KONTAKT e-mailem na adr.: Mariia.yatskovska@conduent.com. Kontaktní osoba: Yatskovska Mariia, (tel.:+420 770131898) NÁPLŇ PRÁCE: jako specialista zákaznické/technické podpory budete zodpovědný za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří se na Vás budou obracet s technickými dotazy, týkajícími se chytrých telefonů, tabletů a dalších telekomunikačních zařízení. Budete zpravidla prvním kontaktem pro zákazníky volající do našeho kontaktního centra. Poskytováním technické podpory…

Nabídka z 20.01. 17:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Are you a Hungarian and Russian speaker? Are you looking for a job in Prague in Customer service? Přidat mezi oblíbené

27.000 – 30.000 Kč

kontakt: Petr Jandal, e-mail: pjandal@dendax.com Hledáme pracovníka/pracovnici zákaznického servisu Are you a Hungarian and Russian speaker? Are you looking for a job in Prague in Customer service? We are Dendax, one of the biggest international tax refund providers. Our goal is to be the leader in the field of taxation market. We are looking for motivated and positive colleagues to join our young team. What do we expect? You are a self-starter with a desire to work and learn Have the ability to work independently and as a part…

Nabídka z 20.01. 17:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Obchodní manažer projektu ( stavby ) Přidat mezi oblíbené

26.000 Kč

- Náplň práce - Koordinace a dohled nad přípravou podkladů pro výb. řízení dle dokumentace stavby a smluvních podkladů, zpracování cenových nabídek; Zodpovědnost za zpracování administrativní agendy (objednávka, rozpočty pro výběrová řízení, kontrola faktur); Kontrola přípravy subdodavatelských smluv; Analýza ekonomiky staveb a zpracování časového plánu stavby; Komunikace s vedením stavby, subdodavateli i zákazníkem; Zodpovědnost za přípravu podkladů pro změnové listy, kontrola fakturace subdodavatelů; Kontrola smluvního plnění…

Nabídka z 20.01. 17:11   Lokalita: Lovosice   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Referent/ka odboru právního (právník) Přidat mezi oblíbené

21.480 – 32.290 Kč

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Pracovní poměr na dobu určitou (3 roky) Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu - obor právo (min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - obor právo), dobré komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, dovednost pracovat na PC (Office, Windows, Excel, Word, Internet), samostatnost, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat. Předpoklady:…

Nabídka z 20.01. 17:11   Lokalita: Žamberk   Bude aktivní do 07.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Referent odboru humanitního Přidat mezi oblíbené

22.480 Kč

Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje výběrové řízení na pozici REFERENT ODBORU HUMANITNÍHO (sociální pracovník - agenda SPOD) 11. platová třída Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání odpovídající požadavkům zákona č. 108/2006 Sb.; orientační znalost legislativy na úseku sociálně právní ochrany dětí; zkušenosti z obdobné pozice výhodou; absolvování zkoušek odborné způsobilosti výhodou; organizační, komunikační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů; pracovní flexibilita, schopnost samostatné tvůrčí…

Nabídka z 20.01. 17:11   Lokalita: Jablonec nad Nisou   Bude aktivní do 31.01.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/-ice Přidat mezi oblíbené

17.000 – 18.000 Kč

- PP na dobu určitou, nástup 1.4.2019 - Náplň práce: administrativní činnost v kanceláři ŠJ, samostatná evidence stravného - uzávěrky, proplácení faktur, pomocné práce na kuchyni - výdej dezertů, salátů, - Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky - V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem, telefonicky, kontaktní osoba: Nezvalová Simona, e-mail: jidelna.vedouci@edu-zssnp.cz, tel.: 725 796 280

Nabídka z 20.01. 17:11   Lokalita: Hradec Králové   Bude aktivní do 17.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Odborní asistenti pro fakturaci a administrativu Přidat mezi oblíbené

20.000 – 25.000 Kč

Místo výkonu práce: Strakonická č.p. 1151/2c, Praha 5 - Hlubočepy Kontakt: Kohut Petr, e-mail: petr.kohut@insportline.cz - zaslání strukturovaného profesního CV Náplň práce: zpracování objednávek a fakturace zboží sport., fitness a volnočasového sortimentu; příprava, balení a vypravování zásilek pro PPL; mailová a telefonická komunikace se zákazníky v souvislosti se systémovými objednávka- mi zboží; administrativní práce v ekonomickém a účetním systému obchodní společnosti; komunikace s e-shopem; běžná denní operativa na sportovní…

Nabídka z 20.01. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Tajemník/tajemnice Městského úřadu Fulnek Přidat mezi oblíbené

20.000 – 35.000 Kč

Z:18.1.2019. místo výkonu práce Fulnek. Předpoklady: Má nejméně tříletou praxi jako vedoucí zaměstnanec, nebo má nejméně tříletou praxi při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku nebo při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu, nebo má nejméně tříletou praxi ve funkci člena zastupitelstva územního samosprávného celku dlouhodobě uvolněného pro výkon této funkce. Délka tříleté praxe musí být splněna v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce. Požadavky…

Nabídka z 20.01. 17:11   Lokalita: Fulnek   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Referent/-ka na úseku přestupků správního odboru Přidat mezi oblíbené

30.000 – 40.000 Kč

Termín přihlášek je do 4.2.2019 do 17:00 hod. Více na www.horice.org/volna-mista Požadujeme: VŠ vzdělání právnického směru nebo VŠ veřejnosprávního směru (vhodné i pro absolventy/-tky). Druh práce: pracovněprávní agenda, příprava a konzultace právních předpisů obce a právní činnosti v oblasti veřejné správy (zákoník práce, zákon o obcích, správní řád, registr smluv).

Nabídka z 20.01. 17:11   Lokalita: Hořice   Bude aktivní do 05.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit