Celkem v bazaru 98287 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2784 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 3438 inzerátů Cena

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

16.400 Kč

místo výkonu práce Praha kontakt: Akhunova Svetlana, tel.: 731128838, email: info.alvi@seznam.cz aktivní ruština, ukrajinština služební cesty mimo ČR, výpis z RT, znalost práce na PC

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 01.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

14.900 – 16.500 Kč

kontakt:Bergerová Vondráková Radka, tel.: 731 860 188 po-pá 9-18h, e-mail: office.linsan@seznam.cz, osobně po-pá 9-18h Karlovo nám. 30, Praha 2., místo výkonu:Praha.Hledáme pracovníky pro administrativní práce ve skladu, vedení evidence osob, zboží, zakázek, kontrola dokladů, vystavování dokaldů, telefonickou a emailovou komunikaci ve vietnamštině a následně i v češtině, povinný kurz češtiny po příjezdu, nutnost znalosti práce na počítači, ubytování, firemní stravování 2x denně

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 01.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovní pozice RMA specialista - vyřízení - absolvent Přidat mezi oblíbené

18.000 – 25.000 Kč

Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Horní Počernice, 193 00, Do Čertouz 2759/4 Kontaktní osoba: Skálová Žaneta, tel.: +420 770 103 080, 9-16:30 - sms, prosím. E-mail: zaneta.skalova@alza.cz UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Požadované vzdělání: úplné střední všeobecné (gymnázium), úplné střední odborné s vyučením i maturitou, úplné střední odborné s maturitou (bez vyučení) nižší střední odborné, střední odborné s výučním listem, střední odborné bez vyučení a bez maturity Popis činnosti pracovní pozice RMA specialista - vyřízení:…

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 01.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovní pozice RMA specialista - rekultivace - absolvent Přidat mezi oblíbené

18.000 – 25.000 Kč

Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Horní Počernice, 193 00, Do Čertouz 2759/4 Kontaktní osoba: Skálová Žaneta, tel.: +420 770 103 080, 9-16:30 - sms, prosím. E-mail: zaneta.skalova@alza.cz UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Požadované vzdělání: úplné střední všeobecné (gymnázium), úplné střední odborné s vyučením i maturitou, úplné střední odborné s maturitou (bez vyučení) nižší střední odborné, střední odborné s výučním listem, střední odborné bez vyučení a bez maturity Popis pracovní činnosti pozice RMA specialista - rekultivace:…

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 01.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Admission office Přidat mezi oblíbené

12.000 – 14.000 Kč

místo výkonu práce: Kolejní č.p. 550/2, 160 00 Praha 6 kontakt: Cindrová Šárka, tel.: sarka.cindrova@cvut.cz znalost čínštiny a angličtiny slovem i písmem znalost vysokoškolského prostředí na čínských univerzitách znalost čínské problematiky ve školství

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 01.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Manager výuky Přidat mezi oblíbené

10.000 – 20.000 Kč

vhodné pro absolventy! Požadujeme řp sk. B, základní znalost angličtiny, základní znalost němčiny, znalost práce na PC. Nabízíme příjemné prostředí, možnost osobního růstu, zaškolení a možnost jazykového studia za zvýhodněné ceny. zaměstnanecké výhody: pružná pracovní doba, hodnocení a bonusy za správné vedení výuky, možnost osobního růstu. Kontakt: emailem, telefonicky.

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Tábor   Bude aktivní do 11.03.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Asistent/ka projekce Přidat mezi oblíbené

14.740 – 20.000 Kč

- asistence projektantům, práce s tabulkami a výkresy, tvorba smluv dle předloh, obsluha kopírky, vyřizování pošty - obor vzdělání nejlépe obchodní akademie - znalost obchodní korespondence a psaní všemi deseti - organizační schopnosti, znalost českého jazyka - prac. doba: PO-PÁ 8:00 - 15:00 hod. - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou (s možností prodloužení) Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě.

