Celkem v bazaru 36986 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2757 nových .

Administrativa - inzerce práce

Nabídka práce v administrativě - asistent, asistentka, účetní, úředník, úřednice, práce, zaměstnání, fakturace, administrátor

Zobrazuji inzeráty 1 – 20 z 289 inzerátů Cena

České lékařská komora hledá účetní/ho TOP do 14.07. Přidat mezi oblíbené

neuvedeno

České lékařská komora hledá účetní/ho (fakturace), zástup na dobu určitou (1 rok) v úvazku 1,0 pro pracoviště Olomouc. Požadujeme pozitivní přístup a ochotu učit se novým věcem. Bližší informace na tel. č. 605 700 262, životopisy zasílejte na e-mail: kancelarclk@clkcr.cz

Nabídka z 26.06. 12:49   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 13.11.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Přijmeme administrativní pracovnici/ka Přidat mezi oblíbené

v textu

Přijmeme administrativní pracovnici/ka na pozici asistentky/ta v Olomouci. Nutná znalost práce na PC - MS Office, Internet. Možnost práce na plný nebo zkrácený úvazek. Pouze pro osoby se sniženou pracovní schopností - částečný invalidní důchod.

Nabídka z 24.06. 11:58   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 11.11.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Obchodní společnost s dlouholetou Přidat mezi oblíbené

v textu

Obchodní společnost s dlouholetou tradicí hledá na pozici: SAMOSTAT. ÚČETNÍ. Náplň práce: -samostatné vedení účetní agendy dle platných předpisů; -evidence hmotného a nehmotného majetku, inventarizace; -sestavování účetních závěrek; - zpracování přiznání DPH, daň z příjmů PO i FO, silniční daň; -styk s příslušnými úřady; -manažerské reporty, statistiky; -administrativa; - ostatní běžná agenda. Požadavky: -vzdělání SŠ/VŠ; -min 5 let praxe v účetnictví; -velmi dobrá znalost účetních a daňových zákonů; -komplexní znalost podvojného…

Nabídka z 24.06. 11:58   Lokalita: Dolany   Bude aktivní do 11.11.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Hlavní účetní, Olomouc-Hejčín Přidat mezi oblíbené

v textu

Hlavní účetní, Olomouc-Hejčín. Zajišťuje komplexní vedení účetnictví včetně sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih, evidenci majetku, provádění inventarizačních prací. Nástup dle dohody. Zkrácený úvazek (24 hodin týdně) s předpokladem výhledového navýšení úvazku na plný.Střední odborné vzdělání s maturitou ekon. zaměření. Další požadavky: praxe v oboru, schopnost samostatného rozhodování, schopnost týmové práce, právní a ekon. povědomí, znalost vedení účetnictví, základní znalost práce s výpočetní technikou. Plat 15000…

Nabídka z 21.05. 04:18   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 30.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

14.900 Kč

Místo výkonu práce: Jankovcova 1587/8, 170 00, Praha 7 - Holešovice Kontaktní osoba: Fanta Miroslav Mgr., tel.: 608 449 996, e-mail: mirek.f@email.cz UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: albánský jazyk - komunikace s albánskou komunitou

Nabídka z 13.02. 18:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Všeobecní administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

16.400 Kč

Místo výkonu práce: Pobřežní 249/46, Karlín, 186 00, Praha 8 Kontaktní osoba: Sergebayeva Sagynay, tel.: 774066538, osobně U Bulhara3, Praha1, úterý:13-16 UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Zajišťování kancelářských potřeb. Péče o firemní prostory (zasedací místnosti). Péče o návštěvníky. Příprava provedených správ (hlášení), měsíčních výkazů. Zodpovídá za organizaci aktivit pro zaměstnance společnosti. Pracovní doba: 9:00 - 17:30. Očekáváme: Základní znalost na PC (spustit internet, práce s Wordem a Excelem). Spolehlivost a zodpovědný přístup.…

