Celkem v bazaru 95716 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2803 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 3423 inzerátů Cena

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

17.000 Kč

Místo výkonu práce: Na příkopě č.p. 853/12, Nové Město, Praha 1 Požadujeme spolehlivost, loajalitu, odolnost vůči stresu, příjemné vystupování, pečlivost, zodpovědnost, reprezentativní vystupování, výbornou znalost RJ.

Nabídka z 21.01. 17:16   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 10.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

13.400 Kč

Adresa: Praha, Štěpánská 61a., Pá od 9-12,00h. Kontakt: Kozuk Galyna, tel.: 773482823

Nabídka z 21.01. 17:16   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 10.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistenti Přidat mezi oblíbené

15.000 – 25.000 Kč

Místo výkonu práce: Revoluční 762/13, 110 00, Praha 1 Způsob prvního kontaktu: Telefonicky na číslo 608 415 181 (pracovní dny: 10:00 - 18:00), nebo e-mailem na adresu amkamn@gmail.com Kontaktní osoba: Enkh Amar Khash Erdene UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Mongolština pasivní výhodou, práce s PC, MS OFFICE.

Nabídka z 21.01. 17:16   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 10.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Expedientka - pouze ranní směna (7:00-15:30) Přidat mezi oblíbené

19.000 – 26.000 Kč

Jedná se o 1 pracovní místo - EXPEDIENTKA PRÁDLA (připravuje prádlo pro expedici k zákazníkům) - pouze pro uchazeče o zaměstnání se zdravotním postižením ( I, II. nebo III.stupněm invalidity) mzda: 19000 - 26000,-Kč + 13.a14. plat. - pracovní doba dle domluvy (možnost i na zkrácený úvazek) KONTAKT: Roučka Jiří, tel.: 774 401 344

Nabídka z 21.01. 17:16   Lokalita: Vodňany   Bude aktivní do 10.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecná účetní Přidat mezi oblíbené

26.000 – 30.000 Kč

Společnost MANIFOLD GROUP s.r.o. přijme na HPP všeobecnou účetní. Společnost s více než 15-ti letou praxí v daném oboru, stálou klientelou a finančně velmi stabilní. Jedná se o účetní práce pro externí společnosti, tedy nezpracovává se agenda pouze jedné společnosti. Vzdělání nehraje roli, důležitá je praxe v oboru - požadujeme minimálně 2 letou praxi. Mzdové rozpětí dle zkušeností - není důležitá znalost legislativy, ale výhodou znalost praxe ve zpracování daňových přiznání pro FO a PO, problematika DPH atd. Vše na základě osobního…

Nabídka z 21.01. 17:16   Lokalita: Plzeň   Bude aktivní do 30.04.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Rozpočtář - tvorba rozpočtů elektroinstalací Přidat mezi oblíbené

20.000 – 25.000 Kč

Vhodné i pro absolventy SŠ nebo VŠ škol, vhodné i pro OZP. Pracovní náplň: - Práce s projektovou dokumentací - Kalkulace a tvorba rozpočtů v programu - Komunikace se zákazníky - Prohlídky míst realizace - Tvorba návrhů rekonstrukcí - Schopnost vypracování projektové dokumentace - výhodou Požadujeme: - Praxi v oboru tvorba rozpočtů a cenové kalkulace elektromontážních silno a slaboproudých instalací včetně poptávek u dodavatelů.

Nabídka z 21.01. 17:12   Lokalita: Třebíč   Bude aktivní do 10.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Hlavní účetní Přidat mezi oblíbené

30.000 – 50.000 Kč

Pozice je vhodná pro aktivního člověka s praxí ve všeobecném účetnictví, ekonomické znalosti výhodou. Zkušennost s vedením lidí. Z pozice lze přejít na pozici ekonomického ředitele.

Nabídka z 21.01. 17:10   Lokalita: Hradec Králové   Bude aktivní do 10.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Přijmeme administrativní pracovnici/ka Přidat mezi oblíbené

v textu

Přijmeme administrativní pracovnici/ka na pozici asistentky/ta v Olomouci. Nutná znalost práce na PC - MS Office, Internet. Možnost práce na plný nebo zkrácený úvazek. Pouze pro osoby se sniženou pracovní schopností - částečný invalidní důchod.

Nabídka z 21.01. 11:58   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 10.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Obchodní společnost s dlouholetou Přidat mezi oblíbené

v textu

Obchodní společnost s dlouholetou tradicí hledá na pozici: SAMOSTAT. ÚČETNÍ. Náplň práce: -samostatné vedení účetní agendy dle platných předpisů; -evidence hmotného a nehmotného majetku, inventarizace; -sestavování účetních závěrek; - zpracování přiznání DPH, daň z příjmů PO i FO, silniční daň; -styk s příslušnými úřady; -manažerské reporty, statistiky; -administrativa; - ostatní běžná agenda. Požadavky: -vzdělání SŠ/VŠ; -min 5 let praxe v účetnictví; -velmi dobrá znalost účetních a daňových zákonů; -komplexní znalost podvojného…

Nabídka z 21.01. 11:58   Lokalita: Dolany   Bude aktivní do 10.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Chceš pracovat v atraktivním prostředí? Přidat mezi oblíbené

v textu

Chceš pracovat v atraktivním prostředí? Chceš pracovat v atraktivním prostředí pražského vydavatelství? Máš příjemné vystupování? Hledáme posilu, která bude administrativní podporou obchodního týmu v Praze. Pokud jsi pečlivý/á, trpělivý/á, flexibilní, je to práce přímo pro tebe.  Na čem budeš pracovat: • budeš roznášet nabídky ke spolupráci v oblasti tiskové reklamy do prodejen v centru Prahy • administrativní podpora obchodního týmu (záznam všech získaných kontaktů) • práce se CRM systémem • možnost dalšího výdělku, jestli budeš chtít (až 4 000 Kč za každou…