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Havlíčkův Brod   Bude aktivní do 01.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/-ice Přidat mezi oblíbené

12.210 Kč

Požadujeme - min. SŠ vzdělání s maturitou, velmi dobrá znalost práce na PC, komunikační a organizační schopnosti, schopnost práce v týmu, samostatnost, vstřícný přístup k zákazníkům. Náplň práce - administrativní úkony, telefonické přijímání objednávek, řízení pracovní skupiny, zpracování uzávěrek, výdej materiálů. Pracovní doba Po - Pá 7:00 - 13:00. Životopis zaslat na e-mailovou adresu: 0558331550@seznam.cz Pracoviště: Třinec

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Třinec   Bude aktivní do 28.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník / pracovnice Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

Náplň práce: administrativa, práce na počítači, sjednávání smluv (kupních, pojistných atd), jednání s klienty. Požadavky: ŘP sk. B výhodou.

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Vizovice   Bude aktivní do 01.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce - OZP Přidat mezi oblíbené

8.140 Kč

Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. pracoviště Kroměříž - náplň práce: administrativní činnost, práce na počítači - znalost Word, Excel, komunikaci s lidmi - požadujeme: SŠ vzdělání, samostatnost, loajálnost, spolehlivost - pracovní doba: Po - Pá: 4 hodiny denně v čase mezi 7:00 - 13:00 hod. dle domluvy, zkrácený PP 20 hod/týdně - benefity: finanční a prémiové ohodnocení, stravenky - kontakt telefonicky Po-Pá (7:00 - 14:30 hod.), příp. své písemné nabídky se…

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Kroměříž   Bude aktivní do 31.01.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

16.300 Kč

Kontakt: p. Voykin Dmitry, tel.: 776 122 470 (Po - Pá od 9:00 - 18:00), e-mail: LNH.manager@seznam.cz Pracovní doba: 9,00 - 18,00 hod. Požadavky k volnému místu: - pracovní místo je vhodné pro absolventy manažerského kurzu v oblasti cestovního ruchu (sperializace cestovní ruch; kurz ukončený certifikátem, osvědčením o rekvalifikaci nebo diplomem o odborném vzdělání), - praxe na manažerské pozici v cestovním ruch minimalně 1 rok, - zájemce o volné prácovní místo má prokázát znalosti ruského jazyka na úrovni rodilý mluvčí …

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Karlovy Vary   Bude aktivní do 01.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník / pracovnice Přidat mezi oblíbené

25.000 Kč

Požadujeme: základní znalost účetnictví, práce s Microsoft Office - WORD, EXCEL. Výhodou je znalost účetního programu Kosys, Pohoda, znalost problematiky správy vodovodů a kanalizací. Dále požadujeme: zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, chuť učit se novým věcem. Pracovní náplň: jedná se o přípravu podkladů pro hlavní účetní - fakturace, rozbor jednotlivých středisek, spotřeb, vnitropodnikových nákladů. Provozování vodovodů, kanalizací - vyúčtování, kalkulace cen, spolupráce se střediskem provozování - spolupráce s odběrateli,…

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Brandýsek   Bude aktivní do 11.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Zástupce manažera/ky - Finanční, personální, organizační Přidat mezi oblíbené

28.000 – 30.000 Kč

V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: svobodova@ordos.cz Místo výkonu práce: "LÜFTUNGSTECHNIK M.Ordos" spol. s r.o., Přečaply č.p. 64, Údlice Požadujeme - středoškolské, případně vysokoškolské vzdělání ekonomického směru, ŘP skupiny B, schopnost orientovat se v zákonech, znalost podvojného účetnictví a podnikové ekonomiky, znalost německého jazyka výhodou. Pracovní poměr - 6 měsíců doba určitá, poté neurčitá

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Chomutov   Bude aktivní do 28.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Skladník/skladnice Přidat mezi oblíbené

