Celkem v bazaru 85472 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2750 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 2534 inzerátů Cena

Všeobecná účetní TOP do 15.04. Přidat mezi oblíbené

neuvedeno

Firma PROFI-TISK přijme všeobecnou účetní s praxí v podvojném účetnictví. Volejte pouze 8-15 hod.) na tel.

Nabídka z 15.03. 11:33   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 24.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Přijmeme administrativní pracovnici/ka Přidat mezi oblíbené

v textu

Přijmeme administrativní pracovnici/ka na pozici asistentky/ta v Olomouci. Nutná znalost práce na PC - MS Office, Internet. Možnost práce na plný nebo zkrácený úvazek. Pouze pro osoby se sniženou pracovní schopností - částečný invalidní důchod.

Nabídka z 11.03. 11:58   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 29.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Obchodní společnost s dlouholetou Přidat mezi oblíbené

v textu

Obchodní společnost s dlouholetou tradicí hledá na pozici: SAMOSTAT. ÚČETNÍ. Náplň práce: -samostatné vedení účetní agendy dle platných předpisů; -evidence hmotného a nehmotného majetku, inventarizace; -sestavování účetních závěrek; - zpracování přiznání DPH, daň z příjmů PO i FO, silniční daň; -styk s příslušnými úřady; -manažerské reporty, statistiky; -administrativa; - ostatní běžná agenda. Požadavky: -vzdělání SŠ/VŠ; -min 5 let praxe v účetnictví; -velmi dobrá znalost účetních a daňových zákonů; -komplexní znalost podvojného…

Nabídka z 11.03. 11:58   Lokalita: Dolany   Bude aktivní do 29.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní výpomoc Přidat mezi oblíbené

2.000 Kč

Hledáme komunikativního a zodpovědného brigádníka, pro sjednávání prohlídek se zájemci o pronájem, prohlídky bytů, administrativní zařizování drobných oprav v bytech, komunikace s majiteli a nájemci v bytech, apod. Pohovor přes video Skype s centrální pobočkou. Pokud máte zájem, prosím pošlete CV na pavel@czechpoint101.com

Nabídka z 26.02. 13:08   Lokalita: Hradec Králové   Bude aktivní do 07.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

14.900 Kč

Místo výkonu práce: Jankovcova 1587/8, 170 00, Praha 7 - Holešovice Kontaktní osoba: Fanta Miroslav Mgr., tel.: 608 449 996, e-mail: mirek.f@email.cz UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: albánský jazyk - komunikace s albánskou komunitou

Nabídka z 13.02. 17:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

16.400 Kč

Místo výkonu práce: Pobřežní 249/46, Karlín, 186 00, Praha 8 Kontaktní osoba: Sergebayeva Sagynay, tel.: 774066538, osobně U Bulhara3, Praha1, úterý:13-16 UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Zajišťování kancelářských potřeb. Péče o firemní prostory (zasedací místnosti). Péče o návštěvníky. Příprava provedených správ (hlášení), měsíčních výkazů. Zodpovídá za organizaci aktivit pro zaměstnance společnosti. Pracovní doba: 9:00 - 17:30. Očekáváme: Základní znalost na PC (spustit internet, práce s Wordem a Excelem). Spolehlivost a zodpovědný přístup.…

Nabídka z 13.02. 17:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Quality Assurance Specialista Přidat mezi oblíbené

25.000 Kč

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Karolinská č.p. 650/1, Karlín, 186 00 Praha 86 PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na hr@nonstop-recruitment.com UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY: Vzdělání v oblasti mezinárodního obchodu / ekonomie / mezinárodních jazyků výhodou Výborné komunikační dovednosti - slovem i písmem Angličtina- plynule Francouzština na úrovni rodilého mluvčího Znalost arabštiny výhodou Pokročilá dovednost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint) Základní znalost funkcí v Excelu napr. VlookUp, If nebo vytváření kontingenčních tabulek Zkušenost s…

Nabídka z 13.02. 17:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Trainee Přidat mezi oblíbené

30.000 – 50.000 Kč

Požadujeme VŠ vzdělání magisterského stupně (maximálně do 1 roku od ukončení studia), praktickou zkušenost v průběhu studia, týmovost, zodpovědnost, AJ nebo NJ - hovorová úroveň

Nabídka z 13.02. 17:12   Lokalita: Mladá Boleslav   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Referent odělení Nabídek Přidat mezi oblíbené

17.000 – 25.000 Kč

Místo výkonu práce: tř. Kosmonautů č.p. 1288/1, Olomouc. Referent oddělení Nabídek zabezpečuje komplexní administrativní a organizační práce. Zajišťuje podklady pro činnost oddělení Nabídek. Komunikuje s kolegy napříč společností. Co ti za to můžeme nabídnout? - Zajímavé zaměstnání ve významné firmě působící v oblasti informačních technologií, - perspektivu kariérového růstu, - externí a interní vzdělávání, - výborný pracovní kolektiv, - motivující ohodnocení, - flexibilní pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - a další benefity. …

Nabídka z 13.02. 17:12   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce v recepci Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Pozice: administrativní pracovník/ce v recepci Co Vás na této pozici čeká: - vyřizování běžné administrativní agendy (faktury, pošta, účtování pokladny) - práce na PC (Word, Excel, BYZNYS, interní systémy) - využití firemního vozu (vyzvedávání a odvoz návštěv, úřady, drobné nákupy) - práce na dvě směny Očekáváme, že budete mít: - vzdělání SŠ nejlépe ekonomického směru - vhodné pro absolventy - znalost AJ na komunikativní úrovni, NJ - výhodou - znalost účetnictví - faktury, pokladna - znalost práce na PC - MS Office - řidičský průkaz…