Nabídka z 13.02. 18:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Quality Assurance Specialista Přidat mezi oblíbené

25.000 Kč

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Karolinská č.p. 650/1, Karlín, 186 00 Praha 86 PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na hr@nonstop-recruitment.com UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY: Vzdělání v oblasti mezinárodního obchodu / ekonomie / mezinárodních jazyků výhodou Výborné komunikační dovednosti - slovem i písmem Angličtina- plynule Francouzština na úrovni rodilého mluvčího Znalost arabštiny výhodou Pokročilá dovednost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint) Základní znalost funkcí v Excelu napr. VlookUp, If nebo vytváření kontingenčních tabulek Zkušenost s…

Nabídka z 13.02. 18:12   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Trainee Přidat mezi oblíbené

30.000 – 50.000 Kč

Požadujeme VŠ vzdělání magisterského stupně (maximálně do 1 roku od ukončení studia), praktickou zkušenost v průběhu studia, týmovost, zodpovědnost, AJ nebo NJ - hovorová úroveň

Nabídka z 13.02. 18:12   Lokalita: Mladá Boleslav   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Referent odělení Nabídek Přidat mezi oblíbené

17.000 – 25.000 Kč

Místo výkonu práce: tř. Kosmonautů č.p. 1288/1, Olomouc. Referent oddělení Nabídek zabezpečuje komplexní administrativní a organizační práce. Zajišťuje podklady pro činnost oddělení Nabídek. Komunikuje s kolegy napříč společností. Co ti za to můžeme nabídnout? - Zajímavé zaměstnání ve významné firmě působící v oblasti informačních technologií, - perspektivu kariérového růstu, - externí a interní vzdělávání, - výborný pracovní kolektiv, - motivující ohodnocení, - flexibilní pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - a další benefity. …

Nabídka z 13.02. 18:12   Lokalita: Olomouc   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce v recepci Přidat mezi oblíbené

18.000 Kč

Pozice: administrativní pracovník/ce v recepci Co Vás na této pozici čeká: - vyřizování běžné administrativní agendy (faktury, pošta, účtování pokladny) - práce na PC (Word, Excel, BYZNYS, interní systémy) - využití firemního vozu (vyzvedávání a odvoz návštěv, úřady, drobné nákupy) - práce na dvě směny Očekáváme, že budete mít: - vzdělání SŠ nejlépe ekonomického směru - vhodné pro absolventy - znalost AJ na komunikativní úrovni, NJ - výhodou - znalost účetnictví - faktury, pokladna - znalost práce na PC - MS Office - řidičský průkaz…

Nabídka z 13.02. 18:11   Lokalita: Příbram   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník/ce Přidat mezi oblíbené

16.280 Kč

41100 Všeobecní administrativní pracovníci ZamK Pracoviště: Ruská 2887/101, Ostrava - Vítkovice Kontakt osobně, telefonicky, e-mailem. Požadavky: Znalost programu HoboSoft, MS Excel, Word, praxe v oboru min. 5 let, znalost anglického jazyka.

Nabídka z 13.02. 18:11   Lokalita: Ostrava   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovník výroby a skladů Přidat mezi oblíbené

20.000 Kč

Vzdělání ÚSO, výhodou technické zaměření, odborná praxe vítána. Vhodné i pro absolventy. Uživatelská znalost PC. Administrativní práce ve výrobě v programu BYZNYS (příjemky, výdejky, dodací listy materiálu a zboží). Skladová evidence, komunikace se skladem a prodejním oddělením. Komunikativnost, schopnost práce v týmu. Nástupní hrubá měsíční mzda v rozpětí 20 000 až 22 000 Kč. Zajímavé benefity včetně poskytování 13., 14. a 15. platů.