20.000 – 25.000 Kč

Přijmeme pracovníka pro zajištění skladového hospodářství Náplní Vaší práce bude - Objednávání náhradních dílů u dodavatelů podle potřeb servisu - Práce s katalogy Mercedes - Benz, EvoBus, Schmitz, Mitsubishi - Příjem a výdej zboží ze skladu, administrativa s tím spojená - Prodej náhradních dílů, kontakt s koncovými zákazníky - Podpora přijímacích techniků servisu - Spolupráce při inventuře - Vedení skladového hospodářství - Zajištění třídění odpadů, čistoty a pořádku ve skladu Požadujeme - Vzdělání SO technického zaměření (maturita…

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Jihlava   Bude aktivní do 10.01.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Prodejce zájezdů Přidat mezi oblíbené

15.000 Kč

Požadujeme: - min. SŠ vzdělání s maturitou, praxi v cestovním ruchu 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu - orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu - znalost práce na PC - základní znalost angličtiny - příjemné vystupování - znalost rezervačního systému výhodou Administrativa, nástupní plat 15 000,-Kč. Životopisy s žádostí o přijetí zasílejte do 20. 12. 2018 výhradně emailem na: budejovice@alexandria.cz s uvedením pracoviště - Písek. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení…

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Písek   Bude aktivní do 01.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/ka, výdej obědů Přidat mezi oblíbené

95 Kč

Místo výkonu práce: Domažlice, Zahradní čp. 513 a provozovny na území města. Požadujeme loajalitu a preciznost. Případní zájemci se mohou hlásit telefonicky nebo písemně formou profesního životopisu na e-mail společnosti sprava@dsn-domazlice.cz, a to průběžně, nejpozději do 31.12.2018. Nabízíme: závodní stravování, týden dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění, příspěvek na kulturní a sportovní akce a na životní jubilea.

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Domažlice   Bude aktivní do 31.12.2018. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/ka v technicko-provozním oddělení - pouze na DPP Přidat mezi oblíbené

100 Kč

Náplň práce: Úklid kancelářských prostor, úklid sociálního zázemí, úklid chodeb a schodišťových prostor, doplňování hygienických potřeb, mytí podlah a stolů, vysávání, vynášení košů a další úklidové činnosti. Požadujeme: Základní vzdělání, zdravotní způsobilost, spolehlivost, samostatnost. Nabízíme: Dohoda o provedení práce, odměna 100 Kč/ hod. Prosíme o zaslání životopisu na výše uvedenou emailovou adresu.

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Kladno   Bude aktivní do 10.02.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeč/ka Přidat mezi oblíbené

14.000 – 15.000 Kč

Náplň práce: úklid kanceláří a přilehlých prostor Nabízíme: penzijní nebo životní pojištění,1 týden dovolené navíc, stravenky, pracovní doba 37,5hod/týdně; zajištění absolvování uvedených školení Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na e-mail: personalni@lompraha.cz

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Přerov   Bude aktivní do 01.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Pracovník/ce úklidu Přidat mezi oblíbené

6.675 – 7.175 Kč

Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb.; V případě zájmu o nabízenou pozici se prosím obracejte na uvedený kontakt, na adrese pracoviště není kontaktní osoba k zastižení!!! Kontakt: telefonicky.

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Šumperk   Bude aktivní do 01.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Finanční účetní Přidat mezi oblíbené

21.000 – 26.000 Kč

místo výkonu práce: Staropramenná č.p. 221/25, 150 00 Praha 5 kontakt: Florián Igor Ing., tel.: 257218094, e-mail: fortis-setos@cmail.cz Vašim úkolem bude: zpracování účetních dat, samostatné účtování, zadávání dat do účetního SW, kontrola účetních operací, komunikace s klienty příplatek za dopravu, stravenky, sick days

Nabídka z 12.12. 17:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 01.05.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 172