Nabídka z 21.01. 08:41   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 01.04.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

16.000 Kč

Místo pracoviště: - Hovorčovická 690, 250 65 Bašť Prvotní kontakt: - e-mail: blaser.company@mail.ru Upřesňující údaje: Požadujeme: - slušné vystupování, spolehlivost, loajálnost, vstřícné chování vůči zákazníkům, znalost práce na PC, google disk - znalost běloruštiny a ruštiny - Ruština: aktivní, znalost jazyka ma velmi pokročilé úrovni (denní komunikace) - Běloruština: aktivní, nezbytná znalost jazyka na úrovni rodilého mluvčího (slovem i písmem) - práce v CRM

Nabídka z 20.01. 17:15   Lokalita: Líbeznice   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

17.000 Kč

Místo výkonu práce: Poděbradská č.p. 88/55, Hloubětín, Praha 98 Požadujeme spolehlivost, loajalitu, odolnost vůči stresu, příjemné vystupování, pečlivost, zodpovědnost, reprezentativní vystupování při jednání se zákazníkem, uživatelská úroveň práce na PC, výborná znalost RJ.

Nabídka z 20.01. 17:15   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecný administrativní pracovník / pracovnice Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

- odpovědnost, komunikativnost - vkládání dat do účetního systému a příprava dokumentů pro účetní, tvorba nabídek a plánování, vyřizování dokumentů pro celní správu a hospodářskou komoru Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

Nabídka z 20.01. 17:15   Lokalita: Havlíčkův Brod   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

místo výkonu práce: Evropská č.p. 423/178, 160 00 Praha 6 kontakt: Drbal Tomáš Ing., 608828604, medical.technologiescz@gmail.com požadujeme: spolehlivost, pracovitost, zodpovědnost, reprezentativní vystupování a jednání se zákazníkem, uživatelská úroveň práce na PC, výbornou znalost RJ, AJ a čínštiny

Nabídka z 20.01. 17:15   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

14.900 – 15.000 Kč

Místo výkonu práce: Praha Kontakt: 773 608 853 po-pá 10-17, e-mail: daniela.holod@seznam.cz Znalost anglického, ruského jazyka. Zkušenosti na podobné pozici, znalost excel, word, datová schránka.

Nabídka z 20.01. 17:15   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník/pracovnice rezervačního oddělení Přidat mezi oblíbené

22.000 – 25.000 Kč

Stabilní, rychle se rozvíjející firma, která se etablovala do pozice gastronomického lídra v Plzeňském kraji, hledá pro jednu ze svých provozoven v Plzni nového kolegu/kolegyni do rezervačního oddělení: Co očekáváme: - znalost AJ a NJ na komunikativní úrovni - odolnost vůči stresu - ochotu vzdělávat se a učit se novým věcem - pečlivost - spolehlivost Co nabízíme: - zázemí stabilní společnosti - výborné finanční ohodnocení - zajímavý bonusový systém - firemní stravování - kurzy angličtiny zdarma - teambuildingové akce …

Nabídka z 20.01. 17:15   Lokalita: Plzeň   Bude aktivní do 31.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Provozní asistent/ka Přidat mezi oblíbené

20.000 – 30.000 Kč

kontakt emailem Komunikace s dodavateli a příjem objednávek, plánování výroby, Zpracování statistik, příjem a výdej surovin, evidence týkajicí se autoprovozu, pochůzky po úřadech Požadujeme angličtinu, časovou flexibilitu, samostatnost zaměstnanecké výhody: služebni telefon, osobní ohodnocení

Nabídka z 20.01. 17:15   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Back office - obchod Přidat mezi oblíbené

25.000 – 35.000 Kč

11.5.2018 - vyřizování objednávek v informačním systému SAP, příprava dokumentace, vedení agendy zákazníků. SŠ, i absolvent, aktivní znalost AJ (C1). KONTAKT: zaslat životopis přes web. stránky http://web.fosfa.cz/cs/lide/kariera/vlozit-zivotopis Místo výkonu práce: Břeclav - Poštorná

Nabídka z 20.01. 17:15   Lokalita: Břeclav   Bude aktivní do 30.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka ředitele Přidat mezi oblíbené

16.280 – 24.400 Kč

Vhodné pro zdravé, osoby zdravotně znevýhodněné Místo výkonu práce: Ostrava Kontakt: emailem Požadujeme: - charakter - odbornost - sebedisciplínu - kultivované vystupování - výbornou znalost českého jazyka - znalost anglického jazyka na úrovni pokročilý - praxe min. 5 let - znalost práce na PC (MS Office) - ŘP sk. B výhodou - organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti - preciznost, systematický a analytický přístup - schopnost dotahovat svěřené úkoly ve stanoveném termínu a požadované kvalitě Po zapracování osobní…

Nabídka z 20.01. 17:15   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 15.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce reklamací Přidat mezi oblíbené

16.700 Kč

Kontakt: pí Dagmar Karásková, tel.: 775 228 788, e-mail: dagmar.karaskova@kokiskashop.cz Nabízíme práci ve velice atraktivním prostředí internetového obchodu. Na českém trhu se již pohybujeme osmým rokem. Můžeme nabídnout velice zajímavou práci a především kariérní růst - Vaše pozice záleží čistě na Vás - Vašem nadšení a chutí zapojit se do firmy nejen jako pouhý zaměstnanec. V současné době hledáme kolegu/kolegyni do oddělení reklamací. Jedná se o denní komunikaci se zákazníky, jak elektronicky, telefonicky. Jedná se o osmi…

Nabídka z 20.01. 17:15   Lokalita: Karlovy Vary   Bude aktivní do 09.06.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 172