Nabídka z 13.02. 17:11   Lokalita: Příbram   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

90 Kč

NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - výpomoc na personálním oddělení POŽADAVKY: SŠ vzdělání, znalost práce na PC, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, loajalita NABÍZÍME: PP na dobu určitou s možností prodloužení KONTAKT: e-mailem, osobně

Nabídka z 13.02. 17:11   Lokalita: Litomyšl   Bude aktivní do 13.04.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

16.280 Kč

41100 Všeobecní administrativní pracovníci ZamK Pracoviště: Ruská 2887/101, Ostrava - Vítkovice Kontakt osobně, telefonicky, e-mailem. Požadavky: Znalost programu HoboSoft, MS Excel, Word, praxe v oboru min. 5 let, znalost anglického jazyka.

Nabídka z 13.02. 17:11   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník výroby a skladů Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

Vzdělání ÚSO, výhodou technické zaměření, odborná praxe vítána. Vhodné i pro absolventy. Uživatelská znalost PC. Administrativní práce ve výrobě v programu BYZNYS (příjemky, výdejky, dodací listy materiálu a zboží). Skladová evidence, komunikace se skladem a prodejním oddělením. Komunikativnost, schopnost práce v týmu. Nástupní hrubá měsíční mzda v rozpětí 20 000 až 22 000 Kč. Zajímavé benefity včetně poskytování 13., 14. a 15. platů.

Nabídka z 13.02. 17:11   Lokalita: Rožmitál pod Třemšínem   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

20.000 – 35.000 Kč

Místo výkonu práce: Mladá Boleslav Prvotní kontakt: e-mail: info@aprm.cz nebo osobně: Tř. Václava Klementa 209, Mladá Boleslav PO-ST: 7:00 - 15:00 Administrativní práce - vedení evidencí a záznamů, kontrola záznamů. Požadujeme: perfektní znalost MS Office, řidičský průkaz sk. B. Zaměstnanecké výhody: Firemní vůz, služební telefon, finanční odměny.

Nabídka z 13.02. 17:11   Lokalita: Mladá Boleslav   Bude aktivní do 15.08.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Vedoucí oddělení smluvních vztahů a veřejných zakázek Přidat mezi oblíbené

24.350 – 36.620 Kč

Co Vás čeká? koordinace aktivit souvisejících se zadáváním veřejných zakázek napříč celou organizací, dohled nad dodržováním Zákona o zadávání veřejných zakázek (134/2016 Sb.) v rámci celé organizace, včetně dohledu nad dodržováním interních postupů při zadávání VZMR, odpovědnost za evidenci veřejných zakázek a smluvních vztahů v rámci celé organizace, zadávání VZ na profil zadavatele (NEN), dohled nad plněním povinností dle Zákona o registru smluv (340/2015 Sb.), koordinace činností související s nepotřebným majetkem organizace…

Nabídka z 13.02. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pojišťovací zprostředkovatel / zprostředkovatelka Přidat mezi oblíbené

20.000 – 30.000 Kč

3,1,2019/12.2.trvá/ Pojišťovací a jiné služby pro klienty, po zapracování lze i na přepážce. Min SŠ s maturitou, obor nerozhoduje. Vhodné pro všechny věkové kategorie, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. Znalost práce na PC, ŘP sk. B výhodou. Kontakt: sjednat schůzku předem telefonicky nebo e-amilem. Místo výkonu práce - Hustopeče.

Nabídka z 13.02. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 31.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Úředníci v oblasti financí Přidat mezi oblíbené

37.600 Kč

Znalost azerbajdžánštiny na úrovni rodilého mluvčího. Znalost němčiny a angličtiny. Magisterské vzdělání v oboru obchod.

Nabídka z 13.02. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Operátoři / administrátoři cestovní kanceláře Přidat mezi oblíbené

14.000 – 25.000 Kč

Místo práce: Truhlářská č.p. 1119/20,Praha 1. tel.: 283850504, e-mail: czech@eurostartour.cz

Nabídka z 13.02. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Úředníci cestovních kanceláří a agentur Přidat mezi oblíbené

15.000 – 25.000 Kč

Místo výkonu práce: Růžová č.p. 1416/17, Praha 1, 110 00 Způsob prvního kontaktu: Telefonicky na číslo 775 899 007 (po-pá: 10:00 - 14:00), nebo e-mailem na adresu info@eitour.eu Kontaktní osoba: pan Tumurbaatar Nomin UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Anglický jazyk - základ, korejský jazyk - plynule.

Nabídka z 13.02. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Vedoucí/manažer skladu Přidat mezi oblíbené

30.000 Kč

Požadujeme: - ÚSO nebo SŠ, praxe na vedoucí pozici a zkušenosti s vedením týmu výhodou - znalost NJ výhodou, uživatelská znalost PC a MS Office, znalost systému SAP výhodou - řidičský průkaz sk.B, zkušenosti řidiče VZV výhodou; samostatnost, pečlivost, zodpovědnost Náplň práce: - vedení skladu, odpovědnost za celkový chod skladu, aktivní komunikace s výrobou, řízení a optimalizace logistických procesů, řízení menšího týmu lidí (skladníci, sklad. účetní), komunikace s přepravními společnostmi, plánování a provádění inventury sklad.…

Nabídka z 13.02. 17:11   Lokalita: Strakonice   Bude aktivní do 30.04.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 127