Nabídka z 13.02. 18:11   Lokalita: Rožmitál pod Třemšínem   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Administrativní pracovníci Přidat mezi oblíbené

20.000 – 35.000 Kč

Místo výkonu práce: Mladá Boleslav Prvotní kontakt: e-mail: info@aprm.cz nebo osobně: Tř. Václava Klementa 209, Mladá Boleslav PO-ST: 7:00 - 15:00 Administrativní práce - vedení evidencí a záznamů, kontrola záznamů. Požadujeme: perfektní znalost MS Office, řidičský průkaz sk. B. Zaměstnanecké výhody: Firemní vůz, služební telefon, finanční odměny.

Nabídka z 13.02. 18:11   Lokalita: Mladá Boleslav   Bude aktivní do 15.08.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Vedoucí oddělení smluvních vztahů a veřejných zakázek Přidat mezi oblíbené

24.350 – 36.620 Kč

Co Vás čeká? koordinace aktivit souvisejících se zadáváním veřejných zakázek napříč celou organizací, dohled nad dodržováním Zákona o zadávání veřejných zakázek (134/2016 Sb.) v rámci celé organizace, včetně dohledu nad dodržováním interních postupů při zadávání VZMR, odpovědnost za evidenci veřejných zakázek a smluvních vztahů v rámci celé organizace, zadávání VZ na profil zadavatele (NEN), dohled nad plněním povinností dle Zákona o registru smluv (340/2015 Sb.), koordinace činností související s nepotřebným majetkem organizace…

Nabídka z 13.02. 18:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Úředníci v oblasti financí Přidat mezi oblíbené

37.600 Kč

Znalost azerbajdžánštiny na úrovni rodilého mluvčího. Znalost němčiny a angličtiny. Magisterské vzdělání v oboru obchod.

Nabídka z 13.02. 18:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Operátoři / administrátoři cestovní kanceláře Přidat mezi oblíbené

14.000 – 25.000 Kč

Místo práce: Truhlářská č.p. 1119/20,Praha 1. tel.: 283850504, e-mail: czech@eurostartour.cz

Nabídka z 13.02. 18:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Úředníci cestovních kanceláří a agentur Přidat mezi oblíbené

15.000 – 25.000 Kč

Místo výkonu práce: Růžová č.p. 1416/17, Praha 1, 110 00 Způsob prvního kontaktu: Telefonicky na číslo 775 899 007 (po-pá: 10:00 - 14:00), nebo e-mailem na adresu info@eitour.eu Kontaktní osoba: pan Tumurbaatar Nomin UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Anglický jazyk - základ, korejský jazyk - plynule.

Nabídka z 13.02. 18:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Expedient Přidat mezi oblíbené

23.000 – 23.000 Kč

Pracovní náplní je zajištění expedice výrobků od přípravy po nakládku, včetně vytvoření dodacího listu. Nezbytná fyzická zdatnost, odolnost vůči chladu a v případě cizinců nutná znalost Čj slovem i písmem. Praxe na obdobné pozici vítána - není podmínkou. První kontakt - telefonicky

Nabídka z 13.02. 18:11   Lokalita: Roudnice nad Labem   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech Přidat mezi oblíbené

110 – 120 Kč

hledáme pracovníka/ci na úklid v objektu areálu administrativní budovy a přilehlých menších objektů,práce pouze v pracovní dny a práci je možno si rozvrhnout dle vlastní potřeby

Nabídka z 13.02. 18:11   Lokalita: Praha   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

Rozpočtáři specialisté Přidat mezi oblíbené

20.000 – 20.000 Kč

Rozpočty pro zpracovávání dřeva, potřebná znalost ruského jazyka a východní mentality na ruském trhu - vítáno. Uchazeč bude pracovat v procesu obchodu a výroby v ČR a současně spolupracovat na Ruském trhu. Potřebná znalost konstrukčních vlastností dřeva. Obědy ve firmě první kontakt e-mailem

Nabídka z 13.02. 18:10   Lokalita: Velká Bíteš   Bude aktivní do 03.07.2019. Zvýhodnit Upravit Zopakovat Smazat Nahlásit

1 2 3 15